Salı, Nisan 01, 2008

ÖNÜM-ARKAM,SAĞIM-SOLUM SOBEEE:))


kızlaaaarrr...iyi gecelerr..uyudunuz mu?eğer uyduysanız dadlı rüyalar görün inşallah:))biz annemle oturuyoz daha...annem şal motifi çıkarmaya çalışıyor..bende biraz kurdale nakışı yaptım bıraktım...sevgili hemşerim emine abla(www.emineninemekleri.blogspot.com) beni sobelemiş...bende severek cevaplıyorummmm....
A-Allah(onun izniyle bu yazıyı yazıyorum)
B-bilgisayarım(olmadan olmaz)
C-cam silmek(sehürlüü bezimle artık çok kolay)
D-dedem(nur içinde yatsın)
E-elifnazımm(canım,herşeyim yiğenim)
F-bentabi kii
G-gülben ergenn
H-hastane(allah düşürmesin,eksik de etmesin)
I-aklıma bişey gelmiyoo
İ-istanbul
J-jelibonn(çok severim)
K-karpuz-kavun(onlar olmasa yaz nasıl geçer)
L-leyla(annemm)
M-mevlana
N-ninnoşşumm
O-
Ö-ölüm....
P-para(olmadan olmaz)
S-seda(kardeşim)
T-türkiye(bir başkadır benim memleketim)
U-un(olmasa ne yapardık)
V-var mısın? yok musun?
Y-yüzmek(pek anlamam ama)
Z-zem zem suyu
amaaann ne kadar da düşündürücü...inşallah cevaplarımı beğenirsiniz...bende...gülden ablamı,diloşumu ve ezgicimi sobeliyorumm kolay gelsin...

15 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM KIZ SEKERIMMM HIC OLMASA IKI GÜNCÜK SOBESIZ KALAYDIMYAAAAA:)))
SAKA SAKA BEN BÜTÜN ARKADASLARIN SOBELERINE DIYER BLOGUM BLOGCUDAN CEVAP VERIYORUM.
CANIM HENÜZ IKI SOBE CEVAPLARINI BU SABAH YAYINLADIMMMM!!!
AMA SENINKINIDE CEVAPLARIM EMOSUM HIC MERAK ETME GÜLÜMMMMMM:))))

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CEVAPLARIN SÜPERRRR YÜREYINE SAGLIKKKK
SENI DAHA YAKINDAN CEVAPLARA GÖRE TANIMAYA FIKIR YÜRÜTMEYE CALISACAGIM,DUR BIRAZ DAHA OKUYAYIM DIMI YANIIII:)))

Güldenceninmutfagi dedi ki...

YAAA FATOS BIDE EMOSSSS DEMEZMIYMISIM SANAAAAA

Güldenceninmutfagi dedi ki...

AMA BILKIIII HEPSIDE SAKAAAAAA

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANISIIIII IYI GECELER COSTUM NAPIYIM KIZ SOBENE CEVAPLAR ILERIKI GÜNLERDE FATOSSSSS

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım fatoşumm
yüreğine sağlık
çoook güzel cevaplar vermişsin

annecine çoook selam söyle
en kısa zamanda sobeni cevaplıcam
çook teşekkür ederim

sevgiyle kal
öpüyorum datlı yanaklarından

Güldenceninmutfagi dedi ki...

EHHHH ILK YORUMU SILERSIN ARTIKKK OLDUMU SEKER PAREMMMM:)))

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSSSS KIZ ANNENIN ELLERINI ÖP BENIM ICIN DEMISTIM ÖPTÜNMÜKÜÜÜÜÜ:)))

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Fatosum bayildim kiz bu cevaplarina yerim ben seni tatlim ne sirinsin sen, seni biraz daha iyi tanidigim için mutluyum bu çok hos bir sobeymis bayildim digerlerinden degisik ve guzel, sende harika cevaplamisin kuzum, kiz bazi cevaplarda baya bi guldum, mesela Y harfi I harfi J harfi hele o C harfine bayildim sende demi sihirli bez var hadi camlari bolcana sil benim içinde bir tur at (nefret ederim yaa) optum sekercuk.

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

aksam yayınladın herhalde sobeyı.. dogru dıyorsun sen yayınlarken ben valla uyuyordum:)
sobene kısa ve oz cevap vermıssın hayatım.. ama senı tanımaya yetti..
opuyorum fatosummmm:)
canım kendıne ıyı bak..

fatostuncay.blogcu.com

disal dedi ki...

oohh anne kız oturun bakalım....

bizimde birda hasret damarlarımız kabarsın....

sobe cevapların çok hoş....

anneciğine selamlar...

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcuğum cevapların çok güzel oluş gerçektende canım çok içten :))
sobelenmiş olmama çok çok sevindim canım.çok mutlu oldum:))
suan kısa bir tatildeyim döner dönmez cevaplayacagım canım kocaman sevgiler

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlıııım,
Sobe nin cevapları çok şirin olmuş, ben hala çözmeye çalışıyorum:)) Kurabiye getirdim sana nefis ...hadi çay zamanı!!!

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlıııım,
Sobe nin cevapları çok şirin olmuş, ben hala çözmeye çalışıyorum:)) Kurabiye getirdim sana nefis ...hadi çay zamanı!!!

Güldenceninmutfagi dedi ki...

FATOSCUGUM YARIN LÜTFEN
http://guldencehobi.blogcu.com/
adresime gel sobe cevaplarini yayinlayacagim.
Tarifin altinda sobe cevaplarini okuyabilirsin canim:)
Ben sobelere sadece blogcudan cevap veriyorum.Blogspottan sobe cevaplamadim hic bu zamana kadar tatlissss.
Yanliz ögle saatlerinde ancak yayinlarim.Haberin olsun emi bebeyim.
Ancak firsat buldum cevaplari vermeye seviler.Gecikme icin özür dilerim!!!