Çarşamba, Mayıs 14, 2008

ÇİLEKLİ PASTA VEE ÇOK YOĞUNUM,YORGUNUM

merhaba arkadaşlar....2 haftadır bakırköy-pendik arası mekik dokuyorum....çok yorgunum...yengemin annanesi hastalandığından küçük sudişe ben bakıyorum...haliyle sizlere uğrayamıyorum...affedin...en kısa zamanda sık sık güncellenen blogumla ziyaretrlerimi aksatmadan sizlerleyim...buda sudeyle yaptığımız pasta..çok acele çektiğimden yamuk çıkmış...kusura bakmayın...
pandispanya için:
5 yumurta
5 fincan un
5 fincan şeker
1 vanilya-kabartma tozu
5 yk su
2 yk kakao
ara krema için:
2 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
1 vanilya
1 yumurta
3 yk un
1 tk nişasta
2 muz
üzerine:
kremşanti ve çilek
****kek malzemelrini çırpıp yağlanmış fırın tepsisine döküp 170c de pişiriyoruz.krema için bütün malzemeleri orta ateşte muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişiriyoruz.ılıdıktan sonra muzları içine doğruyoruz.daha sonrra soğuyan kekimizi ikiye kesip sütle ıslatıyoruz.arasına krema sürüp diğer kekiş üzerine kapatıyoruz.krem şanti ve çilekle süslüyoruz...AFİYETLE SEVGİYLE..HASRETLE:):)biraz karışık anlattım gibi acelem var kusura bakmayın..

16 yorum:

Adsız dedi ki...

canim hosgeldin kiz yorumunu gorunce pek sevindim,seni merak ediyordum çok sukur iysin,yengenin anneanesine çok geçmis olsun,masallah bu yogunlukla birde çilekli pasta yapmisin harikasin,çok hos bir pasta bu canisi hem kolay hem lezzetli ellerine saglik tabi ki kuçuk sude'nin de optum seni seker,yinede fazla ozletme kendini,hosçakal...


kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam
ellerine sağlık fatoşcum
maşallah o kadar yoğunlukta pasta yapmışsın,yakınınıza geçmiş olsun dliyorum sanada kolay gelsin canım
sevgiler benden

sofrakeyfi.blogcu.com

fatostuncay dedi ki...

canım benım.. oncelıkle pastan cok guzel onu soyleyım..
harıkasın bı tanem..
yengenın anneannesıne de gecmıs olsun. Allah sıfalar versın..
guzel yorumun için de tesekkurler:)
cok opuyorum hayatım senı..
kendıne ıyı bak..
ıyı haftalar:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

datlım,
yengenin anneanesine çok geçmis olsun sana da Allah yardım etsin canım kolay değil Bakırköy Pendik.!!!
Öpüyorum kendine iyi bak

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım, Allah şifa versin inşallah biran önce iyileşir akrabanız..
Pastanda harika olmuş,Sudenin ve senin ellerinize sağlık...
Öpüyorum ikinizi :)

Ayse Pamuk dedi ki...

çook güzel olmuş ellerine sağlık

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum cok gecmis olsun cilekli pastan cok nefis olmus okadar yogunlugun arasinda marifetli arkadasim nelerde yapmis ellerine saglik canim sevgilerimi gonderiyorum

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoşcuğum merhabalar, ziyaretlerin , güzel mesajların için çok teşekkürler ediyorum güzelim.Zor günlerimde beni hiç yalnız bırakmadınız böylesi güzel dostlarım olduğunu görmek ayrıca çok mutlu etti beni...
Canım hastanıza da geçmiş olsun diyor acil şifalar diliyorum.
Bu yoğunluk içinde bir de çok güzel bir pasta yapmışsın, ellerine sağlık güzelim, sana kolaylıklar diliyorum...
Sevgilerimle öptüm güzelim...

Papatya Prenses dedi ki...

Yengenin annesine Rabbim şifa versin.
Pasta enfes görünüyor canım,ellerinize sağlık..

bereketli mutfak dedi ki...

komsucum pastana yorum yapmama gerek yok.sen yapınca güzel olmama ihtimali yok zaten.ben seni özledim.cumartesi çabuk gelsin.öpüyorum güzel fatoşum...

leyla dedi ki...

Sevgili fatoş hastanıza,rabbim acil şifalar versin...
pastaya gelince çok güzel olmuş ellerinize sağlık...hayırlı cumalar..

elif dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞIM

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

selam fatosum yengenin annesine gecmis olsun pastada süper olmus ellerine saglik hayirli cumalar

yesildomates dedi ki...

canım öncelikle yengenın anneannesıne geçmiş olsun..allah şifa versin..
sanada kolaylıklar diliyorum..
bu yoğunluğun içinde pek te güzel bir pasta yapmışsın..
maşallah doğrusu:))

canım ellerine sağlık..kocaman öpüyom...

kizilciksurubu dedi ki...

Cok gecmis olsun, yengenin ananesine Allah sifalar versin. Pasta da cok sahane olmus, senin ve kücük Sude'nin ellerine saglik. Sevgiler canim.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

TATLIMMM
HOŞGELDİN
PASTADA NEFİSS GÖRÜNÜYORR
KOLAY GELSİN SANA