Pazartesi, Şubat 25, 2008

ISPANAKLI GÖZLEME

selam...bugün çook yoruldum çokk..bir sürü temizlik yaptım,üzerine sarma sardım,üzerine gözleme yaptım.....yoruldum ama değdi...mis gibi gözlemeler çıktı ortaya..nasıl mı?
2 su bardağı un
yarım çay kaşığı toz maya
1 çay kaşığı tuz
yeteri kadar ılık su
iç malzemesi:
500gr.ıspanak
1 su bardağı lor peyniri
tuz-kırmızı pul biber
***hamur malzemelerinin hepsinden yumuşak bir hamur yapıp,12 bezeye ayırıyoruz.tezgahımızı unlayıp,pasta tabağı büyüklüğünde açıp,iç malzememizden hamurun yarısına yayıyoruz.diğer kalan tarafı üzerine kapatıp,bir çay altlığı yardımıyla kenarlarının iyice yapışması için kesiyoruz.az sıvıyağla yağladığımız tavada önlü arkalı pişiriyoruz..AFİYET OLSUN

8 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

gözlemeler nefis olmus canim,eline saglik.Benimde canim cekti simdi napiyiiiim aldim birazcik.

Melek* dedi ki...

fatoş hanım bu ne güzel gözleme böyle bize yokmu :) ellerine sağlık

kelebeklisaniyeler.blogcu.com dedi ki...

merhaba tatlim ben yokken bana birakmis oldugun yorum için çok tesekkur ederim, allah razi olsun simdi daha iyi oldum ve sizleri de çok ozlemisim, ben yokkende harika lezzetler yapmissin ellerine saglik canisi, yorumun benide çok duygulandirdi mutlu çok oldum, sana çok tesekkur ediyorum, allah razi olsun sana canim benim çok sagol dusunupte yorum birakma nezaketinde bulundugun için.
ellerine saglik hayatim ispanakli gozlemeler harika olmus, gozleme'yi hele çok severim ispanakli olunca da hayir diyemem yani, ellerin dert gormesin. yeni adresin de hayirli olsun tatlim bende aylar once açtim ama oylece duruyor beceremiyom yaaa ondan herhalde, optum sekerim.

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımın içi ben gelmeyelı tarıf eklemıssın.. ben agırdan alıyorum dıye zannedıyorum sızde de bırsey yok.. sonra kacırdıgımda uzuluyorum.. masallah ama herseye yetısıyorsunuz.. ellerine saglık canımın içi gözlemeler super olmus.. afıyet olsun size..
ıyı haftalar diliyorum canım..
opuyorum seni kocaman..

fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Fatoş'cuğum ellerine sağlık canım, gözlemeler çok güzel olmuş,ah çok güzel de şu kilolar yüzünden rahat yiyemiyoruz, onun için de çok fazla hamur işi yapmamaya çalışıyorum, dolapta hazır yufka bulunduruyorum, çocuklar isteyince onlara göre yapıyorum.Yaşlar ilerledikçe kilolar da zor veriliyor.:))
Canım hem yorulmuşsun hem de bir sürü mamalar yapmışsın, ben de sabah yaptım sarma,sonra da ev işleri malum bitmiyor...
Afiyetler olsun canım...
Canım hiç merak etme burada da çok güzel dostların, ziyaretçilerin olacak, taşındın diye seni kimse unutmaz güzelim. Öpüyorum sevgilerimle...

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

datlıııım,
Geldim bu gecenin son diliminde...Eee hani bana, bak uyarmadı deme Fatoşum alacaklarım birikiyor sende..Nefis görünüyorlar, yine akşam akşam herkeste poğaçalar, gözlemeler ...Ama benim canıııım çeker:))
(Bu bir şarkı nakaratıydı..)
HAdi gittim çok suluyum bugün, koyulaşıp geleyim sonra..!! öptüm datlısı iyi geceler

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fatoş um,
linkleri eklemek için , yerleşim bölümüne git; sayfa öğesi ekle de, bağlantı ekle bölümünü aç oraya linkleri ve isimlerini yaz; öptüm canımcım

nino dedi ki...

guzel sozlerinize sonsuz tesekkurler ediyorum sizin blogunuzda cok guzel ellerinize saglik sevgiler