Cumartesi, Mayıs 24, 2008

KEPEKLİ DİET PİZZA:))

arkadaşlar merhaba...haftasonu geldi çattı yine...bütün hafta çalışıldı...çocuklar,gençler okullarına gitti...tatil günü geldi...havalarda güzel..gezip tozmak lazım..bol bol yürüyüş yapmak,spor yapmak lazım...bu diet pizza da 2 gündür diette olan eşim için yapıldı.çok zorlanıyor ama azimli maşallah..allah tamamına erdirsin....dün öğle yemeği için yaptım...çok hafif ve lezzetli oldu..denemenizi tavsiye ederim..et ürünü hiç kullanmadım...
1 su bardağı kepekli un
yarım su bardağı beyaz un
2 çay kaşığı maya
2yk zeytinyağı
1 su bardağı ılıksu
az tuz
sos için:
1 tk domates salçası
1tk haşhaş
1 tk kekik
üst malzemesi:
1 soğan
2 tazebiber
2 domates
yeşil-siyah zeytin
küçük dilimlenmiş kaşar parçaları
***mayalanan hamuru yağlı kağıt serilmiş tepsiye açıyoruz..üzerine salçalı sostan sürüp,üst malzemeleri ekleyip,180c de pişiriyoruz..mutlu,keyifli haftasonları...afiyetle:))
Posted by Picasa

15 yorum:

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.Ziyarein ve güze dilelerin için teşekkürler.Selamlar...

Adsız dedi ki...

ziyaretin için teşekkürler canım
ya çok güzel olmuşş pizza
ellerine sağlık
inşallah bende diyet yapcam
çok kilo aldım çoook:))
sofrakeyfi

fatostuncay dedi ki...

ellerıne saglık hayatım..
valla sorma fatosum bende kılo aldım ınsallah verecem hayatım bende..
pızzan harıka olmus canımın içi..
ellerıne kollarına saglık..
sımdıden ıyı pazarlar dılıyorum ve kocaman opuyorum:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Ellerine sağlık... Bütün diyet yapanlara kolaylıklar...

Sevgiler...

şengül dedi ki...

fatoş canım elerine sağlık çok güzel olmuş mutlaka deneyeceğim canım saygılar

deryadanlezzetler dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok hafif olmali nefis gorunuyor eline saglik,sevgiler

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

nasil olursa olsun kilo milo fgarketmez pizzaya asla hayir diyemem ellerine saglik sevgiler canim iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

Bu kilodan çektigimiz nedir bilemem valla ben biktim:)) pizza harika olmus ellerine saglik hayatim,iyi pazarlar opuldun.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Ellerine sağlık,diyet pizzan nefis görünüyor.
Görüntüsü o kadar güzel ki insanın böyle diyete can kurban diyesi geliyor.

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

merhaba canım pizza harika olmuş.ellerine sağlık.diyetti dimi ben pazartesi başlarım salı bitiririm.sonumu hiç te iyi görmüyorum.acil diyet şartta ama yapabilsem.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım güzeller güzeli gece kuşummm:))) Sen benim tatlıyı al ben senin pizzayı alayım, hazır çayımda var valla :))
Öyle güzel olmuşki pizzan sadece bakmak bile insanın hem içini hem iştahını açıyor..Ellerine sağlık minik kuşum benim...
Kocaman öpüyorum seni..

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatosum harika olmus pizalar cok nefis duruyor ahhh nasilda canim cekti:)
ellerin dert gormesin canim benim cok opuyorum seni kucak dolusu sevgiler.

Adsız dedi ki...

mutlu haftalar fatosum,hersey gonlunce olsun sicacik sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..diyet pizza harika görünüyor.eline saglık..bu kilolardan çektigimiz nedir?
güzel ve mutlu bir hafta dilerim...sevgiler.