Cuma, Nisan 04, 2008

EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI 1 VE BOL ÇİKOLATALI PASTA:))

keki için:
5 yumurta
5 fincan un
5 fincan şeker
5 yk su
1 vanilya-kabartma tozu
1 portakal kabuğu rendesi
ara krema için:
yarım paket margarin
3-4 yk un
2,5 su bardağı süt
1 vanilya
1 büyük paket bitter çikolata
1 çay b.hindistan cevizi
2yk kakao
üzerine:
1 paket sade kremşanti
vişne reçel tanesi
kırık çikolata
***kek için,yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz.daha sonra sırasıyla vanilya,port.kabuğu,kabartma tozu,un ve suyu ekleyip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine döküyoruz.180 c de pişiriyoruz.
***krema için,margarinle unu kavurup sütü ilave ediyoruz.muhallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırarak pişiriyoruz.daha sonra vanilya,kakao,çikolata ve hindistan cevizini ekleyip mikserle 5-6 dk çırpıyoruz.
***kekimizi önce 2ye,daha sonra her parçayı 2 ye bölüp 4 kat kek elde ediyoruz.sütle ıslatıp,hazırladığımız kremayı aralarına sürüp,şantiyle kaplayıp süslüyoruz.....AFİYETT OLSUNN

18 yorum:

Melek* dedi ki...

ooo ne güzel bir pasta ellerine sağlık

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım Fatoşumm
ellerine sağlık
harika bir pasta olmuş
afiyet bal şeker olsunn

bitanemm
bugünler bir yoğunluktur gidiyor hayatımda,önümüzdeki haftadan itibaren inş. rahatlıcam,kızkardeşim geliyor

perşembe günü,onun mutluluğunu yaşıyorum


Annecin nasıl?sende dimi?
ellerineden öpüyorum

hayırlı cumalar

mutlu haftasonları

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

Günaydın Fatoş'cum nefis görünüyor ayol..Sabahın köründe monitöre yapıştırıcan benii:))
Eline sağlık canım öpüyorum sevgiler.

yasaminkiyisindan dedi ki...

Selam canım..Harika bir pasta ..Eline sağlık..Hayırlı cumalar..

BİR DEMLİK SOHBET dedi ki...

canım ellerine saglık çok güzel olmuş katılımın içinde ayrıca teşekkür ederim hemen alıp yayınlıyorum başarılar canımcım

BİR DEMLİK SOHBET dedi ki...

pastan yayında canım sevgiler :) tekrar teşekkür ederim katıolımın için

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım ellerine sağlık.çikolatalı pastaya kim hayır diyebilir ki.çok güzel olmuş.hayırlı cumalar

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlıııım, ben geldim pasta da nefis olmuş, etkinlikte başarılar dilerim canımcım..kurabiyeleri getirdim ama çay için geç oldu, kalmiim:))) Alacağım olsun öptüm güzelim sevgilerimle:))

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum
nasılsın

annecin gittimi canım

Güldenceninmutfagi dedi ki...

OF YAAA FATOSSS NE OLURDU YANI BASINDAKI SOKAKTA OTURAYDIM:)))
BAK BAKALIM BU NEFIS PASTAYI YANLIZ YIYEBILIRMIYDIN:)
ELINE SAGLIK CANIMMM,PASTAN BIRINCI OLSUN INSALLAH.COK GÜZELLLL

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fatoş um datlım; daha dün yorum yazdım pastana diyorsun ki "ablacığım nerdesin?" daldın da görmedin mi, yoksa benim gibi sen de ayakta mı uyuyorsun?:))) Artık gözümü zor açık tutuyorum inan...gittim ben sevgilerimle, pasta nefisss hala:))

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
elerine saglik, pastanharika olmus, yarismada basarilar dilerim, sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

Bir dilim istiyorummm ayy nefis görünüyor

emineninemekleri dedi ki...

Fatosum canim, nefissssssssssssss olmus, ellerine saglik canim benim.


Kocaman öpüyorummmmmmmmm
Emos

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşumm bidanemm
bu pasta çoook gzüel ama umutla bekliyorum yeni mama tariflerini

sevgiyle kal
iyi mutlu haftalar

hdidem dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel bir pasta olmuş sevgiler

yasaminkiyisindan dedi ki...

Canım meraba..iyi haftalar dilerim..sevgiler..

nazifeninorguleri dedi ki...

selamlar iyi geceler arkadaşım pastan harika olmuş ellerine sağlık