Cumartesi, Nisan 12, 2008

***SARMİÇİ(ANTAKYA KISIRI)***

arkadaşlarımm hepimize keyifli,huzurlu haftasonlarıı....bugün şu saate kadar koşuşturma içinde geçti ,nihayet işim bitti..elimi yüzümü yıkadım geldimm netin başına...ee bide diyet haliii kendimi 40 kilocuk kalmışım gibi hissediyom:))sürekli salata ve yoğurt yiyorum,yağsız çorbalar...allah tamamına erdirsin diyelim...evett sarmiçi bizim bayıla bayıla yediğimiz bir yemekir.yemektir diyorum çünkü sofrada salata gibi tamamlayıcı olarak değil ana yemek olarak bulunur..yanına turşu,ayran,bol yeşillikk ohhh...
1 su bardağı köftelik bulgur
4-5 sap yeşil soğan
yarım demet maydonoz
yarım demet taze nane
1 yk dometes salçası
1 yk biber salçası
yarım çay bardağı zeytinyağı
3-4 yk nar ekşisi
***bulgurumuza salçaları da ekleyip elimizle soğuk su vererek bulgurlar yumuşayıncaya kadar yoğuruyoruz.daha sonra sırasıyla ekşi,z.yağı ve ince kıydığımız yeşillikleri ekliyoruz...AFİYEETT OLSUNN(***istenirse üzerine yumurta kavurulup,konulabilir çok lezzetli olarr)

17 yorum:

Güldenceninmutfagi dedi ki...

OFFFF FATOSUMMM BAYILIRIM SENIN ELLERINDEN ANTAKYA KISIRINA,OFFFFF YEMEDE YANINDA YAT DEDIRTEN BIR SUNUM OLMUS.ELLERINE SAGLIK FATOSUM,BENDE ÖPEYIRUM SENIIIII:)))

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
ne güzel sen girmişsin bile diyete bende inşallah pazartesi bir başlayayım artık diyorum:-))Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

ngr - (Nigâr) dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://ngr.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

(Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Nigâr
Site adı: http://ngr.blogcu.com
Tarifim: Kral Tacı
Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

SELAM VE SEVGİLERİMLE…
NİGÂR

Melek* dedi ki...

yalancı çiğ köfte desek adına daha doğr elle yoğurulması ilgimi çekti bende bayılırım sarma içine ellerine sağlık gecenin şu saatinde acıktım görünce:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşummm, kısırı çok seven biri olarak bu tarifi mutlaka deneyeceğim, bu arada rejim yaparken ki iradene hayran kaldım, bende nerde bu iradeeeeee :(((
Öptüm seni...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
harika bir kisir olmus, ellerine saglik istah aciyor, sevgiler...

yesildomates dedi ki...

fatoşcuğum..kısıra kim hayır diyebilir..miss gibi yapmışsın..
ellerine sağlık..

iyi pazarlar dilerim...

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Canım benim,
Artık biran evvel benim de başlamam gerekiyor daaaa nasıl olacak bilemiyorum...Ben de sürekli yürüyüş yapıyorum ama boğazımı hala kısamadım...Biraz üfle buraya doğru...Allah yardımcımız olsun:))

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'cum ayy ne güzel görünüyor..vede kırmızısı ye beni diyor..bu sarmacimiydi serapuzun arkadaştada gördümdü..evet galiba oydu eline koluna sağlık canım bol limon sıkam ben işte şimdi yazarken ağzım sulandı...
öptüm sevgiler.

yasaminkiyisindan dedi ki...

Günaydın..Sabah sabah canım çekti:)9Eline sağlık canım..iyi haftalar sevgiler..

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

maşallah kız sana.. ne kadar azımlısın. aferın valla. bzıde yıyelım siselim:)
ellerine saglık bı tanesı super olmus.. bayıldım..
afiyet olsun balım:)
opuyorum fatosum..
ıyı haftalar dılıyorum:)

fatostuncay.blogcu.com

hdidem dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Fatoş'cuğum ah ah ne güzel bir görüntü, harika olmuş kısırın, tam ağzımıza layık, ben de geçen pazar kızıma yaptırdım,zaten bizimkiler Antakya kısırından başkasını yemezler, ama gerçekten de nefis, ellerine sağlık güzelim,afiyet şeker olsun, sevgilerimle öpüyorum...

gülizar dedi ki...

İçinde zaten nar ekşisi varsa olay bitmiştir,süper görünüyor zaten antakya mutfağının tatlısı tuzlusu herşeyi güzeldir.Ellerine sağlık fatoşcuğum.

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Merhaba Fatoş,
Ellerine sağlık,Antakya kısırın nefis görünüyor.
Şu cümlene sonuna kadar katılıyorum "yanına turşu,ayran,bol yeşillik ohhh" :)

sadiye dedi ki...

selamlar
ne kadarda güzel kırmızı bir kısır bu böyle yanında soğuk ve katı bir ayranda vardır umarım. İnan çok süper görünüyor
ellerine sağlık

fatoş ile esoş dedi ki...

merhaba kısırın çok güzel görünüyor canım çekti biz de yapmıştık ama bitti maalesef ayyy keşke biraz daha olsaydı doyamadım bi kısıra uzun zamandır da yiyemiyordum iyi oldu demiştim ama maalesef çabuk bitti sana hayırlı pazarlar diler blogunda kolaylıklar dilerim bay...