Cumartesi, Mart 01, 2008

ETİMEK TATLISI

çok lezzetli ve hafif bir tatlı olduğunu düşünüyorum..bakalım siz ne düşünüyorsunuz?
1 paket tuzsuz etimek
şerbet için:
2 su bardağı şeker
1,5 su bardağı su
kreması için:
3 su bardağı süt
1 su bardağı un
yarımpaket margarin
1 vanilya
1 su bardağı şeker
üzerine:
kakaolu kremşanti
1 çay bardağı süt
***şerbet için;şekeri karamel rengi oluncaya kadar kavurup,dikkatlice suyunu ekliyoruz ve yaklaşık 10-15dk kaynatıyoruz.krema için;margarinle unu kavurup,yavaşça sütünü,vanilyayı ve şekerini ekleyip muhallaebi kıvamına gelene dek pişiriyoruz.mikserle 5 dk.çırpıyoruz. üzerine kremşantiyi sütle çırpıp 4-5 dk dolapta dinlendiriyoruz.tepsiye dizdiğimiz etimeklerin üstüne sıcak şerbetimizi döküyoruz.daha sonra kremamızı yayıp,kremşantiyle kaplıyoruz...AFİYET OLSUN

5 yorum:

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

günaydınn canım benim
baktım yine boş durmamışsın fatoşumm

ellerine sağlık
canım sana bahsettiğim hemşerilerin gelecek yarın,sizin diyarlardan özelk bir yemek hazırlıyım diyom
bana yardımcı olursun dimi:)

öpüyorum

yasaminkiyisindan dedi ki...

selam..canım eline sağlık..nefis bir tatlı olmuş..Sevgiyle canım benim..

mucizembenibul dedi ki...

iyi hafta sonları
ziyaretine çok teşekkürler canım
emeğine sağlık

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımın içi ellerine saglık.. harikaaaa olmus.. afiyet olsun size.. benım ıcın de ye bi tanecık.. opuyorum canım benım.. ıyı hafta sonları.))

www.fatostuncay.blogcu.com

belgin dedi ki...

ablacığım bu haftaki etkinlik bende, senin de katılımını bekliyorum bidenem...biraz yoğun olacağım ama bir fırsat bulup sana c box için döneceğim... sana yazmıştım sign up dan gir diye ama ulaşmadı herhalde, olmazsa ben yaparım sana...öptüm canım

---------------

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......