Pazartesi, Mart 10, 2008

ÇOBAN SALATA:)

salatasız sofranın tamamlanmadığını düşünenlerdenim...salatasız olmaz benim sofralarım. yemek ne olursa olsun ,sanki salata olmadan bir şeyler eksik gibi gelir bana...işte en beğendiğim salata çeşidinden biri :
2 domates
2 salatalık
yarım demet maydonoz
1 kuru soğan
tuz-1tk sumak
zeytinyağı
limon
***domates,salatalık irice doğranır,maydonuzumuz ince kıyılır,soğanımız piyazlık doğranır...daha sonra tuz-sumak-limon ve zeytinyağı eklenip karıştırılır..AFİYET OLSUNN:))

8 yorum:

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canımcım ellerine saglık.. salata hastası bırı olarak bayılırım.. ama domatessızıne:)) bılıyorsun:))
canım uzulme bı gun daha ayarlarız ınsallah gorusuruz..
opuyorum seni..
ıyı haftalar diliyorum..
kendıne ıyı bak:)

fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Salata ben de çok severim, salatasız bir sofram benim de olmaz, ellerine sağlık güzelim, bol ekşili çok ta güzel olur çoban salatası ,afiyet şeker olsun güzelim...
Sayfana gelince kendi sayfama gelmiş gibi oldum birden, şablonu değiştirmişsin, güzel olmuş canım...güle güle kullan...
Öptüm güzelim, sevgilerimle...

ezgi uğurlu dedi ki...

canım fatoşcum.bu salataya bayılırım ben.harika görünüyor ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler

serap uzun dedi ki...

Fatoscugum hic salatasiz sofra olurmu?Ne de güzel olmus agzim sulandi ellerine saglik canim.

slm.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşummm
ellerine sağlık.salata yapmaktan hazetmem ama yemeye bayılırım:)

mutlu haftalar
bende kurufasulyeli osmanlı ekmeği yaptım.süper olduuuu
öpüyorum tatlı arkadaşımm

SEVİL dedi ki...

FATOŞCUM BANNERİ KOYMUSUN TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN SANADA BAŞARILAR ÖPTÜM SEVİL

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar, ellerine sağlık bende bayılırım salataya özelliklede çoban salatasına.yaz sıcağında da akşam yemeği niyetine bir harika bence.sevgiler Aslı

http://asmutfak.blogcu.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş Hanım merhaba ! Salatanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. Suyuna taze ekmek banabilir miyim?? mm.. nefis :) Ben ayrıca çoban salatasını makarna ya da pilavımın üzerine ekleyerek de yemeyi çok severim.. :))