Perşembe, Nisan 10, 2008

KABAKLI BUĞDAY SALATA...

son derece lezzetli,hafif ve doyurucu bir salata...diyette olanlar için tam bir öğün....öğlen yenilirse daha iyi olur çünkü buğday olduğu için içinde akşam yakmak zoor olabilir:))
1 su bardağı buğday-geceden ıslancak
2 ortaboy kabak
1 kurusoğan
1 yeşil biber
tuz-kimyon-karabiber-kırmızı biber
2yk zeytinyağı
üzerine:yoğurt
***buğdaylarımızı düdüklüde iyice haşlıyoruz.daha sonra soğan,biber,kabak ve baharatları soteleyip ,buğdayı ekliyoruz.kabaklar pişirecek kadar su ekleyip pişiriyoruz.ılıyınca üzerine yoğurt döküp yiyoruzzz..AFİYET OLSUNN:)

17 yorum:

gülizar dedi ki...

Öncelikle yeni adresinizin hayırlı olması dileğiyle,tarifler güzel ve pratik sitenizi linklerime eklicem sizde eklerseniz memnun olurum,sevgilerimle.

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

datlısı,
Valla süpersin, gerçekten şu fazlalıklardan kurtulmak gerek artık..İyi sen kararlı bir şekilde başladıysan arkası da gelir inşallah..Hadi hayırlısı canım benim..Salata süper, hem besleyici hem sağlıklı nedir yanii tatlı çikolata, börek cık cık(!) yiyecen otu çöpü, olacan çöp kibin:))heh heh öptüm güzelim

Güldenceninmutfagi dedi ki...

AMANINNN BU NE GÜZEL SEY FATOSUMMM,ELINE SAGLIK CANIM.HARIKA OLMUS TEK KELIMEYLE:)))
IYI AKSAMLAR CANIM.

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım super bı salata olmus.. cok degısık ılk defa gordum.. bu aralar bızde salata takılıyoruz. bakalım ne kadar gıdecek:)
opuyorum bı tanem..
hayırlı cumalar..

fatostuncay.blogcu.com

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Aşkolsun canım yaaaa,
Ben her yaptığımı yemiyorum ki...Benim üç tane midesi geniş ve yemeyi seven canavarım daha var evde benden başka.!!! BEn korkudan çoğunlukla tadına bakıyorum ucundan..İşte zaten olay orada kopuyor; siteye ekleyeceğim, azıcık bakayım nasıl olmuş dedim mi arkası illa geliyor, ne edeyim?
Ama sen devam et ablacım, aman bakma da elini de ağzını da sürme..! hadi ota çöpe devam:))
Bana da anlat neler yapıyorsun diye...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik, bu bizim keskeyi andirmis, ama degisik ve nefis, sevgiler...

serap uzun dedi ki...

Selam,arkadasim ben sayfami hirsizlara kaptirdim ve yeni sayfamdan sesleniyorum.Linklerinde degisiklik yapip bu adresi kayit edersen sevinirim.Umarim benim basima gelen baskalarin basina gelmez diyorum,sevgilerimle.


http://karakazan.blogspot.com

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm.diyete tam gaz devam canım.tebrikler.iradeli olmak çok güzel.salatanda çok güzel canım ellerine sağlık.görüşmek dileğiyle.

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'cuğum anneni yolculamışsın, ayrıldığınız gibi kavuşursunuz inşallah canım, allah acı ayrılıklar vermesin...
Canım salatan da pek güzel olmuş, ellerine sağlık güzelim,görüşmek üzere sevgiyle öpüyorum...

ikizlerinannesi dedi ki...

selam canim
vay demek diyete basladin ha hadi hayirlisi bir tanem
güzel yorumlarin icin cok tesekkürler artik rahatim ve hep buralardayim öptüm

EVINIZDEN BEREKET,dilinizden dua,kalbinizden RAHMAN ve RESUL ASKI eksik olmasin cumaniz mübarek olsun

Adsız dedi ki...

ilk defa gordum
cok istah acici bir goruntu
ellerine saglik
sicacik sevgiler....

www.yenitadlar.blogcu.com

Melek* dedi ki...

fatoşçum ortalıklarda gözükmüyorsun sadece güzel tarilerini görüyoruz bu tarifde o güzellerden biri ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim
sizede hayırlı cumalar
sofrakeyfi

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Sana da hayırlı cumalar dilerim.
Diyete başlamışsın. Başarılar...
Ben de birkaç haftadır yapıyorum. Ama hayat böyle geçmez valla. :(((
Bir kolay yolu olsa keşke.
Öptüm canım. Kolaylıklar...

akasyakokusu dedi ki...

FATOŞCUM ELİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR..SON GÜNLERDE BUĞDAYIN BİR ÇOK TARİFİNİ GÖRÜYORUM..
HALBUKİ HEP AŞUREYE YADA ÇORBASINA ALIŞMIŞIZ DEĞİLMİ..DENEMEK GEREK CANIM..
HAYIRLI CUMALAR..

sarımutfak dedi ki...

oooo bana salata olsun tamamdır.sunumda şık olmuş eline sağlık canım
öptüm
iyi haftasonları

yemek güncesi dedi ki...

selamlarr ellerinize sağlıkk çok değişik ve lezzetli bir tariff olmuşş harika görünüyorr önümüzdeki günlerde kısmetse yaza hazırlık diye bende diyete başlıycamm bu salata tarifi süper oldu emeklerine sağlıkk güzel günler hayırlı cumalarr