Salı, Haziran 10, 2008

***MEŞHUR ZAYIFLATAN LAHANA ÇORBASI***

arkadaşlar mutlu,ve tüm işlerimizin rast gideceği bir hafta olsun inşallah...gelelim çorbamıza...bu çorbanın tarifini sevgili arkadaşım www.hilalinmutfagi.blogcu.com dan aldım...gerçekten içilesi bir çorba..ben daha öncede bir tarif denemiştim ve olduğu gibi çöpe dökmüştüm...birçoğumuzun zayıflamak için çareler aradığımız şu dönemde güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum..şahsen ben ve eşimin imdadına hızır gibi yetişti..ve tadına baktığımda nasıl sevindim tadı güzel diye anlatamam...denemenizi tavsiye ederim....
1,5 litre su
çeyrek lahana(büyüklüğüne göre)
1 domates
1 havuç
1 patates
1 soğan
2 yemek k. kırmızı mercimek
1 et bulyon
karabiber-nane-isteğe bağlı tuz
***suyumuzu kaynatıp ince kıydığımız malzemeleri içine atıyoruz.bulyon ve mercimeği de ekliyoruz.iyice piştikten sonra blenderden geçirip,baharatlarını ekliyoruz..İÇİYORUZ..İNCELİYORUZ:))
***içerken limon da sıkabilirsiniz..

34 yorum:

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

sonunda lahana bulmuşsun canım.ellerine sağlık.gerçekten güzel görünüyor.bende yaparım sonra.öptüm.

gül dedi ki...

merhaba canım,
bu çorbayı daha önce duymuştum ama tarifini ilk defa sende gördüm,sağolasın,ama bu çorba beyaz top lahanadan mı oluyor yoksa diğerinden mi?

Melek* dedi ki...

canım artık zayıflatan çorbalarmı buldun:) ellerine sağlık vitamin deposu nede olsa

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatosum corba cok nefis gorunuyor
evde lahanam varken corbani deneyecegim canim insallah birazda olsa ise yarar bes kilom var vermem gereken:)))))
kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,bizlerle paylaştığın için teşekkürler.
Benim de bu çorbadan denemem gerekecek sanırım:)))


sevgiler...

pelincelezzetler dedi ki...

Bana çok lazım çok :)) Ellerine sağlık..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık, görüntü süper! Eminim tadı da öyledir..

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoşum bu çorbayı çok duydum, hep yapmak ta istedim ama bir türlü kısmet olmadı. Ama içindeki malzemelere bakıldığında lezzetli olduğu belli, görüntüsü de güzel, aslında bir çeşit sebze çorbası gibi ellerine sağlık güzelim, size kolay gelsin inşallah tez zamanda kurtulursunuz kilolardan, tabii bizler de.)))
Canım sevgilerimle öptüm...

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum ellerine sağlık,çorba nefis görünüyor.Hele zayıflatıyorsa hemen yapıp içmeliyim.
Sevgiler.
Pınar.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, asagidaki resimleri gördüm cok sevindim ne güzel bütün kizlar toplanmis, güzel bir blogcu blusmasi olmus. Sizler adina bende cok sevindim, o yeri ve mekani bende cok begenmistim, simdi resimleri görünce hatiralarim canlandi.
Lahana corbasi da harika zayiflamak isteyen benim gibi arkadaslara güzel bir corba, sevgiler....

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Fatos'çum ellerine saglik canim,bende bunun bir degisiyi var tarif olarak,ama bu gozume girdi benim tariften hiç içemiyordum simdi bu super oldu,bu guzel paylasimin için tesekkurler,opuyorum tatlim.

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Fatos'çum ellerine saglik canim,bende bunun bir degisiyi var tarif olarak,ama bu gozume girdi benim tariften hiç içemiyordum simdi bu super oldu,bu guzel paylasimin için tesekkurler,opuyorum tatlim.

fatostuncay dedi ki...

canımmmm ellerıne saglık.. harıka bı corba olmus.. afıyet olsun bı tanesı.. corba cok sevıyorum da ne yazık kı bızım evde pek ıcılmıyor.
opuyorummm canımmm..
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

canım benim ya tam da aradığım bana lazım olan şeyi yayınlamışsın.bende yaklaşık 10 gündür diyetteyim.hemen deneyeceğim.ellerine sağlık.sevgilerimle

meleginmarifetleri dedi ki...

Gerçektende zayıflatıyormu merak ettim okadar içince bide zayıflanmazsa emekler boşa gider:)
ellerine sağlık sevgiler bay.

capankizimutfakta dedi ki...

hic denemedim, aceba gercekten zayiflatiyormu ???

sevgilerimle canik

muko dedi ki...

merhaba,lezzetli oldu�una g�re denemye de�er yani..
�nk� lahana �orbas�n� bend edaha �nceleri denemi�tim seninde yazd�n gibi tad� hi� iyi de�ildi
te�ekk�rler bu tarif i�in

sevgiyleeeeeeeee..

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlııım,
İçecez incelecez emme yannış olan ne? niye gitmeyo bu gilolar?
Öptüm tatlım:))

sefertasi.blogcu.com

yasaminkiyisindan dedi ki...

:))Çorbayı görünce nasıl sevindim anlatamam..kesinlikle deniyicem eline sağlık canım hayırlı cumalar

hdidem95 dedi ki...

canım hayırlı cumalar çorbada çorba olmuş ellerine sağlık sevgiler

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

hayırlı cumalar canım.

EZGi :)) dedi ki...

bende benzer bir tarif denedim canım gerçekten işe yarıyor kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

canım çorban nefis gözüküyor.ellerine sağlık.bu arada senin de cumanı kutlarım.güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle.öpüyorum...
yersofrasi.blogcu.com

fatostuncay dedi ki...

canım sana da hayırlı cumalar..
sevgıler canım..
cok optum..

http://fatostuncay.blogcu.com/

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Diyet bir çorbaya göre oldukça lezzetli görünen bir tarifi var,ellerine sağlık.
Hayırlı cumalar.

şengül dedi ki...

fatoş canım çorban zayıflamak isteyenler için çok güzel benim öyle bir derdim yok şükür biraz baktım çok güzel gözüküyorsunuz blok arkadaşları saygılar canım

ayselce dedi ki...

Bu lahana ne kadar da faydalıymış meğer.Ben de kaynatıp sadece suyunu içiyorum.Gerçekten faydasını görüyorum.Bloğumda yazarım bir ara.Çorbasını hiç denemedim.Ama bu kilolar da kolayına gidecek gibi değil:)İyi hafta sonları..

Adsız dedi ki...

canim nefis hersey ellerine saglik buarada oglumun ve benim sitemede bekleriz
www.kucukprensinkucukduyasi.blogcu.com
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com
öpüldün caniminici

YILDIZ dedi ki...

ayyy o yenilemeyeni ben tam 1 hafta yedim hatırlayınca bile içim fena oluyo hemde geçen hafta yaptım bunu. çok bi kiloda veremedim. ama çaresizlik kilo belası yine yapıcam bu hafta bu sefer bunu deniyim bari. umarım işe yarar. görüntü güzelen azındanellerine sağlık

Adsız dedi ki...

tarif bayağı kolay ama ben bir yerde içine kereviz giriyo diye de duymuştum.nese peki bu çorbayı ne kadar ve hangi saatler arasında tüketicez.

ozlempoyrazoglu dedi ki...

merhabalar..diete başladım..ve lahana corbasını sımdı pişiriyorum..güzel olucak gibi..sayfanız cok hoş..kutlarım..hayat yoluna gelmekte olan bebeklerinize de bol şans diliyorum..Ben doğum ve bebek fotografcısıyım..İsterseniz doğumunuzu çekebilirim..web sayfam www.fotoailem.com
Sevgiler...
Özlem Poyrazoğlu

Adsız dedi ki...

bununla zayıfladınız mı ya

Adsız dedi ki...

bu corba şişmanlatır kesin devam etmeyin 6 ayda bi yiyin

Beyhan Arıç dedi ki...

Bence bu diyet kesinlikle zayıflatmaz.Çünkü resmen mercimek çorbası içinde ilaveten lahana var :) Patates zaten çok nişastalı hem tadı güzel olup ta zayıflatan bişey gördünüz mü :):):)