Cuma, Mayıs 02, 2008

EN GÜZEL SALATA YARIŞMASI 1 VE YOĞURTLU PATATES SALATASI


arkadaşlarım hepinize huzurlu ,hayırlı cumalar diliyorum..salata tarifi canım arkadaşım ezgicime ait..(http://www.ezgininmutfagi.blogspot.com/ )gerçekten çok lezzetli bir salata.mutlaka denenmeli..bende bu leziz salatayla salata yarışmasına katılıyorum..(www.birdemliksohbet.blogspot.com) ezgi'ninyazdığı gibi tarifi sizlere aktarıyorum..


yarım kg küçük patates,1 soğan,4 yemek kaşığı yoğurt,2 yemek kaşığı mayonez,1 yemek kaşığı zeytinyağı,1 limonun suyu,1 tepeleme çay kaşığı nane,tuz,isteğe göre süslemek için çok az maydanoz...
***patateslerin kabuklarını soyup 2'ye bölüyoruz.(eğer büyük patates kullanılacaksa 4'e bölünecek)bir tencerede su kaynatıyoruz,kaynadıktan sonra içine tuz ve patatesleri ekleyip haşlıyoruz.bir tarafta soğanı yarım ay seklinde doğruyoruz ve tuzla ovuyoruz.içine yoğurt,mayonez,nane,limon suyu ve zeytinyağını ekleyip karıştırıyoruz.haşlanan patateslerimizi süzüp servis tabağına alıyoruz.üzerine soğanlı sosumuzu dökerek,isteğe göre maydanoz yapraklarıyla süsleyerek servis yapıyoruz.AFİYETLE..SEVGİYLE

15 yorum:

sarımutfak dedi ki...

hayatım nefis bir tabak bu ellerine sağlık.
sanada hayırlı cumalar iyi haftasonları tatlım
öptüm

Gülden dedi ki...

FATOSUM ELLERINE SAGLIK CANIM,MUHTESEM GÜZEL SALATA OLMUS.
CUMAN MÜBAREK OLSUN FATOSUM,SEVGILER

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Cnm arkadaşım, Salata yarışmamaıza katılımından dolayı çook teşekkür ederim, ellerine ve emeğine sağlık. Şimdiden başarılar..
SENDEN RİCAM YARIŞMANIN BENİM SAYFAMDA OLDUGUNU VE LİNK VEREREK SANA OY VERMELERİNİ RİCA EDERSİN :))

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin. Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: sevil sahin
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarifim: SALATAM
Link: http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/04/salata-yarimamiz-baliyor.html
KATILIRSAN MUTLULUK DUYARIZ.

SEVGİLERİMLE
SEVİL

karakazan dedi ki...

Himmm altta katmer pogaca üstte salata yanina söyle demli bir cay oh,oh.:)Güzel görünüyor salata canim,ellerine saglik.
Hayirli cumalar,selamlar.

akasyakokusu dedi ki...

FATOŞCUM NE HOŞ BİR SUNUM ÖYLEE.ELİNE SAĞLIK..
BU ARADA HAYIRLI CUMALAR

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel olmus ellerine saglik,sevgilerr

mucizembenibul blogspot veya blogcu dedi ki...

canım merhaba
ellerine sağlık
çok güzel görünüyor
1 porsiyon alıp kaçıyorum
sevgilerimi yolluyorum

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Fatoş cuuuuuum,
değişik bir sos yapmışsın, ellerine sağlık datlısııı...sevgiler:))

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum salatan cok nefis gorunuyor ellerine saglik canim basarilar diliyorum.kucak dolusu sevgilerimi biraktim mutlu hafta sonlari.

Cafe Gusto dedi ki...

Bu salatayı merak ediyorum bende deneyeceğim.Fatoşcuğum ellerine sağlık..sevgiler..

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok güzel görünüyor, öpüyorum seni iyi haftasonları...

Papatya Prenses dedi ki...

Immm patatesin her halini hapur küpür yerim:)) hihihi:)
Ellerine sağlık canım.
Hayırlı v eneşeli bir hafta sonu diliyorum:)

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatosum gece gezmesine ciktim sanada iyigeceler deyip cikayim dedim guzel bir hafta sonu gecirmen dilegimle. sevgilerimi gonderdim.

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcum denemiş olmana çok çok mutlu oldum canım seninki daha bir lezzetli görünüyor canım ellerine saglık kocaman kocaman sevgiler

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

fatosum selamlar canim,bu uzucu durumda bana birakmis oldugun moral dolu mesajin içn çok tesekkur ediyorum bir tanem,beni yanliz birakmadigin için allah razi olsun.
canisi patates salatan sahane valla patatesli olan herseyi severim yeterki o olsun,bir tanesi yarismada sana basarilar dilerim,optum ve iyi pazarlar hosçakal tatlim.