Cuma, Mayıs 23, 2008

KAHVALTI ŞENLİĞİ YE# 1 VE ***HAYIRLI CUMALAR***

sevgili arkadaşım mutfaktayim(www.mutfaktayimm.blogspot.com) ın yaptığı kahvaltı şenliği etkinliğine yumurtalı ekmek tarifimle katılıyorum..hepimizin bildiği çok lezzetli ve pratik bir tariftir...istenilen miktarda ekmek dilimleri çırpılmış,içine az tuz atılmış yumurtaya bulanır az yağlı tavada önlü arkalı kızartılır..:)AFİYETLE...
'Allah'ım ömrümü affınla sona erdir..emelimi,rahmetini ummaya yönelik kıl..rızana ulaşma yollarını benim için kolaylaştır ve bütün hallerimde amelimi güzelleştir..amin....
hayırlı cumalar,sevgiler arkadaşlarımmm

26 yorum:

mutfaktayim dedi ki...

Canım etkinliğime katılımından dolayı çok teşekkür ediyorum. Bu harika görüntüyü hemen yayına alıyorum. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

disal dedi ki...

özellikle bayat ekmekleride değerlendirmede bire bir...

ellerine sağlık..nefis görünüyor..

hayırlı cumalar....

fatostuncay dedi ki...

ellerıne saglık fatosum cok guzel bı secenek kahvaltı ıcın. hıc kızarmadım denemeye deger kesınlıkle..
hayırlı cumalar hayatım..
cok opuyorum..
kendıne ıyı bak:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

merhaba canım tabağın nefis görünüyor.ellerine sağlık.daha kahvaltı yapmadım da bir servisi alabilirmiyim:)
hayırlı cumalar ve de iyi haftasonları diliyorum.sevgilerimle

yasaminkiyisindan dedi ki...

canım günaydın..Bende çok severim kahvaltıda bu tür ekmeği..Eline sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler..

yasaminkiyisindan dedi ki...

canım günaydın..Bende çok severim kahvaltıda bu tür ekmeği..Eline sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler..

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum,
yumurtalı ekmeği biz de çok severiz.Kızartma olduğu için sık sık yapamasam da arada kaçamak olarak kahvaltıya yapıyorum.Ellerine sağlık canım çok nefis görünüyor.Hayırlı cumalar ve iyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

hayırlı cumalar komşucum.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam canım
ekmekler harika izninle bir dilim alıyorum
teşekkür ederim sanada hayırlı cumalar
sofra keyfi

ebruakin dedi ki...

Selam canımcım,
Ellerine sağlık. Ekmekler de fotoğraflar da çok güzel görünüyor. :)
Hayırlı cumalar...

Papatya Prenses dedi ki...

Amin amin amin..
*
Yumurtalı ekmeklere bayılırım,yanına beyaz peynir ve çayla tadına doyulmaz olurlar:) Ellerine sağlık canım..
*
Hayırlı cumalar...

akasyakokusu dedi ki...

Fatoşcum yine ben:) eline sağlık dedimya kahvaltı yapmadım diyee..alıyorum tabaktakilerii çayımda vaarr..
hayırlı cumalar olsun sevgiler.

Selin dedi ki...

Canım arkadaşım,
Hayırlı cumalar diliyorum. Seni kocamaaaan öptüm tatliş. Sevgiler...

sarımutfak dedi ki...

bayat ekmekleri değerlendirmek istediğimde hemen bende yapıyorum bunu ellerine sağlık cnm nefis olmuşlar
sevgilerimle

zarpandit_gokche dedi ki...

mukemmel duana amin janımcım:)
hayırlı cumalar..

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhaba. .
Mmm gerçekten de çok iştah açıcı bir görüntü.. böyle özenle hazırlanmış bir tabağa kim hayır diyebilir ki!..
diğer tariflerinizde çok güzel..
Ellerinize sağlık..
sevgiler..

http://mutlulukdefteri.blogcu.com

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Fatoşummmm Hayırlı Cumalar...Ekmekler süper görünüyor, senin bu resim sunuşun harikaaa oluyor 3 boyutlu :))) Ben bu tabağa bayıldım, bir dilim alıyorum, seni öpüyorum, sevgiyle kal, iyi haftasonları canım...

EZGi :)) dedi ki...

yumurtalı ekmeye bayılırım canım sunumunda harika olmuş ellerine saglık koskocaman sevgiler

İLKAY dedi ki...

Canım ellerine sağlık ben de buna bayılırım....nefis oluyor...
Sana da hayırlı cumalar...
sevgiler,
ilkay

şengül dedi ki...

fatoş canım çok güzel gözüküyor kahvaltı bende isterim hele alttaki patlıcanlı bulgur pilavı çok güzel gözüküyor ellerine sağlık canım benim sanada hayırlı cumalar Allaha emanet ol canım

ayselce dedi ki...

Yumurtalı ekmekler nefis duruyor.Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

ayselce dedi ki...

Yumurtalı ekmekler nefis duruyor.Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlım,
ellerine sağlık,
ne güzel olur bilirim ama özlediğim epeydir yapmadığım tatlardan biri bu ekmekler..korku işte, kızartma diye:))??
öptüm sevgiler canım hayırlı cumaların olsun

pervin dedi ki...

sevgili fatoşcum yumurtalık ekmeklere bayılırım eskiden çok sık yapardım hafta sonu tekrar yapmalıyım elerine sağlık sevgiler...

yildiz dedi ki...

Kahvalti da yemeyi cok severim de yapan yok.Hani birisi yapsa da yesem.Ellerine saglik canim,yemis kadar oldum.
Güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler...

ifot dedi ki...

siteme biraktiginiz yorumu gorup geldim,yorumunuz icin te$ekkur ederim.
ekmekler cok guzel gorunuyor ellerinize saglik.