Cumartesi, Mayıs 17, 2008

SALÇALI KEPEKLİ EKMEKLER

merhaba arkadaşlar...çok yoğun geçen bir hafta sonunda evdeyim....çıldırmış gibi temizlik yapıyorum...bence bir erkeği evde tek başına bırakıpbir yere gitmek akıl karı değil:)eve bir girdim..aman allah'ım..gazeteler yerlerde...mutfakta bulaşıklar...karşımdaki inşaattan eve tozlar doluşmuş..camlar batmış...şahika gibi bir aaaaaaaa diye bağırıp..koyuldum işe...mola verdim kendime şimdi...tarifimi eklemek için..evde ekmek yapmayı çok seviyorum...gitmeden önce yapmıştım bu ekmekleri yumuşacık oldular..nasıl mı?
1 su bardağısıcak süt
yarım su bardağı sıvıyağ
2 su bardağı kepekli un -1 paket kuru maya
1 su bardağı beyaz un
1 yk domates salçası
tuz-şeker
***malzemelerimizden yumuşak bir hamur yoğuruyoruz.10 dk dinlendirdikten sonra istadğimiz şekli verip yağlanmış tepsiye diziyoruz.üzerine süt sürüp yaklaşık 30dk tepside bekletip 200c de pişiriyoruz.AFİYET OLSUN...(bu arada gülden abla neden blogunu kapattı bilen var mı arkadaşlar,çok şaşkınım..bir açtım sayfa kaldırılmış..)
Posted by Picasa

23 yorum:

Adsız dedi ki...

selam
ekmeklerin nefis olmuş ellerine sağlık
canım gülden niye kapattı hiç kimse bilmiyor bizde merak ettik
peyton da kapattı
hoşçakal
sofrakeyfi

yasaminkiyisindan dedi ki...

selam canım eline sağlık harika olmuş..gülden arkadaşımıza gelince bende çok şaşkın vede üzgünüm..nedenini bende çok merak ediyorum..sevgiler canım..

bereketli mutfak dedi ki...

hoşgeldin komşum.ellerine sağlık.öptm.

Esrarengiz Lezzet Diyari dedi ki...

Ellerine saglik Fatos

karakazan dedi ki...

Fatoscugum,ekmek yapmayi bende severim yaptigin ekmek cok degisik geldi denemem lazim diye düsünüyorum.eline saglik arkadasim.

sevgilerimle.

elif dedi ki...

FATOŞCUM BENDE BAZEN EŞİMİ BIRAKIP ŞİLEYE EGİDİYORUM. GELDİĞİMDE AYNEN ÖYLE OLUYOR EV. HATTA BİDE İÇERDE SALONDA YATAKLAR FALAN BULUYORUM. BEN EVDE OLMAYINCA YATAK ODASINDA YATMIYOR. GARDOLABIN YARISI DA SALONDA SERİLİ BİR VAZİYETTE OLUYOR. HANIMLARIN İŞİ GERÇEKTEN ÇOK ZOR

BU ARADA GÜLDEN ABLAYI SORMUŞLAR SANA. BİR BİLGİN VARMI BENDE ÇOK MERAK EDİYORUM. BENİ DE HABER DAR EDERMİSİNİZ.
EKMEKLER DE HARİKA ELLERİNE SAĞLIK

zarpandit_gokche dedi ki...

bu ekmekler benim olsunmuuuuu:):):)
maş cok gusel gozukuolar:9
ben biras yeniyimde galiba yürüyecek cok yolum var gibi bunu farkettim simdilerde:)
umarım ii olabilirim şu blog işinde ..

Melek* dedi ki...

canım anlıyorum seni :) sen de bırakma yanlız madem gitme biryere ekmek yapmak güzeldir hemde hijyenik dir evde yapmak ama bir türlü yapamadım seninde ellerine sağlık

yildiz dedi ki...

Fatoscugum iadeyi ziyarete geldim.Beni ziyaret etmen ve de arkadas listene alman cok hosuma gitti.Tesekkür ediyorum...
Ekmeklerin cok nefis gözüküyor,ellerine saglik.....
Iyi pazarlar diliyorum...

EZGi :)) dedi ki...

canım fatoşcum enfes olmuş ekmeklerin ellerine saglık sıcacık sevgiler

Adsız dedi ki...

Canisi bayildim kiz bunlara yumusacik sahane,kiz bunca temizlik isinde bir de sen git bunlari yap,masallah sana nazar degmesin arkadasima,iki tane de alayim,kaçayim,opuldun fistik:))

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

deryadanlezzetler dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

Ayse Pamuk dedi ki...

bende yapıcam o ekmeklerden sonra şişe şişe yiyeceğimm:)))benimde 1 hafta kadar evden uzak kalma ihtimalim var döndüğümde neler olabileceğini tahmin edebiliyorum.Hakikaten çok merak ettim gül ablanın açılmıyor sayfası

fatostuncay dedi ki...

fatostum sablonunu degıstırmıssın sade ve guzel olmus:) ılk gırdıgımde yanlıs sayfaya mı gırdım dıye baktım:))
kolay gelsın o evı temızlemek kolay degıl:)))))
bende yazda esımı 1 ay bırakıp gıdecem. senın yazını okuduktan sonra ıptal mı etsem dıye dusundum:)))))))
ellerıne saglık hayatım ekmekler super olmus ellerın dert gormesın benım maharetlı arkadasım.
cok opuyorum senı.
ıyı haftalar canımmmm..

http://fatostuncay.blogcu.com/

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba
Sana ve tüm sevdiklerine harika bir hafta diliyorum.
Sevgiler…

Cafe Gusto dedi ki...

Evde ekmek yapmaya bayılıyorum.tazecik lezzetli ve sağlıklı ellerine sağlık bu ekmeği deneyeceğim..sevgiler...

hdidem dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgiler

Papatya Prenses dedi ki...

Evde mis gibi ekmek gibisi var mı:)
Ellerine sağlık canım,harika görünüyor...

YILDIZ dedi ki...

Fatoşcuğum Sen çözmüşsün olayı. Acaba içinde ne var diye düşünmektense evde yapmak çok daha iyi. Ayrıca çok güzel görünüyor. Bu arada bana yazdığın yorumdaki iyi dileklere çok teşekkür ederim. Paylaşımlarımızın sürekli olmasını dilerim. Sevgiyle....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık, ekmekler çok değişik olmuş.. Kahvaltıda ne de güzel olur.. Temizlik konusunda seni çok iyi anlıyorum, yap yap bitmiyor :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bu arada ben de seni ekliyorum listeme..

Adsız dedi ki...

arkadaşım ekmekte maya yok mu özelliğimi bu.
kaydetmek istedim ,maya ,kabartma tozu v.s
aydınlatırsanız sevinirim.
teşekkürler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

evet yazmayı unutmuşum..maya var tabikide..sevgiler