Pazar, Mart 30, 2008

ANNEMDEN KÜNEFE SHOW:))

merhaba arkadaşlar...çook yorgunum çokk...haftasonunu karşıda dayımlarda geçirdik annemle birlikte...gezdik tozduk..amaa donduk:))ne soğuk bir hava vardı aman Allahım!c.tesi günü bakırköy pazarındaydık....gözüm hep diloşumu aradı..belki görürüm diye...ondan sonra mertere geçtik,bikaç parça bişeyler aldık...bugünde alış veriş merkezlerini gezdik...dün akşam da annem bize şahaneee bir künefe yaptı...antakya usülü tabi ki:))işte şahane antakya künefesi ve deee canommm annemm:



500gr künefe -500gr tuzsuz beyaz peynir(antakya ya özgü:))-300 gr tereyağı

şerbeti için:750gr şeker-2 büyük su bardağı su-1-2 damla limon

***künefe ince kıyılır ve erimiş tereyağıyla karıştırılıp eşit miktarda ikiye bölünür.tepsi(bakır olursa çok lezzetli olur)tereyağıyla yağlanır ve künefenin yarısı tepsi büyüklüğünce yayılır ve elle üzerine bastırılır.arasına suyu iyice sıkılmış peynir yayılır.kalan künefeyle üzeri kapanır.kısık ateşte altlı üstlü pişirilir.soğuk şerbet sıcak künefenin üzerinde gezdirilir.yanında dondurmayla servis yapılır.AFİYET OLSUN:))

20 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

canım benim künefeye bayılırım ben enfes görünüyor anneciğinin ellerine saglık kocaman sevgiler

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

künefe tek kelimeyle harıka canım.. supermıs.. annenın ellerine saglık.. ellerinden opuyorum... selamlarımı ıletırsın:)
opuyorum canımmmm..
kendıne ıyı bak.. annecıgınle bırlıke ıyı gezmeler:)

fatostuncay.blogcu.com

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMMM ELLERINE SAGLIK BITANEMMMM ANNECIGININ;NE GÜZEL YAPMIS KÜNEFEYIIII:)))
BENIM YERIME ANACIGININ O MARIFETLI ELLERINDEN ÖP EMI,BAK ÖPMEZSEN HAKKIM KALSIN SENDE:)))
SAKA SAKAAA...CANIMMM GERCEKTEN ANNELERIMIZIN LEZZETLERI SASMAZ DIMI CANIM.
HAYATIM BIR RICAM VAR SENDEN.
BLOGSPOTTA SIKAYETLERINI NEREYE YAPIYORSUN.BEN ARADIM TARARDIM,SIKAYET BILDIRECEK BIR YER BULAMADIM.BENIDE BILGILENDIRIRSEN MÜTESEKKIR KALIRIM SANA FATOSUM.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşumm niye bir sms ilen haber etmedin hava soğuk moğuk dinlemez koşar gelirdim pazara:)

valla aslında son dakika vazgeçtim gitmekten,tüh yaa

hayırlısı napalım,anneciğinin ellerinden öpüyorum çoook süper görünüyor künefe ben künefeye bayılırım bayılırımmm

Annecin nekadar burda inş. uzun süre kalır bende gelince görürüm seni:)sen gelmezsen ben gelcem sana haberin olsun nisanın 6 dan sonraaa

ay sen şimdi görmezsin belki sitem dolu sms atayım bari:))

Adsız dedi ki...

künefeyi nasıl severim anlatamam sıcak sıcak öfffff....Ellerinize sağlık. tülin

Adsız dedi ki...

künefeyi nasıl severim anlatamam sıcak sıcak öfffff....Ellerinize sağlık. tülin

Ayse Pamuk dedi ki...

ayyy ayyyyy Allahım olsa nasıl yerim anlatamammmmm,anneciğinin ellerine sağlık benim içinde yeeeee

yasaminkiyisindan dedi ki...

Selam canım..gencecik annen varmış.Aman nazar değmesin..Annenin eline sağlık..iyi geceler güzel haftalar canım..sevgiler..

pervin dedi ki...

sevgili fatoşcum çok yorolmuşsun ama annecigin mamaları yapmış annecinin ellerine sağlık böreğide tatlısıda nefis gözüküyor selamlar...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim annenin ellerine saglik kunefe muhtesem gozukuyo anneler yaparda en guzelini yaparlar enfes, annecinin ellerinden operim, marifetin nerden geldiii belli oldu:)) canim opuyorum seni annecine selamlar.
guzel bir hafta dilerim.

Adsız dedi ki...

günaydınnnn, çok canım çekti, annenin ellerine sağlık. sevgiler aslı

http://asmutfak.blogcu.com

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Günaydın canım benim,
Annenin ellerine sağlık nefis yapmış künefeyi ...size de afiyetler olsun
Ben sana hep geliyorum canım yaaa, yorumda bırakıyorum kayıp mı oluyor nedir bu yorumlar anlamadım ben? öptüm datlım annene selamlar:))

Papatya Prenses dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık,nefis görünüyor..

ebruakin dedi ki...

Selam Fatoş'cum,
Annenin ellerine sağlık. Harika görünüyor.
Çok severim ama diyet belasından yiyemiyorum tatlı :((((
Benim için de yiyin.

Öptüm canım.

Sevgiler...

hal hal dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık hem künefe bir harika hemde annen

Melek* dedi ki...

canım yaa annende çok şeker birine benziyor:) künefeyi de aç kurtlar gibi masanın etrafını sarmısınız:)) anacığının ellerin esağlık aslında bende denemek çok istiyorum inş. yaparım

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

ellerine sağlık canım. künefen çok güzel olmuş.şimdi olsada yesek hımmm

yemekoloji dedi ki...

merhabalar canım künefe müthiş ama anne becerikli ne de olsa kızının kime çektiği belli oldu şimdi,elcağızlarınıza sağlık

emineninemekleri dedi ki...

FATOSUM, CANIM BENI ADETA MEST ETTIN BEN NE YAPACAM SIMDI BEN YABAN ELLERDE KÜNEFESIS. HEEEEEEEEEEEEEEE SÖYLE BAKEM ???????? CANIM CEKTI ICIMIN YAGLARI ERIDI !!!!!!!!!!!!! OYYYYY OYYYYYYY OYYYYYYYYYYY ÖZELDIM MEMLEKETIMI KOKUSUNU GÜNESINI TOZUNU OFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF



KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMM

EMOS

hdidem dedi ki...

off künefe şahane olmuş annenin ellerine sağlık canım öptüm sevgiler