Pazar, Mayıs 04, 2008

ISPANAKLI DOLAMA BÖREK:)PDÇS22

mutlu pazarlar arkadaşlar...dün akşam gelen misafirlerim için yaptığım börek...menüye son anda ekledim ama sevgili dayım sofraya oturmadan yarısını götürdü:))bu arada birkaç gün uğrayamıyabilirim sizlere ve bloguma...ama siz ziyaretlerinizi eksik etmeyin dostlarım....
hamur için:
1,5 su bardağı ılık süt
1 çay bard.sıvıyağ
1 paket maya
tuz-şeker
alabildiği kadar un
içi için:
yarım kg ıspanak
1 kurusoğan
tuz-pulbiber---üzerine:1 yumurta-susam
***hamurumuzu kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuruyoruz.30dk dinlendiriyoruz.diğer tarafta doğradığımız ıspanakları ve soğanları baharatları da ekleyerek az sıvıyağda soteleyip soğutuyoruz.mayalanan hamurumuzu mandalina büyüklüğünde bezelere ayırıyoruz.daha sonra yağlanmış tezgahta elimizi de hafif yağlıyarak açıp ,içharcını ekleyip rulo yapıyoruz.yağlı tepside kendi etrafına sarıyoruz.bitince üzerine yumurta sarısı sürüp,susam serpiyoruz..180c de pişiriyoruz..***bu tarifimi etkinlik sahibesi fatoş ablama göderiyorum.(www.fatostuncay.blogcu.com)..AFİYETLE...

17 yorum:

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

BEN GELDIM
o güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
ALLAH razi olsun kimsenin sagligini elinden
almasin cok sükür iyim ve tekrar aranizdayim

DAHA PEK MUTFAGA GIREMIYORUM SEN BU BÖREKTEN YOLLA BANA ELLERINE SAGLIK FATOSUM ÖPTÜM SEVGILER

fatostuncay dedi ki...

güzel fatosum benım:) adasım:) naptın sen ya.. bıtırdın benı valla.. bu ne muhtesem borek olmus.. ellerine kollarına saglık.. bayıldım.. benım becereklı arkadasım..
yıyenlere afıyet olsun:)
canım tekrar etkınlıge katıldıgın için tesekkurler. kaldı 1 haftamız:))
opuyorum canım..
ıyı pazarlar dılıyorum..

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

yesildomates dedi ki...

fatoşcuğum bu ne güzel bir börek olmuş..ellerine sağlık..
öpüyorum..
görüşmek üzere....

bereketli mutfak dedi ki...

çooook güzel olmuş canım.ellerine sağlık...

disal dedi ki...

ıımmhh....el yapımı yufkalar...börekler.....

nefis nefis...tadını tahmin edebiliyorum....

ellerine sağlık..nefis görünüyor..

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum dolama borek nefisssss
himmm sicak sicak yemesi nede guzel olur bir buyuk bardakta yanimda ayrannnn.ellerine kollarina saglik.
uff gecegece canim istedi:)
canim cok opuyorum sevgilerimi gonderdim.

karakazan dedi ki...

Fatoscugum,harika bir börek olmus hic bir zaman hayir demem ben börege.Ellerine saglik canim.
Mutlu haftalar diliyorum.
sevgiler.

elif dedi ki...

börek harika olmuş ellrine sağlıok. bende olsam yarısını yerdim.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

fatoşummmm
dadlımmmm
böreeek müthiş olmuş
ıspanaklı böreğe bayılırım
ünivdeyken anneme yazdığım mektupların birinde
bir seni özledim,birde ıspnaklı böreğini diye yazmıştım
börekle beni aynı kefeyemi koyuyorsun diye fırça yemiştim annecimdenn:)

neysemmm
görüşmek üzere
sevgiyle kal

Melek* dedi ki...

ah kzum hızına yetişemiyoruz yine ne güzel bir tarifler beklemişsin bizi. ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canimcim
borek harika otesi gorunuyor bende dayinin yerinde olsam tamamini yerdim:))
afiyet olsun
sevgiler


www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Fatoş hn.cığım günaydın, ellerine sağlık hımmmm bu nasıl bir nefis börek. dayının yerinde bende olsan heralde yarısını götürürdüm.kokusu burnuma gelir gibi oldu.sevgiler aslı

asmutfak.blogcu.com

şengül dedi ki...

fatoş'cum çok güzel olmuş görüntü olarak harika ellerine sağlık canım

akasyakokusu dedi ki...

Fatoşcum nefis görünüyor böreğin.eline sağlık canım..benimde babam yanıma geliyor perşembe ben gidecektim babamda kıştan beri buraya gelmeyi çok istiyordu..
Allah izin verirse perşembe öğleyin burda olucak..
görüşürüz canım sevgiler.

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim ellerine saglik fatosum borek sahane otesi uffff ufff harika,optum canisi.

kizilciksurubu dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler.

kizilciksurubu dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler.