Çarşamba, Nisan 30, 2008

PDÇSE 22 VE ÇITIR KATMER POĞAÇA

selamün aleyküm...can arkadaşlarım...bu ayki etkinliğin ev sahibesi canımınnnniçiii blogcudaki ilk arkadaşımmm fatos ablammm-http://www.fatostuncay.blogcu.com/-...daveti için çok teşekkür ediyor ve katmer poğaçayla etkinliğe katılıyorumm...
hamur için
1 büyük su bardağı ılık süt
1 çay bard.sıvıya
1 paket maya
2 çay k. tuz
2 çayk.şeker-1 yumurta(sarısı yüzüne)
alabildiği kadar un(3-3,5 su bard.kadar)
arasına sürmek için:
50gr eritilmiş margarin
iç harcı için:
peynir-maydonoz
***malzemelreden kulak memesi kıvamında bir hamur yoğuruyoruz.5-10 dk dinlendirip,12bezeye bölüyoruz.bezelerimizi tatlı tabağı büyüklüğünde açıp,4lü gruplar halinde aralarına margarin sürerek üstüste koyuyoruz.daha sonra her 4lü grubu ortaboy bir tepsi büyüklüğünde açıp 8 üçgene bölüyoruz.içine peynirli harçtan koyup rulo yapıyoruz.yağlanmış tepsiye dizip,üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpip,ısıtılmış fırında 200c de pişiriyoruz..AFİYETLE..SEVGİYLE...


21 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Fatoşcum eline sağlık bitanem..kıtır kıtır bana ye beni diyor..inan daha kahvaltı yapmadım illa acıkmam gerekiyor anca bu saatlerde yiyebiliyorum..
aldım üç tanesini.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum
Ellerine sağlık
döktürmüşsün yine:)
görüşmke üzere

sevgiyle kal
öpüyorum

Gülden dedi ki...

FATOSUM BIDENEMMM ELLERINE SAGLIK CANIMIN ICI COK GÜZEL OLMUS CIGERPAREM.YAAA AFIYET OLSUN DIYECEGIM FAKAT BEN GÖZ HAKKIMI ALDIKTAN SONRA:)))
CANI HAYIRLI GÜNLER DILIYORUM,SEVGILER BENDEN:)

fatostuncay dedi ki...

fatosum canım benim.. ellerine kollarına saglık hayatım.. muhtesem olmuslar.. bayıldım.. hep goruyorum da bı yapmaya cesaret edemedım ama deneyecem ınsallah...
canımın içi katıldıgın ıcın cok tesekkur edıyorum..
2 hafta bende etkınlık bılıyorsun.. yakın arkadaslarım 1 tarıfle kurtulamıyorlar:) bı tane daha ıstıyorum senın guzel ellerinden.. 1 tane yolladın yetınmıyorum goruyorsun:))
opuyorum balım senı..
sevgılerımı yolluyorum:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

sarımutfak dedi ki...

akşam akşam acıktım nasıl canım çekti anlatamam
ellerine sağlık cnm
öptüm
sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerine saglik
sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canimcim
harika gorunuyor pogacalarin harika....
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

hilalinmutfagi dedi ki...

Merhaba canim,ziyaretin icin tesekkur ederim.Corbayi denemeni tavsiye ederim.Ben bir iki hafta yapabildim malum yaptiklarimizdan tadiyoruz.2-3 kilo verdim ekstra bir diyet yapmadim.aciktikca corbadan ictim arada bir dilim kepekli ekmek yedim.Sana kolay gelsin.Ayrica pogacalarda cok guzel gorunuyor ellerine saglik

yasaminkiyisindan dedi ki...

eline sağlık canım..hep beğenerek bakıyorum katmer poğaçaya ama bir türlü yapmaya kalkamadım..süper olmuş.iyi geceler mutlu yarınlar canım..

Papatya Prenses dedi ki...

En sevdiğim poğaçalardandır. Ellerine sağlım canım.
Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşum benim, süper olmuşpoğaçalar süperrrr...Marifetli kardeşim benim, o güzel ellerin dert görmesin..
Öpüyorum seni çok...

birdemliksohbet@hotmail.com dedi ki...

22. ev sahibemiz olan FATOŞ arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .
Ayrıca 9 mayısta sona erecek olan SALATA YARIŞMASI 1 için davet ediyorum .yarışmada birinci olan arkadaşımız 12 MAYIS 2008 tarihinde PORSELEN DEMLİK EV SAHİBESİ olarak görev yapacaktır .
Sevgilerimle birdemliksohbet sevil

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mmmmmm, nefis görünüyor! Bir tane aldım :) Ellerine sağlık..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canlarımmm hepinize güzel yorumlarınız için çook teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

merhba ellerinize sağlık, çok leziz görünüyorlar.sevgiler aslı

htt://asmutfak.blogcu.com

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlımmm;
ellerine sağlık güzel güzel poğaçalar yapılmış, ıslak kekler yapılmış gülüm, diyet ne oldu kiiii? ellerine sağlık eee kim yediyse ona da sağlık olsun bariii öptüm

Melek* dedi ki...

canım ne güzel olmuş öyle ellerin dert görmesin.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

tatlımmmm
gıymatlımmmmmm

sevindim düzeldiğine
çok oynama şu ayarlarla:)
sende benim gibi çabuk sinirleniyonn:)

hayırlı cumalar
öpüyorum

disal dedi ki...

yapılışı çok zevkli görünüyor..

ellerine sağlık....

nefis bir tarif....

hayırlı cumalar canım....

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel görünüyor fatoşcuğum ellerine saglık kocqaman sevgiler canım benim

ebruakin dedi ki...

Selam canım.
Sana da hayırlı cumalar dilerim.
Poğaçan enfes görünüyor. Ellerine sağlık.
Öpüyorum canımcım.
Sevgiler...