Pazartesi, Mart 10, 2008

SOBEEE:))

sevgili arkadaşım dilek(www.tadinadoyamadim.blogspot.com) beni sobelemiş..işte benimde en içten cevaplarım:
MASAMIN ÜSTÜNDE NELER VAR?
en başta bilgisayarım,gülben ergen'in son albümü,cep telefonum,ev telefonum,bluetooth cihazım,tarif defterim,kalemlerim
YAPMAK İSTEYİPTE YAPAMADIKLARIM?
sıkı bir diyet yapıp zayıflamak(nedense kendiliğinden gitsin istiyorum),antakya da oturmak,tüm kimsesiz çocuklara koruyucu annelik yapmak,hımm bide 20lik dişimi çektirmek(çok korkuyorum)
HAYATTAN EN KEYİF ALDIĞIM ŞEYLER...
pasta ve ekmek yapmak,annemle telefonla konuşmak,elifimin sesini duymak,pazar günü uzuun uzunn kahvaltı masasında oturmak(eşim çalışmıyorsa),yürümek,yemek yemek,edayla msn de yazışmak,eşimle alış verişe çıkmak:)),örgü yapmak,kurdele nakışı kursuna gitmek,.....ya aslında o kadar çok şey var ki...birde bir anda düşününce aklıma da pek fazla gelmedi....bende sobemi okuyan herkesi sobeliyorummm:)sevgilerr

6 yorum:

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Yüreğine sağlık canımıniçi
çok güzel cevaplar vermişsin.Sanırım hepimiz aynı hamurdanız:) hiç değişmeyen madde eşle vakit geçirmek,alışveriş yapmak,ve kendi memleketimizde yaşamak

bütün düşlediklerimiz hayırlısıyla olur inş.
Hayırlı akşamlar
öpüyorum

hdidem dedi ki...

merhaba canım bu söbeler sayesinden birazcık daha tanımış olduk seni :)) sevgiler

belgin dedi ki...

Canım benim,
Ne güzel cevaplar vermişsin öööle maşallah...Ama hala c box yok:)) öpüldün canımcım:))sevgilerimle:))

yemekoloji dedi ki...

canım ne güzel cevaplar vemişsin öyle ne kadar çok yapmak istediğin şey var aynı benim gibii:)))

SOFRAM dedi ki...

Canım güzel sobe cevapların için çok teşekkürler. Bu sayede seni biraz daha yakından tanımış olduk. Özlemlerini de inşallah en kısa zamanda gerçekleştirirsin canım...
Sevgilerimle öpüyorum Fatoşcum...

ezginin mutfağı dedi ki...

canım fatoşcum ne gzel cevaplar vermişsin.yüregine salık canım kocaman sevgiler