Salı, Şubat 26, 2008

ZEYTİNLİ,KEKİKLİ,KEPEKLİ EKMEK:))

puf puf,yumuşacık bir ekmek...
1 su bardağı kepekli un
1,5 su bardağı beyaz un
2 çay k.toz maya
1 çay k.tuz
1 çay k.tozşeker
yarım çay b. sıvıyağ
1 tk kekik
çekirdeksiz zeytin(mikarı isteğe bağlı)
***bütünmalzemelerden hafif ele yapışan bir hamur yapıp,yağladığımız kalıbımıza döşüyoruz.kalıbın üstünü alimünyum folyo ile kaplayıp,1 saate yakın mayalandırıyoruz.daha sonra 200c de pişiriyoruz..*pişirirkende folyoyu kaldırmıyoruz:))AFİYET OLSUN...

11 yorum:

ikizlerinannesi dedi ki...

selam canim
ekmek enfes olmus görüntü öyle diyor ellerine saglik iki dilim aldim kahvaltiya burdaki blogumada beklerim öptüm sevgiler
keskinlininmutfagi.blogcu,com

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımmmm
Ellerine sağlık. nefis görünüyor ekmeğin

fatoşum benimde bugün kursum vardı.Ama benim ağrılarım tekrar başladı.Bir düzelemedim tam anlamıyla bugün inş. toparlıyım kendimi öğleden sonra gitmeye niyetim var

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
Ne iyi etmişsin de buraya geçmişsin.Hayırlı uğurlu olsun.diğerine yorum bırakırken zorlanıyordum.Bu linki de hemen takip listeme ekleyeceğim.Ellerine sağlık canım nefis görünüyor.Sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Fatoş'cuğum ekmeğin kokusu geldi canım mis gibi kekik kokulu, ellerine sağlık güzelim ekmek harika görünüyor, evde yapılan ekmek gibisi yok, ben de makina da çeşitli ekmekler yapıyorum, özellikle de kekik çok kullanıyorum, mis gibi oluyor.Afiyetler olsun canım, sevgilerimle öptüm.:))

yasaminkiyisindan dedi ki...

Selam canım..hayırlı olsun yeni adresin..ekmek nefis görünüyor..Ellerine sağlık canım..

Beyza dedi ki...

Fatoş'cum ziyarete geldim :) Yeni blogun hayırlı olsun. Ekmeğin de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

Sevgiler

ozguncehobi dedi ki...

Selamlar hayirli olsuna geldim siten guzel olmus ekmek nefis gozukuyor ama asagidaki gozleme de ben burdayim diyor ben gozlemeden 3 tane aldim ellerine saglik.

Melek* dedi ki...

ev yapımı ekmek gibisi varmı fatoşcuk ellerine sağlık.

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Fatos ellerine saglik cok guzel bir fikir. Sevgiler

Güldenceninmutfagi dedi ki...

GÖZLEMEDEN SONRA EKMEK,MÜTHIS VALLAHI CANIM .KUTLARIM SENI YARIN KAHVALLTIM ICIN KESILMIS DILIMLERI ALIYORUM TATLIM:)))
YORUMUN VE ZIYARETIN ICIN COK TESEKKÜRLER.

Güldenceninmutfagi dedi ki...

GÖZLEMEDEN SONRA EKMEK,MÜTHIS VALLAHI CANIM .KUTLARIM SENI YARIN KAHVALLTIM ICIN KESILMIS DILIMLERI ALIYORUM TATLIM:)))
YORUMUN VE ZIYARETIN ICIN COK TESEKKÜRLER.