Cuma, Haziran 20, 2008

İSTANBUL'U DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI...***GELDİM***

ayasofya cami...
sultan ahmet cami...

galata köprüsü....



galata köprüsünden ,eminönü meydanı....



kapalı çarşı girişi....



yeni cami önü....
evett..canlarımm..arkadaşlarım,gönül dostlarım..nasılsınız..neler yaptınız ben yokken..birazdan hepinizi gezip bakıcam..peki sen neler yaptın diye sorarsınız,gezdim-tozdum-karardımmm:((güneşten....sevgili kardeşim..kaynım alperle gezip duruyoruz istranbul'u...bide sıcak olmazsa...gözümüz korktu uzaklara gidemiyoruz birkaç gündür...çevredeki alış veriş merkezlerine atıyoruz kendimizi...ama geçen gün gözümüzü kararıp aşığı olduğum,neden bu kadar çok sevdiğimi anlamadığım eminönü'ne gittik..altını üstüne getirdik..bunlarda bir çoğumuzuın bildiği ve hayran kaldığımız fotoğraf kareleri...işte böyle arkadaşlar...ben gezmeye devam ediyorum...bir sonraki durağımız büyükada...yine aşığı olduğum bir yer...görüşmek ümidiyle..SEVGİYLE...

13 yorum:

fatostuncay dedi ki...

canım benimmmm.. ohh ne güzel istanbulu gezmiş fatosum.. bi istanbul hastası olarak bayıldım goruntulere..
canımın içi pazar gunu ben gıdıyorum ınsallah. sitemde de az once yazdım.. vatanıma gıdıyorum ınsallah geldıgımde gorusuruz canım. kendıne ıyı bak.
dualarına eksık etme..
optummmm ...

http://fatostuncay.blogcu.com/

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoşcum ayaklarına sağlık. Bu yaz bende çok özlediğim Büyükada ya gitmek istiyorum bakalım. Oranın bende hatırası bambaşka. Lise yıllarımda okul gezi düzenlemişti ve hayran kalmıştım.
Allah'a emanet ol canım.
Sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum nefis yerler geziyorsun, çok sevindim.. Hepsi birbirinden değerli.. Ben de aynen senin gibi, neden bu kadar çok sevdiğimi bilmiyorum ama Galata Köprüsü'nün karşı kıyısını, Karaköy'ü çok severim.. Büyükada bizim de değişmez yaz planımızdır :) Fotoğrafları bekliyoruummmmm..

Melek* dedi ki...

SEN GEZEDUR BİZ EVDE DURALIM:) CUMAN MÜBAREK OLSUN

EZGi :)) dedi ki...

canım fatoşcum hoşgeldin canım.ne güzel gezişsin :)) resimlerde çok hoş canım kocaman öptüm seni kocaman sevgiler :))

akasyakokusu dedi ki...

HOŞGELDİN AHHH:) NE DİYİM YEDİĞİN,İÇTİĞİN,GEZDİĞİN,GÖRDÜĞÜN SENİN OLSUN.
BİZDE RESİMLERE BAKARIZ.
HAYIRLI CUMALAR..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Büyükada görüntülerini de yayınlarsan sevinirim... İstanbulda ençok gezmek istediğim yerlerden biri...

Sana güzellikler diliyorum...

Sevgiyle...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

öncelikle benim güzel gözlüm yorumun için teşekkür ederim hersey allahtan gelir hayırlısı neyse o olsun ....
balım oh gez bakalım benim içinde gez sıcaklarda ben iş yerinde pişiyorum kardeşinle bol bol hasret gider :=))
hayırlı cumalar tatlım

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcımmmm hoşgeldinnn,hayırlı cumalar, ne güzel gezmişsin allah içine sindirsin, istanbul buluşması da çok güzel olmuuş, güzel dostluklar edinmen dileği ile, kocamannnnnnnn öpüyorum seni mutlu haftasonlarıııı....

gülizar dedi ki...

canım hayırlı cumalar...

capankizimutfakta dedi ki...

ah fatos ah, birde ben gezebilsem istanbulu..........

sarımutfak dedi ki...

canım gez bakalım istanbulun tozunu atıyorsun bakıyorum iyi yapıyorsun.resimler şahane
görüşmek dileğiyle öptümmmmm

sihirlimutfak dedi ki...

hoş geldin arkadaşım resimler harika ben istanbulu çok seviyorum akdeniz ege karadeniz gezdim istanbul bambaşka vaz geçemedigim şehir mahlepli tuzlular harika görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler