Pazar, Mart 09, 2008

iSTAVRİT TAVA

herkese keyifli pazarlar...dışarıda hava mis gibi,cıvıl cıvıl...bütün çocuklar dışarda:)değmeyin keyiflerine...ama nedense ben oldum olası sevmem pazarları...evden dışarı çıkmak istemem...bugün olduğu gibi...bilgisayarımın başında,kulağımda gülben ergen şarkıları.....bide istavrit tavalarım:))
1 kg istavrit
yeteri kadar mısırunu
istenilen baharatlar
yarım çay bardağı sıvıyağ
***balıkları mısırununa ve baharalara bulayıp tavaya diziyoruz.üzerine yağ gezdirip altlı üstlü kızartıyoruz.AFİYET OLSUNN

8 yorum:

Melek* dedi ki...

ya çok kılçıklı olmuyormu istavrit ama yinede çok seviyorum balığı hamilelikde alıştım yemeye hala aynı hızla devam ediyorum ellerine sağlık

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'cuğum iyi pazarlar canım, ellerine sağlık, pek güzel olmuş istavritler, bizde de balık vardı bugün hamsili pilav yapmıştım,az önce bitti yemek işi, biraz bakayım arkadaşlara dedim bu arada çayım da demlendi, biraz çay molası vereyim, görüşmek üzere sevgilerimle öpüyorum canım...

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

fatoscum ellerine saglık harıka gozukuyor... afiyet olsun balım size..
canım ya dun gelseydın ne guzel bırbırımızı gormus olurduk..
cok guzel gectı.. tanıstık konustuk.. ınsallah bı gun yıne ayarlar gorusuruz..
opuyorum hayatım seni..
ıyı pazarlar diliyorum..

www.fatostuncay.blogcu.com

neseersoy dedi ki...

iyi geceler,
ellerine sağlık , ooohhh harika istavritler:))
güzel bir hafta diliyorum
sevgilerimle,
Neşe

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

ellerine sağlık gülüm
sobeledim seni sorular sayfamda kolay gelsin öptüm

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSCUGUMMM YANARIM YANARIMDA SU GURBETTE DOYA DOYA DENIZDEN YENI CIKMIS BALIKLARI ALIP SÖYLE SENIN ISTARVIT TAVAN GIBI KIZARTIP YIYEMEDIGIME YANARIM INAN:)))
BURDA BUTZLU BALIKLARA TALIM YANI,OUNDA TADI OLSA BARI!!!
CANIM CANIM CEKTIRECEK KADAR GÜZEL KIZARTMISSIN,HAFIF CITIR.BIRDE YESIL BOL LIMONLU SALATADA VERECENI YANINDA CIGERPAREM.BEN ATLAYIP GELIYORUM HEMENNNN:)))

Feyza Fidan dedi ki...

Canımmm, ben balığı çok sevmiyorum, sen benim hakkımıda ye tamam mı ablam :)) Eee ablalar kardeşlerine kendi paylarınıda verirler değilmi :)))
Sevmiyorum dedim ama sen öyle güzel kızartmışsınki bu balıkcağızları acaba 1 tane alıversemmi diyede düşünmüyor değilim..
Ellerine sağlık canım benim...

Adsız dedi ki...

fotoşcum sağol canım bende senin kadınlar gününü kutluyorum öpüyorum seni
ellerine sağlık balıklarrrr
harikaaaa
salatanda tam yaz salası olmuş
balıkla pek güzel gider
afiyetolsun
sofrakeyfi.blogcu.com