Cumartesi, Mart 01, 2008

ŞAŞTIMMM

şimdi ne bu 'şaştım'diyceksiniz...valla ilk duyduğumda bende şaşırdım bu yemeğin adının şaştım olduğuna:)komşum asiye bunu bir yemek programında görmüş ,denemiş çok beğenmiş...bana anlattı bide ben deniyim dedim...gerçekten şaşırdım..pataesle yoğurt çok yakıştılar....buyrun şaşırmaya:
2 büyük patates
3 yk yoğurt
2 diş sarımsak
patatesleri kızartmak için sıvıyağ
pulbiber-tuz
***patateslerimizi küp şeklinde dpğrayı,tuzlayıp kızgın yağda kızartıyoruz.ılıyınca içine sarımsak rendelediğimiz yoğurdu patateslerimizin üzerine gezdiriyoruz.en üstünedeyağda biberi yakıp döküyoruz..inanın şahane oluyor...AFİYET OLSUN..

13 yorum:

Melek* dedi ki...

ay neler yapmışsın ben görmeyeli.bu kızartmalı yoğurdu ben çok severim.etimek tatlısınıda çok yaparım.ellerine sağlık seninkilerde çok hoş olmuşlar

DONMEZCAGLAR dedi ki...

iyi geceler hemşerim önerilerime kulak astığın için çok saol by.

Feyza Fidan dedi ki...

Anacımmm, bunun tadı mantı gibi olurr..Biz buna borani deriz Fatoşom..Yağ olarakta tereyağı koyarızz, ama patates haşlanmış olur... Aaaaa hiçte aynı tarif değilmiş ayoll :))))))))
Bu şaştım, bizimkisi borani olarak kalsın iyisimi:)
Kocaman öptüm ablacım...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim eline saglik ben bu sastima sastim demem yahu yutarim harika hayatim sana iyi pazarlar diliyorum optum

mucizembenibul dedi ki...

emeğine sağlık fatoşçum harika
olmuş ben de etkinlik için blogcuda
blogspota da yeni bir tarif ekledim
beklerim canım iyi geceler..

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
çok hamaratsın maşallah.Neler eklemişsin gelmeyeli.Ellerine sağlık canım hepsi de birbirinden lezzetli.Sevgiler

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımm fatoşum ellerine sağlık
ayrıca hemşerilerin geldiler senin verdiğin tüyolarla çok güzel yaptım:)
antakya mezesini çok güzel yapan bursalıı
hehehe
bi mutlu oldum ki anlatamam
neysem yayınlıcam zaten
öpüyorum seni

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım..Selamlar...

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

ben buna sankı yorum bırakmıstım dun.. gırdım yazdım da fatoscum ama herhalde onaylayamadım.. o kadar kafam dagınıktı kı dun:))
ellerine saglık hayatım benım.. cok severım patatesı.. afiyet olsun sıze..
ıyı haftalar dılıyorum balım.. kendıne ıyı bak:))

www.fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'cuğum uğrayamadığım süre içinde harika tarifler vermişsin, inan ben de hangisine yorum yazacağımı şaşırdım, ellerine sağlık güzelim, hepsi de birbirinden güzeller,afiyet şeker olsun, güzel bir hafta diliyorum canım benim...Sevgiler..

yasaminkiyisindan dedi ki...

AA bende şaştım:))Eminim tadı harikadır..Eline sağlık canım..iyi haftalar..

ezgi uğurlu dedi ki...

canım ne değişik olmuş.adıda öyle.ellerine saglık canım benim koskocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

;)))))))) inaniyorum inaniyorum tadinin sahane olduguna zira benim oglum ve kizimin buluslarindandir bu tarif benim mutfagimda, ellerine saglik sende harika bir sunum yapmissin.

Mutlu ve daha umutlu bir hafta dileklerimi selam ve ümmet-i Muhammed´in hakkinda hayirli olacak dualarimi birakiyorum. Muhabbetlerimle..

baharhabercisiyim.blogcu.com