Cuma, Nisan 25, 2008

***HAYIRLI CUMALAR*** VE ISLAK KEK

arkadaşlarım canlarım...hepinize huzurlu,hayırlı cumalar diliyorum....birkaç gündür blogumuzda süren dostluk mesajları çok hoşuma gitti..ve gönderdiğim tüm arkadaşlarımdan aynı msjı tekrar aldım..çoook mutluyum..çok seviyorum sizleri,sevgili gönül dostlarım....gelelim hepimizin bildiği,acil durum kurtarıcısı kekimize...geçen gün gelen misafirlerim için yapmıştım...pişerken çok çatladı ama lezzetliydi..
2 yumurta
1,5 su bard.süt
1,5 su bard.şeker
1 su bard.sıvıyağ
1 vanilya
1 kabartma tozu
2 yk kakao
2,5 su bard. un(ben 2 kullandım)
***un,kabartma tozu hariç bütün malzemelerimizi çırpıoruz.bu karışımdan bir su bardağı ayırıp,geri kalan mazlemeleri ekleyip,yağlanmış kalıba döküp, fırınlıyoruz.piştikten sonra dilimlere ayırıp,ayırdığımız sosu üzerinde gezdiriyorz.AFİYETLE..SEVGİYLE:)

30 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benim yorumuna tesekkurler
kekin gercektende nefis gorunuyor
bizimde cok sevdigimiz bir tadtir kendileri:))
size afiyet bal seker olsun
hayirli cumalar dilerim canisi
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

Üzerine güneşin doğduğu en hayırlı,en üstün gün,cuma günüdür.Hz Adem cuma günü yaratıldı.Cuma günü cennete girdi.Cuma günü cennetten yeryüzüne indirildi.Tövbesi cuma günü kabul edildi.Cuma günü vefat etti.Kıyamet cuma günü kopacak,cuma cennette bulunanların Cenab'ı ALLAH'ın mübarek cemalini görecekleri bir gündür.
CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.

fatostuncay dedi ki...

ellerine saglık bı tanesı ..
ıslak keke bayılırım. afıyet olsun sıze..
hayırlı cumalar fatosum..
gorusuruz..

fatostuncay.blogcu.com

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım benim hayırlı cumalar diliyorum sana, hayırlı, mutlu bir gün olsun hepimiz için...Islak kekin harika olmuş canımcım ellerine sağlık, öpüyorum seni...

sarımutfak dedi ki...

slm
ıslak keki çok severim sabah sabah canım çekti görünce ellerine sağlık sanada hayırlı cumalar canım
öptüm

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcuğum canım en sevdiğim keki yapmışsın nasılda canım istedi enfes görünüyor canım benim ellerine saglık kocaman sevgiler

ebruakin dedi ki...

Selam Fatoş'cum,
Ellerine, kollarına sağlık. Çok leziz görünüyor kekin canımcım.

Güzel mesajın için de ayrıca teşekkür ediyorum. Sen de iyi ki varsın şekercim. Güzel dileklerini ben de paylaşıyorum. Dilerim yüzlerce arkadaşından aynı mesajı geri almışsındır.

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Gülden dedi ki...

MISSS GIBI OLMUS,CATLASIN VARSIN.CATLAYAN KEK VE KURABIYE LEZZETTEN CATLAR:)))

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşumm
tatlımmm
Ellerine sağlık.Harika görünüyor ıslak kekin
bacımm haftaya görüşek bol bol konuşak:)

fatostuncay dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler;

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
28.04.2008--11.05.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://fatostuncay.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.

TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Fatos Tuncay
Site adı: http://fatostuncay.blogcu.com
Tarifim: Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/


SELAM VE SEVGİLERİMLE;
Fatos..:)
http://fatostuncay.blogcu.com/


fatoscugum bekliyorum hayatım:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canımsın sen benimmm, ellerine sağlık kuzucum, öpüyorum seni..

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

Melek* dedi ki...

fatoşcum illa şiirmi lazım dostluk msjı için. gönlümden geçen satırları nakletsek yetmezmi. yeter dediğini duyuyorum iyi madem dinle inş. seninle baş başa bir fincan kahve içip bu sanal dostluğu 40 yıl bitmiyecek dostluğa çeviririz. kekinde çok hoş sanada hayırlı cumalar.

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

selam fatosum
ogüzel dostluk mesajin icin cok tesekkür ederim canim
kekte dedigin gibi tam bir kurtarici yani ellerine saglik sevgiler

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Selam Fatoş um,
Kek süper tadını hayal ediyorum....ellerine sağlık:)
Sana da sevgiler ve güzel bir haftasonu dilerim canım

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Bu güzel mesajı aldığımda çok sevindim.
Cumartesi günü halamın kızı evleniyor ve ben bugünlerde bilgisayarın başına geçemiyorum.
Bu yüzden bu güzel mesaja geç cevap verdiğim için özür dilerim.
Bende bu mesajda yazılanlara katılıyorum ve sevgilerimi yolluyorum.

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR

BİR DEMLİK SOHBET dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;28.04.2008--09.05.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL SALATA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL VE FARKLI SALATA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL SALATA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..
BU YARIŞMADA EV SAHİBESİ OLAN ARKADAŞIMIZ “PORSELEN DEMLİKTE EV SAHİBESİ “ OLACAKTIR.

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..ne güzel işte çatlamış bak...güzel kabarmışta ondan bence mamalarına değen gözlerde çatlamış...
ellerine sağlık canım benim.

Adsız dedi ki...

selam

ellerine sağlık

iyi pazarlar diliyorum

sofrakeyfi.blogcu.com

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

tatlımmmm
mutlu huzurlu haftalarr

sevgiyle kal
ben döndüm
İstanbula ayağımın tozuyla yorum yazim dedim

Ata sofrası dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

---------------------------
canım ellerine sağlık.en kurtarıcı tariftir ıslak kek.yiyipte begenmeyen yoktur herhalde.ister çatlasın ister patlasın yeterki biriside beni düşünüp yapmış olsun öyle değilmi....

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
çok güzel olmuş kekin.Ellerine sağlık canım.Bu aralar etkinlik nedeniyle çok yoğun olduğum için bir türlü uğrayamadım bloğuna canım.Sevgiler

Mihriban dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş.Çok severim . Çok lezzetli görünüyor.Sevgiler selamlar...

Melek* dedi ki...

canımm ben geldim...

Ayse Pamuk dedi ki...

olsada yesemmmmmmm miss gibi olmuş hayatım ellerine sağlık

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum islak kekin cok nefis olmus ellerine saglik bayilirim islak keke biraz zahmetli ama deger :)
opuyorum canim sevgilerimi gonderdim.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

fatoşummm
nerelerdesinnn
yazdıklarıma ulaştın mı

bereketli mutfak dedi ki...

canım komşucum gerçekten çok güzeldi.bütün yaptıkların gibi.tadı hala damağımda.ellerine sağlık...

ab-ı hayat dedi ki...

Sevdiğim lezzetler arasında olan bir kek...ellerine sağlık nefis görünüyor.



sevgiler...

hdidem dedi ki...

kek çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşeriiim. ellerine sağlık nede güzel olmuş tamda canım çekiyordu ama yapamıyorum. çünkü mutfağa bile giremiyorum.o güzel yorumun için çok teşekkürler internet nakli ancak yapılabildi bende şimdi okudum yorumunu çok teşekkürler.herzaman dost olduğumuzu unutma...