Pazar, Şubat 24, 2008

KUMPİRR

evet...yeni evimde ilk sunum..ilk tarifim..umarım beğenirsiniz...ben 2 kişilik yaptım sayı arttırılabilir:
2 büyük patates
2 yk bezelye
2 yk kaşığı haşlanış havuç
2 yk mısır
mayonez-ketçap
kaşar rendesi
tereyağı
kornişon turşusu
tuz
***patateslerimizi iyice yıkayıp,alimünyum folyoyla kaplayıp,birkaç yerinden delip,220c de pişiriyoruz.daha sonra içini açıp önce tereyağı,tuzu ve kaşarı ekleyip karıştırıyoruz.bezelye,havuç ve turşuyu mayonezle karıştırıp patatesin içine ekiyoruz.en üste mısır ve ketçap döküp servis yapılır.(malzemeler damak tadına göre değiştirielbilir)AFİYET OLSUNN..YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ...

6 yorum:

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

yaaa fatos sende mi gittin.. bak blogspota gectin diye beni unutmak yok tamam mi...sensiz olmaz cunku..:))
kumpir har�ka mutlaka deneyecem. kumpiri cok seviyorum...
ellerine saglik bi tanesi..
opuyorum seni..
iyi pazarlar.. beni sakin unutma:))

www.fatostuncay.blogcu.com

anneminkiziyim dedi ki...

selamlar canim, kumpir harika olmus ellerine saglik, sevgiler....

neseersoy dedi ki...

yeni yerin hayırlı olsun
artık ziyaretleri buradan kabul edersin:)
bu arada kumpir çok hoş görünğyor.
sevgilerimle,
Neşe
http://neseersoy.blogcu.com/

nazifeninsofrasi dedi ki...

selam arkadaşım iyi geceler yeni blogun hayırlı olsun diliyorum

recephilmi dedi ki...

Patates de Afyon patatesine benziyor. Yanılıyor muyum acaba?

aşkar dedi ki...

çok güzel görünyr evde kumpir keyfi nasıl olur denemek istyrm teşekkür ederim tarf için