Çarşamba, Haziran 25, 2008

***COCOSTAR***

mutlaka denenmesi gereken,çok lezzetli bir kurabiye..kakao ve hindistan cevizinin müthiş uyumu..(reklam gibi oldu:))gerçekten güzel,ev ahalisi tarafından beğenilen bir tat oldu....
hamur için:
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 kahve fincanı kakao
125 gr.margarin
2 yumurta(birinin beyazı iç harca eklencek)
1vanilya-1 kabartma tozu
aldığı kadar un
iç harcı:
2 su bardağı hindistan cevizi
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 yumurta akı
***hamur için un hariç bütün malzemeleri karıştırıyoruz.sonra azar azar un ekleyip, yumuşak bir hamur elde ediyoruz.iç malzeme için hind.cevizi,yumurta akı ve şekeri karıştırıyoruz.hamurumuzdan cevizden az büyük bezeler koparıp,olabildiğince ince oyup iç harçtan koyup yuvarlak olarak kaptıyoruz.ağız kısmı alta gelecek şekilde yağlanmış tepsiye diziyoruz.180c de pişiriyoruz.soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpiyoruz...AFİYETLE...

16 yorum:

gülizar dedi ki...

fatoşcuğum ellerine sağlık.Gerçekten zahmetli bir tatlı ama çok güzel görünüyor.

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

fatoşcum ellerine sağlık.süper olmuş.görüntü harika eminim tadı da daha güzeldir.ellerine sağlık.bir süreliğine yokum.tatile çıkıyorum.gelince görüşmek dileğiyle

Huriye dedi ki...

Fatosum canisi eline saglik sahane olmuslar kizzz yollasana bana,valla çok yorgunum....Tatlim yeni sayfamda ki guzel mi guzel ve destekçi yorumuna çok tesekkur ediyorum,napalim blogcu deli etti beni. Etkinlik için beklerimmm beni yanliz birakma olurmuuu:))

Merhaba,
Size etkinlik için davetiye birakiyorum,katilmaniz ümidiyle. Sevgiler...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

yildiz dedi ki...

Canimmmm,ellerinle saglik,afiyetler olsun sizlere...
Kurabiyelerin namini bir hayli duydum ama,henüz yapma firsatim olmadi...
Sevgiyle ve dostca kal...

yeşim dedi ki...

bende yaptım bu gerçekten çok güzel bir lezzet canım

ellerine sağlık
sevgilerr

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Ellerine sağlık,cocostar kurabiyen nefis görünüyor.
Bizde de çok sevilen bir kurabiyedir,hatta pek kurabiye ile arası olmayan eşim "benim kurabiyemden yapsana" diyerek sürekli bundan ister.

elif dedi ki...

fatoşcum ellerine sağlık. ben cocostar yapmak için hindistan cevizi almıştım hala rendeledim buzluğa attım hala orda yapılmayı bekliyo.. gerçek cocostar lezzeti gibi oluyo mu . ben o lezzeti tutturmak istiyorum çünkü.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşum, yoğunluğum nedeniyle teee ne zamandır gelememişim sana :(( Neler yapmışsın sen öyle, her biri birbirinden nefasetli özellikle profetirole ve bu cocoara bayıldım, ellerin dert görmesin tatlım benim,
Öpüyorum kocaman..

pelin'ce dedi ki...

Bu kurabiyeler nefis olmuş,vallahi üşenmesem kalkıp yapıcam:)
Ellerine sağlık..

Sevgiyle kal.

kizilciksurubu dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Denenecekler listeme aldım. Çok ama çok lezzetli görünüyorlar.
Sevgiler...

zarpandit_gokche dedi ki...

hımmm h.cevizine bayılırım cocstar mukemmel!

Ayse Pamuk dedi ki...

şahsen ben bayıldım ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

canım fatoşcum gerçekten bayıldığım bir lezzet mutlaka deneyeceğim.süper görünüyorlar ellerine saglık canım benim koskocaman sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

ELİNE SAĞLIK NEFİS OLMUŞLAR.BU ARADA HAYIRLI CUMALAR OLSUN..

anneminkiziyim dedi ki...

Merhaba Fatoscugum,
kokosstarlarda tam star havasina brünmüsler muhtesem olmuslar, ellerine saglik, nefis görünüyorlar, sevgiler, hayirli cuamaalar...