Cumartesi, Nisan 19, 2008

KARIŞIK SALATA....

merhaba arkadaşlar ,hepinize mutlu haftasonları diliyorum....bugün çok yorucu bir gün benim için...sabah 07:30da başlayan maalesef henüz bitemeyen hani bahar temizliğinden kalma ufaktefek işler vardı yaa işte onlardan dolayı...çok yoruldum...keşke de değse yorulduğumuza 2-3 gün sonra aynı tantana...amann neyse...işte hepimizin bildiği çok sevdiğimiz özellikle benim bu aralar yatıp,kalkıp yediğim salata...
1 domates
1 salatalık
yarım demet nane
yarım demet dereotu
yarım demet tere
1 havuç
yarım tane morlahana
sosu:
1 yk zeytinyağı
1yk elmasirkesi
az tuz
***malzemelerimizin hepsi ince ince doğranır,sos hazırlanır üzerinde gezdirilir,afiyetle yenir....

7 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcuğum şu temizlik işine bende kıl oluyorum helede toz olayına arkamı dönmeden eski halini alıyor :((
bende temizlik yaptım bugün bol bol şimdide dinleniyorum :))
canım salata müthiş görünüyor bahar ayının nimetlerinden yararlanmalı ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Fatoş Hn.merhaba, ellerinize sağlık güle güle kirletin evinizi. biz bayanların bitmeyen temizlik derdi.birde temizlediğin gibi kalsa.sevgiler aslı

http://asmutfak.blogcu.com

Melek* dedi ki...

ah ah bende de var aynı iş ama tam anlamıyla ne başlayabiliyorum ne bitirebiliyorum yarım çocuğun çiş öğrenme,sini bekliyorum:) öğrense halılar falan hepsi olucak inş. dua et. salata bayılırım canım çekti

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum balımm
öncelikle geçmiş olsun dileklerin için çok sağol,aman dikkat et kendine pek yorma,bu havaların sağı solu olmuyor,bak ben yatakta buldum kendimi,günlerdir toparlanmaya çalışıyorum

sevgiyle kal
salatada harika görünüyor bu arada
mutlu haftasonları

şengül dedi ki...

fatoş kolay gelsin canım ömür biter iş bitmez canım ev hanımlığı kadar zor bir meslek yok onun iin üzülme salata çok güzel olmuş ellerine sağlık size afiyet olsun

fatoş ile esoş dedi ki...

çok güsel tarifler var blogunda salatayı ben çok severim her türlüsünü.yalancı tavuk göğsünde harika gözüküyo..

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

Fatoşcum iyi akşamlar canım..bana temizlik deme ne dersen de.başımda üç tane velet var..babalarıylan dört ediyor arkamı dönüyorum süt bardağı çay bardağı çekidek tabağı..hele çekirdeğin pisliği basket ve futbol maçı olunca ev çerezciye dönüyor.
neyse yaa evet aynı tantana:))
en
iyisi eline sağlık tere ve dereotuda varmış ohhh çok severim eline sağlık canım.