Pazartesi, Mart 03, 2008

PDÇSE 17 VE TAVA BÖREĞİ:))

BU AYKİ ETKİNLİĞE DADLIMM GIYMADLIM BELGİN ABLAM EV SAHİBELİĞİ YAPIYOR(www.sefertasi.blogcu.com) ETKİNLİĞE BENİ DE DAVET ETMİŞ BENDE SEVE SEVE KATILIYORUM...KOLAY GELSİN DADLIMMM...İŞTE ÇOK BİLİNEN TAVA BÖREĞİ:
2 yufka
1 çay b.süt
yarım çay b.sıvıyağ
beyaz peynir -maydonoz
***yufkanın birinin yarısını ortabüyüklükteki tabanını yağladığımız tavamıza döüşüyoruz ve sütlü yağlı karışımdan sürüyoruz.diğer yarısını kırpık kırpık yapıp tavamıza döşeyip arasına sütlü harçtan tekrar sürüyoruz.1.yufka bitince peynirli harcı ekliyoruz.ve diğer yufkaya da aynı işlemi yapıp kısık ateşte böreğimizi altlı üstlü pişiriyoruz.AFİYET OLSUNN

16 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Bizim evde de sık yapılor pratik bir börek:) Hemde enfes oluyor:)
Ellerinize sağlık..

Feyza Fidan dedi ki...

Bende çok yaparım bu böreği, senin börekte çıtır çıtır kızarmış, bayıldım,
Ellerine sağlık canım benim,
Sevgiler...

Mutfak meleği dedi ki...

Ellerine sağlık tava böreği çok güzel olmuş. Bu arada diğer tariflerinde çok güzel. Marifetlerinin devamını dilerim.
Sevgiler,
Melek... (Mutfakmeleği)

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım mis gibi hımmmmm, ellerine sağlık harika olmuş...

yesildomates dedi ki...

elleribne sağlık canım ..tava böreği çok lezzetli oluyo..bende yaparım..hemde pratik bir tarif..öpüyorum..görüşmek üzere...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim ellerine saglik tava boregini bende yaparim gerçekten lezzetli oluyor hem pratik hem lezzetli sevgiler canisi guzel bir hafta dilerim optum

ezgi uğurlu dedi ki...

canım benim çok lezzetli bir börek olmuş.çok hoş görünüyor.ellerine saglık kocaman sevgiler

SeyyAh dedi ki...

Bu hamur işlerinden vazgeçemiyoruz, çokta seviyoruz, hele de ben...
Ellerinize sağlık...
Şaştım'ı bende deneyeceğim....
Bu arada ziyaretiniz ve nazik sözleriniz için teşekkürler... Bundan sonraki yazı ve resimlerde hem Sinop cezaevini hemde ''Parmaklıklar ardında '' dizi çekim yerlerini aktaracağım. Umarım onları da beğenirsiniz.
Ailecek selam ve sevgiler...

belgin dedi ki...

Fatoş um sağolasın da tarifi alamıyorum, blogunda sağ tuş yasağı var galiba:???? olmuyor!!
öptüm canımcım
tekrar deneyeceğim ama .......

kizilciksurubu dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,cok severim.Ellerine saglik.Iyi haftalar

belgin dedi ki...

Canımcım,
Hallettim ve yayına verdim tarifini..Ellerine sağlık güzelim tarifin ve katılımın için , sağolasın..öpüyorum seni çok sevgilerimle

Güldenceninmutfagi dedi ki...

Fatosummm canimmm kiz hadi al su tava böreyinide ucta gel anammm:)))
Inanki ne güzel olurdu hani,bende cayimiz demler oturur keyfini sürerdik basbasa.Bende senin bu güzel tariflerine bayiliyorum anacigim,elinden ucanla kacan kurtuluyor masallah.
Canim iyi geceler dilerim,sevgiler benden.

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım benım.. ellerin dert gormesın harıka olmus.. gıymatlına enfes tarıf gondermıssın:)) kıskandım valla:)) saka saka.. hepsınızı cok sevıyorum.. :)
optum hayatım..
kendıne ıyı bak:)

www.fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoşum ellerine sağlık, böreğin çok güzel olmuş, ben de dün kızımın arkadaşları vardı ders çalışıyorlardı, onlara yaptım hemen, sıcak sıcak yediler.Eee evde çocuk olunca her zaman dolapta yufka bulunduruyorum böyle acil zamanlarda işe yarıyorlar. Sizlere de afiyet şeker olsun, öptüm canım, sevgiler...

Zerrin dedi ki...

Tava böreği benim kurtarıcım diyebiliriz acil durumlar için birebir ellerinize sağlık...

mucizembenibul dedi ki...

balgibi arkadaşım nasılsın
emeğine sağlık canım
ben de etkinliğe katıldım

ayrıca *diet* etkinliğine tarif verdim bana da beklerim canım