Salı, Nisan 01, 2008

KAŞARLI-SUCUKLU SİMİT VE PDÇSE-20

bu ayki etkinliğe sevgili arkadaşımız www.mucizembenibul.blogspot.com ev sahibeliği yapıyor..kolay gelsin diyorum ve güzel bir simit tarifiyle etkinliğe katılıyorum:
4 su bardağı un
1 paket yaşmaya
6 küp şeker
1tk tuz
yarım su bardağı sıvıyağ
içi için:
yeteri kadar sucuk ve kaşar
üzerine:
1 su bardağı kavrulmuş susam
2 yk pekmez(yarım çay bardağı su ile sulandırılacak)
***hamur malzemeleriyle yumuşak ele yapışmayan bir hamur yoğuruyoruz.1 saat mayalandırıyoruz.daha sonra cevizden büyük parçalar koparıp,içine sucuk-kaşar koyup kapatıyoruz.önce pekmezli suya sonra susama bulayıp tepsiye diziyoruz.tepside de 20dk mayalandırdıktan sonra 200c de üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.AFİYET OLSUN:))

18 yorum:

mucizembenibul-Canan dedi ki...

selam canım
emeğine sağlık
güzel tarifini aldım bile
porselen demliğe katılımın için
çok teşekkür ederim
sevgilerimi yolluyorum

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum bidanemm
ellerine sağlık
simit harika görünüyor

tarifler sırayla yayınlanıyor canım
seninkide yayınlanır

sevgiylen kal canımcım
öpttümm

serap uzun dedi ki...

Fatoscugum üzüntümü paylastigin icin ve bas agligi dilegin icin cok tesekkurler canim.Ayrica simitlerde nefis olmus canim ellerine saglik.

selamlar.

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

günaydın fatoşcum.sabah sabah şu senin simitlerden olsaydı ne iyi olurdu.mis gibi ellerine sağlık.görüşmek dileğiyle

ilker'in mutfağı dedi ki...

oo simitler harika olmuş.yanındada miss gibi çay.nefis.ellerine sağlık.sevgiler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik cok guzel olmus citir citir

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoşcuğum, merhabalar, nasılsın, sanırım keyifler yerinde, annen gelmiş hadi gözünaydın canım.
Canım rahatsızlığım sırasında ziyaretlerin, desteklerin, geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler ediyorum,bana o kadar çok moral verdiniz ki,iyi ki sizin gibi güzel gönül dostlarım varmış... Çok şükür şimdi daha iyiceyim, cumaya tekrar kontrollerim var,artık hayırlısı bakalım...
Canım yokluğumda harika şeyler yapmışsın, hele de aşağıdaki künefe, aklım onda kaldı, annenin ellerine sağlık, tabii senin de , simitler de çıtır çıtır olmuş, pek güzeller, afiyetler olsun güzelim, görüşmek üzere öpüyorum , ailecek selamlar canım...

yesildomates dedi ki...

fatoşcuğum bunlar ne güzel olmuş..ellerine sağlık..pastane simidinden hiç farkı yok bence..

miss gibi misss...

canım kocaman öpüyorum..görüşmek üzere...

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

Aman Fatoş'cum yaman Fatoş'cum sen ne leziz simitler yaparmışsın böyle..Hemde pekmeze bulanmış hımm eline sağlık nefis nefisss:)
Annecin gelmiş hadi gözün aydın gününü gün et emi.Benimde selamımı söyle keşke benimde annecim sağ olsa gelse yanıma:((
Künefeyi biliyorumda şu tuzsuz peyniri bulamıyorum burda merkezde antakya künefecisi var orda çalışanın birisi özel getiriyormuş antakyadan...Bir söyleyelim dedik arada unutuldu gittiii...Benim içinde ye olurmu...
Görüşmek üzere kocaman öpüyorum midye tatlısını sevdiğim şey seniiii:)))

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

fatosum canım benım..
ellerine saglık canımın içi
super olmus.. bayıldım valla..
sımıt yapmıstım da boyle peynırlısı daha guzel olmus..
afıyet olsun hayatım sıze..
opuyorum fatosum kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSUMMM...BIDENEMMMM SEKERIMMMM,IYI GECELER CANIM BENIMMM.
BIR TANECIK SIMIDINI ALIP KACIYORUUM:)))

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fatoş datlısı,
Yahu bu ne gözzel simit olmuş böyle? De insan bi dene de çay dimler, guru guru boğazımızdan geçmiiiiiiki:)))

Adsız dedi ki...

iyi geceler canım
ellerine sağlık harika simitler
yapmışsın çok severim bende
sofrakeyfi

sarımutfak dedi ki...

slm
yorum için teşekkürler cnm
simit harika eline sağlık bayılırım yanında çayla oooo süper olur
sevgiler
yine beklerim

disal dedi ki...

fatoşum aynı hazır simitlere benzemiş....tabi içindeki kaşarda cabası..

ellerine sağlık...nefis görünüyor....

Papatya Prenses dedi ki...

Hazır simitler halt etsin,bu ne harika görüntü böyle.Ellerine sağlık canım

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşummm, yemede yanında yat bu simitlerin ...Harika olmuş, zaten simit didinmi bu ablan saygı duruşuna geçer :)))))
Ellerine sağlık güzel Fatoşum benim, kocaman öpüyorum seni....

elif dedi ki...

İYİ GÜNLER
Çok severim simiti çok güzel duruyorlar ellerinize sağlık.Denicem sevgiler...