Pazartesi, Mayıs 19, 2008

PDÇSE 23 VE PORTAKALLI,CEVİZLİ KEK

merhaba arkadaşlar...nasıl bir halsizlik var üzerimde anlatamam..elimi kolumu kaldıracak halim yok...nedendir bilmem...havalar çok sıcak gidiyor..temmuz,ağustos sıcağında ne yaparız bilmiyorum..allah yardımcımız olsun...evde tüm camlar açık ama perde kımıldamıyor desem abartmış olmam...neyse gelelim kekimize..aslında zebra kek olucaktı ..aslında öylede yaptım..fakat keki yaptığım sırada annemle konuştuğum için öyle kaptırmışım kendimi:):)ama sonuçta lezzetli bir kek çıktı ortaya...tarifi hepimizin bildiği bir tarif...hepimize mutlu,huzurlu bir hafta geçirmemiz dileğiyle....bu kekle bu ayki pdçse ne katılıyorum..sevgili arkadaşım http://www.deryadanlezzetler.com/ a daveti için teşekkür ediyorum...
2 yumurta
1,5 çay bardağı sıvıyağ-1 su bardağı şeker
1,5 su bardağı süt
1 su bardağı iri kırılmış ceviziçi
1 portakal rendesi ve suyu
1 vanilya-1 kabartma tozu
2 yk kakao
alabildiği kadar un(kek kıvamını herkes bilir)
***kakao hariç tüm malzemeler karıştırılır.daha sonra 2ye bölüp birine kakao katılır.yağlanmış kalıba bir beyaz,bir kakaolu harç dökülür.200c de arasıra kontrol edilerek pişirilir.AFİYET OLSUN...
Posted by Picasa

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bitanem dikkat et kendine havalar kandirikci:))

kekin nefis olmus balim valla ben bu desene bayiliyorum nedense:))
acaba onceden zebramiymisim hihihihi...
öpt

www.yenitadlar.blogcu.com

deryadanlezzetler dedi ki...

Ellerine,emeğine sağlık arkadaşım.Çok nefis olmuş.Tarifini yayıladım.

Müjde!

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

HULYA dedi ki...

Sevgili Fatoş'cuğum,
bu aralar yoğunluğum nedeniyle siz arkadaşlarımı bir süre ihmal etmek zorunda kaldım.Ne olur kusuruma bakma canım.Portakallı cevizli kekin enfes görünüyor.ellerine sağlık.Sevgiler

yemekoloji dedi ki...

merhabalar canım kek enfes görünüyor ellerine sağlık bi dilim de bize göndersen hiç fena olmaz hani

yasaminkiyisindan dedi ki...

selam canım..Kek harika görünüyor..Bende zebra keki denemek istiyorum..becerebilirmiyim bilmiyorum..Eline sağlık canım..iyi geceler sevgiler..

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlım,
Havalardandır güzelim koru kendini aldanma; tempo yormuş anlaşılan, biraz vitamin takviyesi yap istersen...
Kek harika olmuş sevgiler datlısı

yildiz dedi ki...

Canim,ellerine saglik.Cok güzel bir görüntü,tadi kimbilir nasil güzeldi.
Güzel günler diliyorum,sevgiler...

bereketli mutfak dedi ki...

çok güzeldi canm.ellerine sağlık...

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcum kek harika görünüyor canım şeklide pek hoş olmuş ellerine saglık koskocaman sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Fatoşcum kekin nefis olmuş..eline sağlık görünüşte benzemiş zebra keke..ama tadı eminim nefistir..

fatostuncay dedi ki...

canımın içi aynı halsızlık ınan bende de var. havadandır herhalde..
kekın harıka olmus ellerıne kollarına saglık canım benım..
8 hazıranda belkı bulusma olacak ben ayarlarsam haber verırım sana sende gelırsın ınsallah..
cok opuyorum canımın içi..
kendıne ıyı bak:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canım benimm
Ellerine sağlık
kek nefis görünüyor,temizliğini hayırlısıyla bitir bakalım bizim ev değiştirme durumları varya canım
bide tatil falan girecek araya
nasipse artık ağustosa doğru görüşürüz
SEVGİYLE KAL
ÖPÜYORUMMM

capankizimutfakta dedi ki...

fatoscugum, cok lezzetli gorunen bu kekinden bir dilim alip kaciyorum. ellerine saglik hayatim. hayirli cumalar...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

portakli kekin muhtesem olmus canim dayanamadim bir dilim aldim kactim:) hayirli geceler diliyorum sevgilerimi biraktim.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

23. Ev sahibemiz olan http://deryadanlezzetler.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim