Çarşamba, Mart 12, 2008

BİBERLİ BULGUR PİLAVI

antakya'da havalar soğuyunca,şakır şakır yağmur yağıca hemen herkesin evinde olan bir yemektir...acı sevenler hemen denesin derim...çok lezzetli bir pilav...
1,5 su bardağı pilavlık bulgur
3 büyük kurusoğan
1 su bardağı haşlanmı nohut
1,5 yemek k.biber salçası
1 yk domates salçası
5-6 adet kuru kırmızı biber
tuz-kimyon
zeytinyağı
***soğanları büyük küpler halinde doğrayıp zeytinyağında soteliyoruz.daha sonra salçaları ve kimyonu-tuzu ekleyip iyice karıştırıyoruz,bulgur ve nohutu ekleyip suyunu koyuyoruz(yeteri kadar)kurubiberlerimizi de atıp suyunu çekene kadar pişiriyoruz.15dk dinlendikten sonra ayranla yada turşuyla servis yapılabilir.AFİYET OLSUN

13 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

BIR DAHAKI BEYIMI KANDIRMA ZAMANINDA KESIN ACILI BULGUR PILAVI YAPACAGIM,BU PILAVIDA ÖYLE SEVERKIIII....MMMM...ICINE DÜSER NEREDEYSE YERKEN:)))
CANIM MIS GIBI OLMUS ELINE SAGLIK.
AFIYET SEKER BAL OLSUN,TEKRARDAN SEVGILER BIRAKIYORUM CANIM:)))

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım ellerine saglık.. yanında da tursu oh daha ne ıstenır kı..
afıyet olsun balım sıze..
opuyorum senı kocamannnn..


fatostuncay.blogcu.com

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar caanim, ellerine saglik, bulgur pilavin ve asagidaki günes tatlin harika olmus, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Fatosum ellerine saglik fistigim bulgur pilavini çok severim acili olursa hayir demem yani, altakki tatli sahane sunumuna bayildim bir irmik tatlisi bu kadar mi guzel gorunur harikasin, optum canikocum.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Zerrin dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık eşim pek sevmediği için çok pişiremesemde ben çok severim bulgur pilavını ellerine sağlık...

www.hayatintatlari.com/forum üyeliğini beklerim...

kizilciksurubu dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.

mutfaktelaşı dedi ki...

pilav. turşu ve ayran deyince akan sular durur.ellerine sağlık.kayınvalidem biber yerine haspir kullanır.

Adsız dedi ki...

selam
canım ellerine sağlık
bulgur pilavını severiz yanına
ayran,turşu ohhhh ohhh tamadır
öptüm hoşçakal
sofrakeyfi.blogcu.com

Melek* dedi ki...

ellerine sağlık alttaki pastada pilavda çok güzel

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMM
Ben bu sabah 7 gibi yorum yazmıştım sana gelmedi heralde,canım ellerine sağlık bulgur pilavın harika gçrünüyor bende bu akşam bulgur pilavı yaptım,
sevgiyle kal
hayırlı cumalar

sevilay dedi ki...

Selamlar yeni blogun hayirli olsun .. Alttaki irmik tatlisina bayildim yaratici gucunu kullanmissin ve super olmus. Pilavda nefis gozukuyor ellerine saglik.

ezginin mutfağı dedi ki...

CANIM BENİM BEN ÇOK SEVERİM BULGUR PİLAVINI ELLERİNE SAGLIK ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR KOCAMAN SEVGİLER CANIM

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşeriiim ellerine sağlık biberli aş çok güzel görünüyor. geçen gün bende yapmıştım ama benim fotoğraf makinamın pilleri bozulmuş yenilemek lazım o yüzden resim çekemiyorum. bide bugün çökelekli semirsek yaptım ama nafile...