Perşembe, Mart 06, 2008

VANİLYA SOSLU,MUZ AROMALI KEK VE ANNECİİİİİİİİİİİMM İYİ Kİ DOĞDUN BİTANEMM

merhaba arkadaşlar...BUGÜN ANNEMİN DOĞUM GÜNÜ KEŞKE YANINDA OLABİLSEYDİM ANNEM..ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN HİÇÇ EKSİK ETMESİN.SENİ ÇOOOK SEVİYOMMMM...bu arada bukeki şiddetle tavsiye ediyorum...harika bir kek..kek tarifi sevgili feyza ablaya(sihirlikepce)ait.vaniya sosu ise okta ustanın:))her ikisine de teşekkür ediyorum....
kek için:
3 yumurta
1/2su bardağı sıvıyağ
1/2su bardağı su veye süt(süt kullandım)
1 paket muzlu toz puding
1 su bardağı şeker
2 su bardağı un
1 paket vanilya-kabartma tozu
vanilya sos için:
1 su bardağı süt
yrm su bardağı şeker
1,5 yemek k.nişasta
1 vanilya
***kek için, yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz.daha sonra sırasıyla yağ,süt,puding ve vanilyayı ekleyip çırpıyoruz.en son elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyip tekrar karıştırıyoruz ve yağlanmış kalıbımıza döküp 180c de pişiriyoruz.vanilya sos içinde vanilya hariç tüm malzemelerimizi koyu bir kıvam alana kadar karıştırarak pişiriyoruz.en son vanilyayı ekliyoruz.ılıdıktan sonra kekimizin üzerine döküyoruz.AFİYET OLSUNN

18 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSUMMM ÖNCELIKLE SEVGILI ANNECIGININ YASGÜNÜNÜ KUTLAR,HÜRMETLE ELLERINDEN ÖPERIM TATLIM.
KEK ISE MUHTESEM OLMUS,ELLERINE SAGLIK TATLISIMMM.AFIYET OLSUN.
CANIMMM GÜL TATLIMI SEVDIGINE SEVINDIM,GERCEKTEN TAM SEYIRLIKTI.MISAFIRLERIM BOZULMASIN GÖRÜNTÜ DIYE INANKI ÖNCELERI ELINI SÜRMEK ISTEMEDILER:)))
ISRARLARIM NETICE VERDI,TADINA VARINCADA BIR TANECIK BILE KALMADAN TABAKTA TÜKENIVERDI:)))

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

öncelikle anneciğinin ellerinden opuyorum.. Dogum gunu kutlu olsun.. Daha nice yaslara diliyorum..
pastan harıka olmus hayatım.. ellerine kollarına saglık..
opuyorum seni kocaman..
kendıne ıyı bak:)

www.fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım, annneciğinin doğum günü kutlu olsun, daha nicelerini inşallah beraberce kutlarsınız...
Fatoş'cuğum bu ne güzel bir kek böyle bayıldım, yaş pastadan farkı yok ama yapımı da kolay,mutlaka deneyeceğim bunu,ellerine sağlık güzelim, tarif için de feyza'ya teşekkürler, afiyet şeker olsun, sevgilerimle öptüm canım...

ezgi uğurlu dedi ki...

CANIM BENİM KEK ENFES GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAGLIK FATOŞCUĞUM
ANNECİĞİNİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN.ALLAH BAŞINDAN HİÇ EKSİK ETMESİN.KOCAMAN SEVGİLER

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım
harika görünüyor kekin.
annecininde doğumgünü kutlu olsun.Arayınca selamlarımı iletirsin.
cuman mübarek olsun
çoook öpüyorumm

www.fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

fatosum ınanmıyorum sende ıstanbulda oturuyorsun:))
yarın hepımız natilüste bulusacaz.. nolur sende gel.. tanısırız ne guzel..
belkı belgın abla da gelır..
lezzetdılımı var bahar o da gelecek..
hadı nolur gel yarın natıluse..
cok sevınırım.
bana mutlaka yorum yaz soyle gelebılırsen dıye.
bı de telefonunu bırak.. ben sana saatı soylerim..
fatosum ayarla tamam mı..
opuyorum..

www.fatostuncay.blogcu.com

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

fatosum kuzum bayildim bu keke anam içinde hersey var tum sevdiklerim offf ya sayende rejim kalmicak bu gidisle enfes olmus annecinin de dogum gununu kutlarim allah uzun omurler nasib etsin saglik dolu yillar dilerim optum hayirli cumalar fistik

zerrin - misss dedi ki...

Fatoş'cuğum,
ellerine sağlık hayatım.

Anneciğine mutlu mutlu seneler olsun.

Sıcacık sevgilerimle...

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

balım benim..
ay cok sevindim gelecegıne..
fatoscum en son haydarpasaya gelmıyor mu tren.. haydarpasaya gelırse 5 dakıkalık mesafe kalır natilus.
bende arabayla gelmeyecem.
sogutlucesmede ınersen taksıye bınersen 2-3 ytl olur.
haydarpasada ınersen yuruyerek bıle gelırsın o kadar yakın..
bana haber ver hayatım hemen..

fatostuncay

Adsız dedi ki...

canim anneciginin dogumgununu bende yurekten kutlar uzunnnn yillar dilerim..
kekin harika gorunuyr ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

fatosum saat 14:30da bulusacaz ınsallah..
bana telefon numaranı yaz onaylamam ben..
ben senı ararım ok?
gel lutfen
opuyorum..

www.fatostuncay.blogcu.com

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum anneciginin dogum gununu kutlar nice mutlu saglikli sevdikleriyle beraber guzel yillar gecirmesini dilerim canim pasta harika olmus ellerine saglik.

8mart dunya kadinlar gununu kutlarim
kucak dolusu sevgiler.

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
anneciğine hayırlı yaşlar canım.İnşallah bir dahaki doğum gününü birlikte kutlarsınız.Ellerine sağlık.Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canım miniğimmm, ablasının kuzusu nasılda güzel yapmış bu kekii...Ellerin dert görmesin canım benim, bende senin yaptığın gibi soslu olarak deneyeceğim :)) Ama rejimden sonra :))
Kocaman öpüyorumm Bu arada bir buluşma olayı vardıda niye bana haber etmedin ayoll, buluşma yerine 5 taş çatlasa 7 dakikada gelirdim valla :)))) ( aslında gelemezdim , benim kız hasta ablası )
İnşallah bir daha ki sefere...
Kocaman öptüm seni...

hdidem dedi ki...

Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.

SEVİL dedi ki...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com

Melek* dedi ki...

Annenin doğum günü kutlu olsun güzel güzel yıllar görsün inş. kekin çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

DONMEZCAGLAR dedi ki...

annenin doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum hemşerim. ellerinden öpüyorum. annelerimiz iyiki varlar başımızdan hiç eksilmesinler inşallah...