Salı, Nisan 08, 2008

TRUFF VE BU SOOOONNNN:))

şimdi merak ettiniz başlığı okuyunca neye son...ama son arkadaşlar bu soonn..artık uzun bir süre pasta-börek-tatlı finito....yarın itibariyle diyete giriyoruz..yaz geliyoo..bugün yazlıklardan bikaç parça bişey denedim de....sonuç felaket.kışın girdik tabi kalın elbiselerin içine saklandık..ama artık kaçış yok...yazın düğünümüz var..bu fiziğe nasıl elbise...olmaz olamaz...bundan sonra bol bol salata ve çorba tarifi vericem...arkadaşlarımızın açtığı diyet blogundan da çok faydalancam....allah bana kolaylık versin..ilk bir haftayı kaçamaksız atlattımı bitmiştir bu iş...işte bu trufları da sağda solda kalan çikolatalardan keklerden yaptım..elimin altında durmasın diye:))biraz uyduruk bir truf oldu ama idare edin....
1 ,5 paket bitter
kek parçaları(buzlukta vardı)
yarım paket burçak büskivi
yarım paket bitterli tutku büskivi
100 gr margarin
1 vanilya
2 türk kahvesi fincanı süt
***keki ve büskivileri robottan geçiriyoruz.üzerine eritilimiş margarin ve çikolatalar,vanilya ve sütü ekleyip karıştırıyoruz.sonra top top yapıp hindistan cevizinerenkli şekerlere buluyoruz.dolapta 2 saat bekletip yiyoruuzzz..çok güzeldiiiii..AMA BİTTİİİİ:( AFİYET OLSUN İÇİMİZİN YAĞLARI ERİSİNNNN

9 yorum:

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım ya baslıgı okuyunca korktum:)) acaba dedım son tarıfı mı fatos da mı ara verıyor.. ondan sonra bı rahatladım yazıyı okuyunca.. evet ya benım gıbı sıska bırı bıle kılo aldıktan sonra herkes alır dıyorum:)) senelerdır almıyordum blogu acınca 2-3 kılo aldım. bence de son:)))
ellerine saglık hayatım trufflar super olmus. ellerin dert gormesın.. opuyorum gulum..
kendıne ıyı bak:)

fatostuncay.blogcu.com

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

Günaydın fatoşşşş kız fatoşşş ağlatınn beni kızz fatoşşş..ne yazcam şimdi ben..
pizzada annene yazdıkların oyy mideme indi gözlerim doldu kız ahanda burnum sızlıyo:((
canım annecinin ellerini öperim ben teyzem uzun ömürler sürsün..
Allah c.c. size bağışlasın torunlarını göstersin..amin..
dünya çok küçük hayat çookk kısa bu güzel günleri değerlendir sık sık yanında ol..onun şimdi pizzada nefis truffların zaten ayrı güzel görünüyor..artık kekler için birebir..ama bizim kek mek artmıyo daltonlar hep yiyor..
sen bana bakma çenem düştü en iyisi kaçam ben..sevgiler.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım fatoşumm
truflar nefisss görünüyor,bende kek saklıyım dondurucuda truff yapmak için ama misafir gelsin diye bekliyom,yada belki bursaya giderken yapar götürürüm

gülüm dün yaptıklarımı saymazsam 2 aydır 2 kere hamurişi yaptım ama pek yemedim,yapmamak gerekiyor
özellikle canım istiyor diye hiç bişey yapmıyorum
bak benim iki ayı geçti
şu etkinlik tariflerim bitsin bikaçgüne kadar bir yazı eklicem zayıflamak için oradanda faydalanırsın
Allah yardımcın olsun
ilk günler zor oluyor ama alışıyor insan,yaşam şekli haline getirmek lazım:)
inş. eski halimize döner incecik bayanlar oluruz

Papatya Prenses dedi ki...

of ya of herkes dieyette ben nerelere gidem. ben yapamıyorum ki ya :'(

truflarda pek güzelmiş:))
inşallah herkes istediği kiloya iner..

Melek* dedi ki...

bende dedim bu kız nereye gidiyor. düğününüz sanırım kardeşinin ama iyi olur diete girersen kilo bakımından değil sağlık açısından en önemlisi inş. başarırsın başardınmıda oğlum gibi dersinki başaydımm.hehe neyse görüşmek üzere

defneylebirlikte dedi ki...

merhabalar.aynı dert herkeste var galiba.yaza girerken boğazımızı tutmak lazım.trufflar harika.eline sağlık.bana da beklerim..

pelincelezzetler dedi ki...

Ziyaretin için çok memnun oldum,rejim için darısı başıma diyorum:)
Ellerine sağlık nefis gözüküyor..Bloğunda gezerken annenin yaptığı künefeye takılmamak mümkün değil:)

Sevgiler..

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com dedi ki...

fatosum benim kiz koptum inan yazdiklarini okuyunca allah'ta seni hep guldursun e mi canisi, valla dedigin gibi yaz geliyo incecik olmaliyiz benim biraz incecik olmam için 100 sene lazim daa anam biraz incelsem ona da raziyim kek pasta artikin yapmamak lazim biraz bogazimizi tutalim birbirimize destek verelim,insallah basarirsin ama yaparsin sen bak dugune filinta gircen kiz baksana super olcan,ayrica eminimki harikasindir. canisi o guzel destekçi yorumun için tesekkur ediyom bak kendime geldim dinlenmem iyi oldu, bu aralar sapikla ugrasmak varmis napçaz..fatosum optum seni.

akasyakokusu dedi ki...

fatoşcum canım güzelim merhaba..bak ağlamıyom bugün neşeliyim biraz..
demek beğendin çantamı çok tşkler güzelim..
pek elişi yapamıyordum epeydir boynum ve belimde fıtık var..dünde sarma sardımdı hepten tutuldu boynum..
neyse canım öpüyorum kocaman kocaman..