Cuma, Mart 28, 2008

PDÇSE-19 NOFROST BÖREĞİ...VEEE ANNEM GELDİ:))

arkadaşlarımmm...hepinizi çok özledim...bir kaç gündür çok yoğundum ne tarif ekledim nede sizlere uğrayabildim..neler yaptınız bakemm ben yokkenn..bu arada annem geldi çoook mutluyum...annem şuanda örgü örüyo yanımda....canımm benim....gelelim böreğimize..tarif canımmm arkadaşımm dilek'ten...http://tadinadoyamadim.blogspot.com dan tarife bakalirsiniz...diloşumm çok güzel oldu arkadaşım teşekkür ederim...annemin hepinize çoookk selamı var...hepinizi öpüyooo:))muck:*

18 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

ILK ÖNCE ANNECIGININ SELAMINI ALDIM FATOSUM,ALEKÜMSELAM ELLERINDEN ÖPÜYORUM ANACIGINI:)))
SONRADA GÖZÜN AYDIN DIYEYIM TATLIM,ANA KOKUSU GIBI VARMI YASLAN SINESINE DOYA DOYA KOKLAN!!!
MALESEF 11 SENEDIR ANNEMIN KARA TPORAKLARINI OKSUYORUM BEN HER IZINE GITTIGIMDE.NOLUR ANALARIMIZIN KIYMETINI YASARKEN BILELIM,SONRASININ KIYMETI AHLARLA VAHLARLA GECMESIN.
YINE DUYGULANDIM,BU GÜZEL BÖREYE TEK KELIME YAZAMADIM,OLURMUUUU???
OLMAZ TABIKI.
SÜPER BÖREK OLMUS CANIM ELINE SAGLIK.AFIYETLE YIYIN.
HAYIRLI CUMALAR DILERIM.

yemek güncesi dedi ki...

SELAMLARRR ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ENFES BİR BÖREKK OLMUŞŞ EMEKLERİNE SAĞLIKK ANNECİĞİNEDE HOŞGELMİŞ DİYELİMM BOL BOL ÖZLEM GİDERİNN TARİFİNİ ALDIMM YAYINLADIM ETKİNLİĞE KATILDIĞIN İÇİNDE AYRICA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL GECELER HAYIRLI CUMALAR CANIMM

hdidem dedi ki...

ellerine sağlık canım hayırlı cumalar öptüm sevgiler

Melek* dedi ki...

annenin ellerinden öpüyorum dilekden alırsın tarifide güzel olmazmı ellerine sağlık canım...

disal dedi ki...

canım gözün aydın ne şanslısın...keşke benim anneciğimde gelse yanıma.....

annene çok selemlarımızı ilet.....

hayırlı cumalar....
böreğinde harika görünüyor...çok sevdiğim bir börektir.....

sarımutfak dedi ki...

SLM HAYATIM
GÖZÜN AYDIN ANNECİĞİNE KAVUŞMUŞSUN.
BÖREĞİNDE HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK
İYİ HAFTASONLARI
SEVGİLER

Papatya Prenses dedi ki...

En sevdiğim börek patatesli börekkk:)) iki tane alabilir miyim:)

Hayırlı cumalar canım..

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

selam datlım benim, güzel hemşerim:))
annen hoş gelmiş sefalar getirmiş...gözün aydın kıymetini bil..Böreklerin de benim ilk evlendiğim yıllarda yapttığım ve çok sevdiğimiz börekler..Nefis olmuş ellerine sağlık tatlım öpüyorum seni çok cuman mübarek olsun...:)))

Adsız dedi ki...

selam
gözün aydın fatoşcum
canım anneciğinin selamını aldım
aleykümselam,bendende selam söyle
böreğin çok güzel olmuş ellerine sağlık
sevgilerimle
sofrakeyfi.blogcu.com

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım fatoşummm
tahminim doğru çıktı.Gözün aydın.
ne güzel birşey dimi:)

Canımcım annecinin ellerinden öpüyorum

Darısı başıma inş. çok özledim bende:((
Tarimi yapıp yayaınlamanda bir hoşuma gitti ki sorma,çook süper olmuş nar gibi kızarmış

hayırlı cumalar
öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım merhaba, sitemde kahve içmeye davet ediyorum seni buyurmaz mısın.sevgiler aslı

http://asmutfak.blogcu.com

emineninemekleri dedi ki...

Gözün aydin Fatosum..... Böreginde nefissssssssssss olmus ellerine emegine saglik canim benim.


Kocaman öpüyorummmmmmmmmm

Emos

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim fatosum gozun aydin annecin gelmis, anne gibi varmi ah ah, annecinin ellerinden opuyorum allah saglikli uzun omurler nasib etsin, borek nefis olmus tatlim ellerine saglik, dilegin de eline saglik, opuyorum

ikizlerinannesi dedi ki...

selamlar canisi
teyzecim hos geldim selamini aldim a.s o ellerinden hürmetle üperim fatosum bendede ona selam söyle

börekte süper dilekte gördügümdede bayilmistim her ikinizide paylasiminiz icin cok tesekkürler canim öptüm

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim, fatoşcuğum böreklerinde güzel olmuş fakat annenin gelişi herşeyden güzel olmuş bana göre. gözün aydın canım benimde annem babam gelecek yakında inşallah. ne güzel bişey değilmi. annene benden çok selam .ellerinden öperim.

mucizembenibul dedi ki...

davet

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

emineninemekleri dedi ki...

FATOSUM SENI SOBELEDIM CANIM BENIMMMMMMMMMMMM....SAYFAMA UGRARSAN SEVINIRIM CANIM BENIM................

EMOS

HULYA dedi ki...

Fatoşum,
ne güzel canım gözünaydın.anneciğine de ve aleyküm selam!!Börek çok güzel kızarmış nar gibi ana-kız birlikte yemişsinizdir ne güzel.Ellerine sağlık canım.sevgiler(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )