Cuma, Şubat 29, 2008

KREP YAPTIKKK:))

GÜNAYDIN...HERKESE HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM...RABBİM GÖNLÜMÜZÜ DİNİMİZDEN,KİTABIMIZDAN AYIRMASIN...BUGÜN İLK DEFA KREP YAPTIM..DAHA DOĞRUSU YAPTIK...BEN KREP HAMURUNU TAVAYA DÖKÜP PİŞİRMEYE BAŞLADIĞIMDA EŞİM GELDİ:))BEN YAPIYIM MI...DEDİ...EH DEDİM BENDE YAP....ÇOK SEVDİ..HIMM BU ARADA KENDİ PİŞİRDİ YA KREBİ DE KENDİ YAPMIŞ OLDU:))AMA ELİNE SAĞLIK GÜZEL OLDU...İŞTE TARİF:
2 çay fincanı un
2 su bardağı süt
1/2 çay k.tuz
1/2 çay k.kabartma tozu
1 çay kaşığı şeker
2 yumurta
2 yk sıvıyağ
***un-şeker-tuz-kabartma tozu-sıvıyağ ve yumurtalar karıştırılır.daha sonra yavaşça süt eklenir.hamuru yaptıktan sonra buzdolabında 30 dk dinlendirilir.daha sonra az tereyağıyla yağlanmış tavada arkalı önlü pişirilir..AFİYETT OLSUNN...

8 yorum:

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmmmmmm ben çok seviyorum bunu yaa, içine peynir domates, herkes reçelle sever ama ben peynirle severim, yemin ederim acayip canım çekti, çok açım zaten ellerine sağlık canım...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSUMMM BEN BU KREPLERI COK SEVERIM COOOOK.MASALAH MISLER GIBI YAPMISSIN,SABAH SABAH(ben henüz yeni kalktim)AGZIMIN SUYU AKTI DIYÒRUM RESMEN.
ELLERINE SAGLIK CANIM BENIM,IYIKI VARSIN.HEPIMIZ BIRBIRIMIZLE BÖYLE GÜZELLIKLER PAYLASIYORUZ NE GÜZEL TATLIM.
YORUMUN ICIN TESEKKÜR EDERIM,CUMAN MÜBAREK OLSUN FATOSUM:)

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Canısı,
Krep güzel olmuş , eşinin de eline sağlık ne güzel pişirmiş bak...Mutfakta eşini yalnız bırakmayan eşler kesinlikle hayatta da her durumda yanındadır;:)))iyidir yani... ablam cbox a tıkla git; sayfanın en üstünde "sign up" bölümü var oraya tıkla yeni şifre al; düzenlemelerini yap koy; olmazsa söyle ben yaparım sana...öptüm canım hayırlı cumalar olsun..

Adsız dedi ki...

fatosum esinin eline saglik krepler harika gorunuyor vallahi ben çok severim hem tuzlu hem tatli olarak harika içine diledigin herseyi koy mmm lezzetli yani mis olmus canim ellerinize saglik hayirli cumalar dilerim optum
kelebeklisaniyeler.blogcu.com

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımm fatoşummm
sanada hayırlı cumalar
harika görünüyor krep sunumunuzda çok şirin olmuş
ikinizinde ellerine sağlık

sevgiyle kal
öpüyorum

yeşim dedi ki...

of çok güzeller hele salatalıklar harika durmuş
ellerineize sağlık
sevgiler

DONMEZCAGLAR dedi ki...

selam hemşerim ne güzel eşinle beraber bişeyler yapmanız eşindemi hemşerimiz? bide sana bişeyler diycem, birincisi arkadaş listeni eklerken httpli adres yazdığın kutunun altındaki kutuya sadece site adını yazarsan listen daha düzenli olur.bide cbox alırsan beni çok memnun edersin. benim diğer bloğumada bekliyorum seni.(http://tubadonmezcaglar.blogspot.com) asiyi seyrettinmi bizim sokakta geziyodu asi. kurtuluş caddesi üstü...

serap uzun dedi ki...

Fatoscugum hayirli cumalar diyorum öncelikle.Sayfana yeni geldim iyiki de gelmisim,hersey nefis burada.Krepler harika esinin ellerine saglik.

selamlarimla.