Pazartesi, Nisan 07, 2008

KARIŞIK PİZZA ....VE BU İŞTE BİR YALNIZLIK VAR...

merhaba arkadaşlar....hepinize ve kendime mutlu bir hafta diliyorum...yaa annem gittii..antakya da şuan...kal dedim,gitme anne dedim..ama gitti..gitmeliydi..bencil olmamalıydım,çünkü 2 kardeşimin de anneme ihtiyacı var..kız kardeşim evleniyo temmuz 6 da...erkek kardeşim top oynarken başparmağını kırmış...gitmeliydi...ama ben çok özlemiştim annemi...çook ağladım 2 gün boyunca..kızma anne ama çok ağladım...şimdi evin bir yerinden çıkacakmışsın gibi hissediyorum..bunları sana desem kızarsın biliyom ben:))az önce telefonla konuştuk..çok yorgunum dedi..zil çaldı dayım geldi,kapattık...anneeeemm seni çookk sevioommm....inşallah kısmet olursa haziran 20 de ordayım.....ve gelelim pizzaya..annem için yapmıştım:)afiyetle yedik...
hamur için:
3-4 su bardağı un
2 yk toz maya
tuz-şeker
2 yk sıvıyağ
yeteri kadar ılık su
üst malzemesi
sucuk-salam-sosis-mısır-soğan-biber-kaşar rendesi(istenilen miktarlarda)
hamurun üzerine sürmek için:1 yk domates salçası-1çk kekik- az miktarda su
***hamurumuzu hafif ele yapışan bir kıvamda yoğurup 1 saat mayalandırıyoruz.daha sonra yağlanmış tepsiye hamurumuzu yayıyoruz.üzerine salçalı sostan bolca sürüp,üst malzemelerini diziyoruz.200c de pişiriyoruz.AFİYET OLSUN...

14 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

ALLAH KAVUSTURSUN FATOSUMMM CANIMMM SAG OLSUNDA ANACIGIN SENDEN UZAK OLSUN.ÜZÜLMEMEK ELDE DEYILDIR,ANAMIZIDA SICAKLIGINIDA HEP HISSETMEK ISTERIZ.
CANIMMM YAAA ANNESI RAHMETLI OLANLAR NE YAPSIN,BIZLER NE EDELIM.GIDEN GERI GELMIYOR CANISI.SENIN ANACIGIN SAG OLSUN,GITSIN GELSIN.ALLAH BASINIZDAN EKSIK ETMESIN BUNA DUACI OL.SAYILI GÜN CABIUK GELIR GECER.
CANISI PIZZADAN ALDIM BIR DILIMCIK,HADI BEN KACARIM.COK TESEKKÜRLER GÜZEL YORUMUN ICIN:)))

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım benım.. Allah kavustursun hayatım.. yazını okuyunca cok kotu oldum. Allah boyle ayrılıklar versın.. Hazirana ne kaldı ki.. bende ınsallah o tarıhlerde memleketime gıtcem.. az kaldı fatosum..
pizzan harıka olmus canımın içi.. dun de ben yapmıstım. cok da severım. ellerine saglık hayatım. bu arada hafta sonu o kadar yogunum kı pasta yayınlamıssın..
canım bırsey yayınladıgında gel bana bı c box'a merhaba de.. sonra gercekten yorum yazamadıgımda uzuluyorum.. anlastık umarım..
uzulme de lutfen..
zaman erken gecer..
optum canımmm..
ıyı haftalar:)

fatostuncay.blogcu.com

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

datlım gıymatlım,
Niye üzülüyon gııı? KAç adımlık yere gitti annen? Sadece zaman sorunu var aranızda mesafeler aşılır nolcak? Sen daha gençsin ama ben geriye baktığımda "aman Allah ım ben bunalra mı üzülmüşüm? şu şu diğerleri yanında?" diye kendime sitem ediyorum...HAyat yorucu Fatoş, dümdüz olsaydı; hep mutluluk ya da hep mutsuzluk olsa istermiydin?
Tamam sustum, pizzadan aldım bir dilim canım benim ve gittim, öpüyorum seni:))) Üzme kendini de anacığını da...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

ALLAH KAVUŞTURSUN CANIM... PİZZA NEFİS... AMA ANNECİĞİNİN KÜNEFESİ DAHA NEFİS :)

KÜNEFEYE BAYILIRIM... AMA ANKARADA NERDEEEE BÖYLE GÜZELİ...

SICACIK SEVGİLER...

Melek* dedi ki...

üzülme arkadaşım bizide üzme bak 20 hazirana ne kaldıkiya Türkiye dışında olanlara ne demeli dsen böyle yaparsan olmaz arkadaşım annenin sağlıklı olduğunu biliyorsunya onunla teselli ol bence herşeyde vardır bir hayır de.. demesi kolay diyorsundur evet demesi kolay:) pizzzan harika olmuş ellerine sağlık

Ayse Pamuk dedi ki...

Ah kıyamam üzüldüm okuyunca çok duygusalımdır ben:(Allah kavuştursun.Pizzada çok güzel ellerine sağlık

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşum benim, kıyamam sana..Eee ana kuzuzusun nede olsa :)) Allah uzun ömür versin annelerimize, onlar olmazsa olmaz vallahi ...
Ellerine sağlık canım benim, çok güzel olmuş pizzan..
Kocaman öpüyorum seni...

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

günaydın canım.üzülme allah kavuştursun.hayatta ve sağlıklıya varsın uzak olsun.şimdi telefonlarla,bilgisayarlarla,cep telefonlarıyla uzakmı kaldı be güzelim.yinede ALLAH kavuştursun.pizzada süper olmuş.ellerine sağlık canım.görüşmek dileğiyle

Zerrin dedi ki...

Fatoş'cum allah kavuştursun özlem zor birşey...Ellerine sağlık pizza nefis görünüyor...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmmmmm benim Allah kavuştursun, allah böyle ayrılıklar versin, kimseyi sevdiklerinden sonsuz ayırmasın canımcım... Pizzan harikaaaa olmuş ellerine sağlık Fatoşum, öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

annene hıtaben yazdığın yazı çok duygulandırdı benı ne dıyeyım Allah kavuştursun tez zamanda :) pızzanda super olmus ellerıne sağlık canım

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam fatoşcum
pizzan harika olmuş ellerine sağlık
yapıyoruz ve tabi yiyoruz ee sonrada kiloları alıyoruz
yürüşe başlıcam çaresi yok
sofrakeyfi

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim ağlattın beni, annen gitmiş ayrıldığın gibi kavuşursun inşallah.bide zayıflamaktan bahsetmişsin sakın çok kaptırma kendini hasta olma sağlık herşeyden önemli!
birde sana bir haberim var (ben anne oluyorum)darısı senin başına, paylaşmak istedim bu güzel haberi seninle canım öpüyorum seni...

sadiye dedi ki...

ne olur üzülme. Anne bu insan hep yanında olsun istiyor. bu duyguyu iyi biliyorum. iyiki varlar iyiki bu denle seviyoruz. Gider görürsün. o gelir görürsün.Allah uzun ömür versin . gerisi boş. sesi bile baten yeter sana değilmi. çok güzel bir duygudur. bir dahaki pizza yapımında beni de çağır olurmu. ellerine sağlık :p