Pazar, Mart 23, 2008

***DİYET ETKİNLİĞİ***semizotu salatası

herkese günaydın....iyi pazarlar...hava şimdilik kapalı ama ilerleyen saatlerde ne olur bilmem....hiç hoşlaşmam pazar günlerinden....içimde garip bir huzursuzluk olur....neyse...gelelim salatamıza herkes biliyodur belki ama ben yeni keşfettim,ilk kez yedim çok beğendim...ve sevgili dilek,ayşe,yaren ve aynur'un öncülük ettiği diyet etkinliğine hazırladım....işte tarif:
1 demet semizotu
1 kase yoğurt
2 salatalık
1 diş sarımsak/isteğebağlı
tuz
***semizotunun yapraklarını ayırıyoruz,bir güzel yıkadıktan sonra içine tuz ve sarımsak eklediğimiz yoğurdu ve ince dilimlediğimiz salatalığı ekliyoruz...AFİYET OLSUN BÜTÜN YAĞLARIMIZ ERİSİN İNŞALLAHHHH:))

19 yorum:

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşumm bidenemmm
ellerin dert görmesin emi benim annem yapardı yazlıkta çıkan semizotlarından,ama heryerde çıkan otlara para verip almak garip geldi baktım da pazardan almadım:)
bursaya gidince toplıcam ellerimle

etkinliğe katılımın için çoook teşekkürler canım

mutlu pazarlar
dualrım seninle
öptüm

yesildomates dedi ki...

canım miss gibi olmuş...ellerine sağlık..tam diyetlik bir tarif...öpüyorum..iyi pazarlar dilerim...

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik bi tanesi
semizotuyu çok severim ama malesef burada yok sen benim içinde yee, insallah yaglar erir valla, salata harika olmus uff olsaydi keske opuyorum bi tanesi

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Ayse Pamuk dedi ki...

Semiz otumu dedi birisi:)bayıla bayıla yerim en sevdiğim salatalardan biridir ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar, ellerinize sağlık çok severim semizotu salatasını.bir de diyet yapmayı becerebilsem:) sevgiler Aslı

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımın içi salatan super olmus.. semızotuna bayılırım.. ellerine kollarına saglık.. dıyete cok sukur ıhtıyacım yok sımdılık.. ama dıyette olmayanlar da yıyebılır.. harıka.. bu arada ekmeklerın de super olmus.. ben hafta sonları pek gıremıyorum nete.. onun ıcın yorumu kacırmısım.. kusura bakma fatosum:)
opuyorum canımmm..
ıyı haftalar dılıyorum..

fatostuncay.blogcu.com

disal dedi ki...

bende hoşlanmam pazarlardan....pazartesiye girişya ondan herhalde.....

semizotu salatası nefis görünüyor...ellerine sağlık...

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ellerine sağlık. Tam diyetlik olmuş.
Öpüyorum.
Sevgiler...

belgin dedi ki...

Selam canım,
ellerine sağlık yokluğumda doldurmuşsun yine güzel güzel ekmekeler salatalar ...nefis :)))
afiyet olsun hayatım ...
Güzelim c box a ben senin adınla girdim ve kodu alıp yorumda sana yazdım...Şifreyi filan unuttum tutma gereği de hissetmedim çünkü senin adına almıştım...saklamadım bilemiyorum o yüzden yazamam bir daha üzgünüm:(((
istersen sen kendi adınla ya da başka bir isimle yeni bir tane daha alabilirsin......ya da eski yorumları iyice bir gözden geçir bulursan ama şifreni değiştir...tamam? öptüm canım seni sevgileeeeer yakında görüşeceğiz....

Zerrin dedi ki...

Fatoşcum semizotu yemeği yemesemde salatasına bayılırım süzme yoğrtlada çok güzel oluyor ellerine sağlık...

www.hayatintatlari.com/forum sayfama ziyarete ve tarif eklemeye beklerim...

Adsız dedi ki...

selam
ellerine sağlık fatoşcum
serin serin pek güzel olur
çok severrim bir çatal aldım canım
sofra keyfi

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

iyi aksamlar dilerim fatosum çok optum biricik fistigim

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fato�ummm
Allah yard�mc�n olsunn g�l�m
annenlermi geldiler yoksa

misafirlerin kim
:))

sevgiyle kal

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
nefis bir salata olmuş tam diyete uygun hem de lezzetli.ellerine sağlık canım.Sevgiler

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım nerelerdesın.. sesın cıkmıyor.. yenı bı tarıf de eklememıssın.. merak ettım senı..ınsallah hersey yolundadır..
opuyorum..

fatostuncay.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Fatoşcuuum, iki gün gelmemişim pitalar yapılıp yenmiş, üstünede semizotu salatası yapılmış, ohhhhh afiyet olsun kardeşime :))
Şu semizotuna bayılıyorum bayılmasınada, çokkk zor yıkanıyorrr, al ıspanağı vur semizotuna :)))
Ellerine sağlık balacım, öptüm kocamanında...

EZGi :)) dedi ki...

semiz otunu çok severim canım bu salatadan bende yaparım çok lezzetli olur ama ben salata koymuyordum birde böyle deneyeyim ellerine saglık kocaman sevgiler

mutfakmelegi dedi ki...

Çok güzel olur bu salata ay canım çekti şimdi bak. Ellerine sağlık..
Sevgiler,
Melek...

mutfakmelegi dedi ki...

Çok güzel olur bu salata ay canım çekti şimdi bak. Ellerine sağlık..
Sevgiler,
Melek...