Çarşamba, Şubat 27, 2008

PEYNİRLİ BÜSKİVİLER:))

merhaba arkadaşlar...bugün uyandığımdan beri kafamda onlarca tarif..beni dene..beni dene..diye içimi kuruttular:)).bende içlerinden OKTAY USTA'nın tarifi olan bu bisküvileri denedim ve dee hiç pişman olmadım...çok hafif ,çok lezzetli oldular..
1 su bardağı kepekli un
1 su bardağı beyaz un
3 yk margarin
100 gr peynir
tuz-kekik-tozbiber-1 p.kabartma tozu
alabildiği kadar süt(oda sıcaklığında)
üzerine:3 yk süt
***önce kuru malzemeleri harmanlıyoruz.daha sonra margarini ekleyip iyice karıştırıyoruz,sütü de yavaşça ekleyip kulak memesi kıvamında bir hamur yapıyoruz.elimizle yada kalıpla istediğimiz şekli verip,yağlanmış tepsiye dizip,üzerine süt sürüp...180c de üzeri pembeleşinceye kadar pişiriyoruz..AFİYETT OLSUNN

18 yorum:

Melek* dedi ki...

sen eski blogundakilerimi ekliyorsun :) her açtığımda bir değişik yemek daha:) ellerine sağlık..çok şeker gözüküyor.

hdidem dedi ki...

fatoşcum kurabiyeler nefis alttaki patates ayrıca şahane:)) ellerine sağlık canım benim öptüm sevgiler

ikizlerinannesi dedi ki...

selam fatosum
kurabiyeler süper olmus canim bende görmüstüm ama denemek kismet olmadi
en kisa zamanda deneyelim bakalim nasil olacak benim burdaki adresi yanlis eklemissin canim o adresi kullanmiyorum onu bir sekilde kayip ettim ama nasil diye sorma bende bilmiyorum oraya giris yapamiyorum
iste adresim
www.ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com
bu sekilde eklersen ulasabilirsin canim öptüm sevgiler

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımın içi super olmus kurabıyeler.. afiyet bal seker olsun size.. enfes.. opuyorum..
kendine iyi bak:))

www.fatostuncay.blogcu.com

yasaminkiyisindan dedi ki...

Günaydın..Bisküviler harika olmuş..Cips tadındadır herhalde..Benim çocuklar bayılır buna..Ellerine sağlık canım..

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

FATOŞUM
senin hızına yetişemiyorum.Ellerine sağlık
peynirli bisküvilerin harika görünüyor
süpersin sen öpüyorum tatlı yankalrından

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
Bisküviye bayılırım ben.Çok güzel kıtır kıtır görünüyorlar.ellerine sağlık canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

canim benim ellerine saglik fistik harika bu peynirli kurabiyeler sahane afiyet olsun sizlere optum fistigim
kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canimcim yorumun icin tesekkurler

kurabiyelerin nefis gorunuyor benim defterimde de okadar cok denenecek tarif var baazen bende hangisini daha once yapsam diye sasiriyorum:))
SEVGILERIMI GONDRIOYRUM...

www.yenitadlar.blogcu.com

Güldenceninmutfagi dedi ki...

Ohhh ohhh...fatosum bu tarif tam benlik,zaman bulsamda denesem ne iyi olur.Sunu deniyim bunu deniyim diyorum,ben deneyene kadarda tarifin hangi sitede oldugunu unutuyorum.
CANIM ELINE SAGLIK,PEK G�ZEL OLMUSLAR VALLAHI,PEYNIRLI KURABIYEDE COK G�ZEL OLUR GERCEKTEN:)))

yesildomates dedi ki...

canım bu kurbişler ne güzel olmuşş..ellerine sağlık..öpüyorum..görüşmek üzere...

ezgi uğurlu dedi ki...

canım kurabiye harika görünüyor.ellerine saglık.alttaki patatesi hemen denedim ve bayıldık.
paylaşımın için çok teşekkür ederim. inşallah yarın yayınlayaağım:))
beni listene eklemenede çok çok sevindim.
hemen ekliyorum bende seni.canım benim koskoaman sevgiler sana

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlım yaaa, niye bir c box eklemiyorsun kii????
görmeyeli neler yapmış benim hamaratım? dur biraz yavaş:))
kurabiyeler nefis görünüyor ,ellerine sağlık ablacığım...öptüm seni:))

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

FATOŞUMM
Hayırlı cumalar
vee mutlu haftasonları

öpüyorumm

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

çokk tatlı olmuşlar çiçek çiçek ellerine sağlık

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum peynirli biskuvilerin harika olmus ellerine saglik canim sevgilerim gonderdim.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

canim yazinin tarihinden oyle en uste gorunuyor tarih yayinini degistirirsen sorun cozulur.
biraz gec cevapladim ne olur kusuruma bakma cok yogunum bu aralar opuyorum sevgileri gonderdim.

hdidem dedi ki...

hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle öptüm sevgiler