Salı, Mart 11, 2008

GÜNEŞ TATLISI

tatlının adını ben uydurdum,etrafına dizdiğim portakallardan dolayı..hepimizin bildiği sütlü irmik tatlısı..
1 su bardağı irmik
1lt süt
1 su bardağı şeker
1 vanilya
1yk margarin
1 portakal kabuğu rendesi
üzerine:2 adet ince dilimlenmiş portakal-hindistan cevizi
***süt,şeker ve irmiği koyu bir kıvam alana kadar karıştırarak pişiriyoruz.daha sonra vanilyayı ve margarini ekleyip ıslattığımız kalıbımıza döküyoruz.üzerini portakallarımızla süslüyoruz.AFİYET OLSUN

12 yorum:

Adsız dedi ki...

selam
fatoşcumm ellerine sağlık
görüntü çok güzel olmuş
tadı zaten güzeldir canım
sofrakeyfi blogcu

Feyza Fidan dedi ki...

Kuzucummm, harika bir tarif bu..Ablana inat mı yapıyosun sen yoksa :)))) Ben açlıktan uyuyamazken :)) sen böyle tatlıları koyuyosun gözümün önüne...
Canım kardeşim benim, kocaman öptüm seni...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMMM FATOŞUM

Ellerine sağlık güneş tatlın ne gzüel olmui öyle,sunum harika

Beni merak etmişsin canım ben iyiyim.ama yoğunluk var biraz,
görüşmek üzere.
öptüm

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımmm ellerine saglık..
irmik tatlısını ne kadar guzel sunmussun.. afiyet olsun canımın içi..
opuyorum seni kocaman..
kendıne ıyı bak:))
bu arada yenı sablonun guzel olmus gule gule kullan:)

fatostuncay.blogcu.com

Zerrin dedi ki...

Valla çok şık olmuş Fatoşcum bilindik bir tatlıyı farklı sunmak sanki yeni birşeyler tadıyormuş hissini uyandırıyor..Ellerine sağlık...

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim bahar gelirgelmez hemen güneş açtırmışsın ellerine sağlık.bekleriiiiiiiim.

ikizlerinannesi dedi ki...

oy oy
yerim ben senin o günesini fatosum ellerine saglik bir dilimcik kesi ver ordan selamlar öptüm

ezginin mutfağı dedi ki...

FATOŞCUMMMM
ENFES GÖRÜNÜYOR ÇOK HOŞ OLMUŞ SUNUMU ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

mucizembenibul dedi ki...

canım emeğine sağlık
çok güzel görünüyor
bakalım benim pasta etkinlik tarifimi nasıl bulacaksın

hdidem dedi ki...

fatoşcum çok şık olmuş tam güneş gibi ellerine sağlık canım sevgiler

SEVİL dedi ki...

CANIM HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSIN YARIŞMAMIZ HIZLA DEVAM EDİYOR HEYECANLA YENİ PASTALAR BEKLİYORUZ SENİNKİ NERDE

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM BU TATLI TAM BENLIK OLMUS,ELLERINE SAGLIK.ILK YORUMU BURAYA BIRAKAYIM,YUKARIYA PILAVADA UGRAMADAN GITMEYECEGIM.
SEVGILERRRR:)