Pazartesi, Nisan 14, 2008

ÇİLEKLİ TAVUK GÖĞSÜ...


canım arkadaşlarım hepimize mutlu ve her şeyiyle yolunda gidecek bir hafta diliyorum...hafta sonu tatilinizde umarım güzel geçmiştir..beni sorarsanız iki günümde temizlikle geçti..malum havalar ısındı..bahar temizlikleri başlıyor..ben çoğunu bitirdim allah'a şükür.geriye ufak tefek işler kaldı..ee darısı başınıza :) ama çok yoruldumm..şuanda yorgunluğumu çıkarıyorum..tek başımayım..dilimde tan'ın şarkısı'ağlarsa anam ağlar,yalan olur gerisi beni anlamaz..hiç olmazsa nasibim olur benide bulur,yaban ellere güven olmaz....diye uzayıp giden harika bir slow...sıcacık koyu kahvem..keyfime diyecek yok yani..sevgili eşim göreve gitti..allah esirgesin,kazalardan-belalardan..hepimizin eşlerini....işte böyle çok konuştum...diyetim tam gaz devam ediyor...kaç kilo verdin diye sorarsanız bilmiyorumm..çünkü pek sevmem ..görüntü önemli eğer küçülmüşsem,olmayan kotların içine giriliyorsa tamamdır:))dünde tadına doymadığım,çook çok sevdiğim bir tatlı yaptım..tavuk göğsü tabi yalancı olanından..çok hafif çok lezzetli yaza yakışır bir tatlı bence..

1 su bardağı un

5 su bardağı süt- 1 su bardağı şeker

1 yk nişasta

1 damla sakızı

1 vanilya

1 yk margarin

üzerine:

yarım kg çilek

1 tart jöle

***damla sakız,vanilya ve margarin hariç ,malzemenin geri kalanını muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişiriyoruz.altını söndürdükten sonra,vanillya,damla sakızı ve margarini ekleyip mikserle çırpıyoruz ve borcama döküyoruz.diğer taraftan çileklerimizi enlemesine doğrayıp üzerine diziyoruz...tart jölemizi de tarifine göre pişiriyoruz(dilerseniz 3-5 çileğin suyunu sıkıp jöleye karıştırabilirsiniz..ben öyle yaptım)ve çileklerin üzerine döküyoruz..dolapta soğutup servis yapıyoruz..AFİYETT OLSUNN

25 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSCUGUMMM MIS GIBI CILEK KOKULARI GELDI BURALARA KADAR,HARIKA OLMUS CANIM BENIMMMM:)))
ELLERINE SAGLIK FATOSUM.
CANIM HANI BENI SOBELEMISTINYA ALFABE KONULU O SOBENI CEVAPLADIM.BLOGCUDAKI BLOGUMA UGRARSAN SEVINIRIM.
www.guldencehobi.blogcu.com/

Gece yorumda birakmistim cevaplarin hazir diye sana.
Cok öpüldün sekerrr

karakazan dedi ki...

fatoscugum harika görünüyor miss gibi cilek koktu,ellerine saglik canim.

selamlar,serap.

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

fatosum bu ne guzel muhallebı ya.. bayıldım.. cıleklerle super olmus.. olsa da yesek:) nasıl canım cektı anlatamam sana..
afıyet olsun gülüm size:)
tam yaz tatlısı olmus valla..
ellerine saglık..
opuyroum gülüm seni..
kendıne ıyı bak:)

fatostuncay.blogcu.com

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

fatosum bu ne guzel muhallebı ya.. bayıldım.. cıleklerle super olmus.. olsa da yesek:) nasıl canım cektı anlatamam sana..
afıyet olsun gülüm size:)
tam yaz tatlısı olmus valla..
ellerine saglık..
opuyroum gülüm seni..
kendıne ıyı bak:)

fatostuncay.blogcu.com

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım sımdı yorum yazdım ama yorumunuz kaydedıldı demedı.. ben her ıhtımale karsı bı tane daha yazayım belkı o gıtmemıstır:)
ellerine saglık canımın içi.. super olmus valla.. bayıldım cılek tam yakısmıs.. canım cok cektı valla:)
afıyet olsun bı tanesı:)
opuyorum kocaman.
kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

emineninemekleri dedi ki...

Fatosummmmmmmmm canim ellerine saglik.Inan agzim sulandi............

Kocaman öpüyorummmmmmmmm
Emos

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

canim fatosum iyidileklerin ve dualarinla yanimda oldugun icin cok ama cok tesekkur ederim.neyseki atlattik hayirlisiyla hasta olmayinca sagligin kiymetini bilmiyormusuz.

ahaha bayildim cilekli tavuk gogsu tatlina kirmiziyla beyaz ne guzel durmus.goruntu harika istah acici
bosverdim rejimi filan:))
canim kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

fatosum eline saglik canim nefis olmus o çilekler nasil da guzel yakismis sahane valla, opt seni seker

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

şengül dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş pasta profilini okudum seni kendime yakın hissettim ve ekledim canım

Zerrin dedi ki...

Farklı bir sunum olmuş ellerine sağlık Fatoş'cum

sarımutfak dedi ki...

canım değişik ve çoook güzel ellerine sağlık
öptüm canımcım
sevgiler

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ellerine sağlık
çileklerde pek yakışmış
eminim çok lezzetlidir

sen yeni adres almadın mı daha bacım
görüşmek üzere.öptümm

Adsız dedi ki...

bu nasıl güzel bir şey, vallahi canım çekti bir dilim almadan gitmem.ellerinize sağlık.sevgiler aslı

http://asmutfak.blogcu.com

elif dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş. bende de var bu tarif. tadını biliyorum . gerçekten enfes oluyor

yesildomates dedi ki...

fastoşcuğum öncelikle allah kavuşursun..
ellerine sağlık..çilekli yalıncı tavuk göğsüde çok lezzetli görünüyo..
öpüyorum..
görüşmek üzere...

Ayse Pamuk dedi ki...

ahh ahhh o nasıl bir görüntü öyle nefissss ellerine sağlık

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlııım,
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ayyy pardon, çilekli tavuk göğsü??? Ama diyetin iyi gittiğine sevindim..HA gayret darısı bana canım gıymatlım...Ellerine sağlık zor dayanması ..!!! öptüm

ikizlerinannesi dedi ki...

selam fatosum
vallahi cilek zamani yaklasiyor tam yapma zamani süper bir fikir tarifi hemen ekledim dosyama ellerine saglik
öptüm canim

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor,mis gibi çileklerle...


sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'cuğum harika bir tavuk göğsü olmuş, muhteşem bir görüntü ve tabii ki lezzet...
Canım kısır da öyle güzel duruyordu ki kalktım dün ben de yaptım, ama gerçekten de Antakya kısırının lezzeti başka, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle öpüyorum...

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım.temizliğin bitmiş e ne denir hem darısı başımıza hemde güle güle kirlet diyeyim.tatlı çok güzel ellerine sağlık.sevgilerimle nilgün

akasyakokusu dedi ki...

Fatoşcum canım..muffinlere ağzı açık bakerken tavukgöğsünün içinde buldum kendimiii..
ağzım pek sulandı be yaa:)))
ellerine sağlık eşinede güle güle kavuş bakem..Rabbim sağ salim dönmesini nasip etsin inşaAllah...
bizimde babamız sık sık gider göreve..giderkende mahmut tuncer'in meşhur türküsünü söyler)))

Mutfak Havlusu dedi ki...

çileğin bollaşmaya başladığı şu zamanda güzel ve isabetli bir tat.
ellerine sağlık.

nazifeniorguleri dedi ki...

selamlar iyi pazarlar arkadaşım

Hatay Sofrası(Şenay) dedi ki...

hemşehrim canımmm bende Antakyalıyım humusu görünce yoksaa dedim baktım profiline sende Antakyalısın.:)Bende beklerim.Ben şu anda İstanbuldayım.Eşim burda öğretmen kısmetse 1 temmuzda ordayız.ANtakyamız başka valla.Burda herşeyini özlüyüyoruz.Künefesini,kadayıfını(ben bunu daha çok severim),zahterini,kömecini çökeleğini,kaytaz böreğini say say bitmez...