Pazar, Şubat 24, 2008

portakallı zebra kek...

merhaba arkadaşlar...bu keki asker olan kaynıma götrdüm bugün...umarım beğenmiştir ve umarım sizde beğenirsiniz:
2 yumurta
1 su bardağı şeker
yarım su bardağı sıvıyağ
1 kabartma tozu-1 vanilya
1 büyük portakal kabuğu rendesi
2yk kakao-1 su bardağı süt
yeteri kadar un
***kakao hariç tüm malzemeleri karıştırıyoruz.daha sonra harcımızı ikiye bölüp,birine kakaoyu ekliyoruz.margarinle yağladığımız kalıbımıza 2yk sade harçtan daha sonra kakaolu harçtan koyuyoruz.ve bitene kadar bir sade bir kakaolu devam ediyoruz.200c de pişiriyoruz.AFİYET OLSUNN

10 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

Canim harika bir kek olmus,birde asker kayinina getirdim yazmissinya ne diyeyim cok duygulandim.
Mehmetcik diyince gözyaslarim akar hemen benim,onlarin sayesinde bizler rahat uyuyoruz.
Allah sag salim teskereler nasip etsin kayininiza ve bütün askarlarímize.
Allah onlari korusun.

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlısı,
Geldim geç de olsa...İyisin değil mi? Kek harika görünüyor ellerine sağlık güzelim,...şaka yaptım ablam seven sevdiğini bırakır mı hiç ? sen gelmesen de ben gelirim sana...öptüm canım

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım,


ellerine sağlık kekin çok güzel görünüyor.Bende beklerim...

lezzetmutfağı....

disal dedi ki...

valla beğeniyorum ben bu keki..yapması biraz zaman alıcı ama tadı harika oluyor...

ellerine sağlık....nefis görünüyor...

hdidem dedi ki...

canım yeni sayfan hayırlı uğurlu bol lezzetli olsun inşallah. kekde çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

BLOG DÜNYASINA HOŞGELDİN FATOŞCUĞUM... KEK ÇOK GÜZEL OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK. GÜLLERE DE BAYILDIM... İÇİM AÇILDI GÖRÜNCE... SICACIK SEVGİLER...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ellerine sağlık
çok harika görünüyor kekin

kaynına da hayırlı teskereler

mutlu haftalar canımm
öpüyorum tatlı yanaklarından

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'cuğum ellerine sağlık canım kek harika olmuş hele de asker ocağında pek makbule geçmiştir, afiyetler olsun kaynına ve arkadaşalrına...
Canım güzel bir hafta dileklerimle sevgiler, öpüyorum...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Hımmmm leziz görünüyor, ellerine sağlık...

Melek* dedi ki...

blogun hayırlı olsun canım çok güzel olmuş başarılar güzel mamalar yapıp koy emi :) görüşürüz kendine iyi bak