Cuma, Haziran 20, 2008

PDÇSE 25 VE MAHLEPLİ TUZLULAR

bu ayki etkinliğin ev sahibesi sevgili arkadaşım hülya(www.buramburam.blogspot.com) daveti için kendisine teşekkür ediyorum ve bu tarifimle etkinliğe katılıyorum...
125gr margarin
yarım su bard. sıvıyağ
yarım su bard.soğuk su
1 tk. mahlep
tuz-şeker
yarım paket kabartma tozu
1 yumurta(sarısı üzerine)
alabildiği kadar un
***malzemelerin hepsinden kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğuruyoruz.istediğimiz şekli verip,yağlanmış tepsiye dizerek üzerine yumurta sarısı sürüp,susam ve çörekotu serpiyoruz ve 180c de üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz..AFİYETLE:)

12 yorum:

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlıııım,
Hoşgeldin, ayağının tozuyla nefis kurabiyeler döktürmüşsün..elerine sağlık
Küsme sakın ablana:))) NAsıl yoğun günler geçirdim ben bile geçtiğine inanamıyorum ki hala daha tam geçmedi..PAzar günü oğlum SBS sınavına giriyor...Ben de sınavıma girdim, proje teslim ettim, web sitem benim projemdi..Bununla sertifika alıp almayacağım belli, olacak ..Ama bekleyemem yazlığa gidiyorum sınav biter bitmez..Yoruldum çok..Sana da güzel bir yaz diliyoruuuum:))Keyfine bakkk

öptüm çok sevgiler
sefertasi.blogcu.com

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım nihayet bloktaki sorun hallolmuş.bugün kızımın doğumgünüydü.ne güzel bir tesadüf ki bugün ki menümde tuzlu kurabiyelerden vardı.ve şekilleride aynıydı.benim tarifim oktay ustadan dı.harika tadları var.ellerine sağlık.sevgilerimle

yildiz dedi ki...

Ayyy,bunlar cok hos gözüküyorrrr
Ellerine saglik canim,güzel günler diliyorum...

Adsız dedi ki...

canım fatoş um eline koluna sağlık.çok lezzetli görünüyorlar.güzel bir hafta sonu diliyorum canım.öpüyorum
yersofrasi.blogcu.com

fatostuncay dedi ki...

fatosum canım ellerıne saglık super olmus..
blogumda da yayınladım ama acılmadıgı ıcın herhalde gormemısındır.. yarın vatanıma kıbrısa gıdıyorum hayatım. bı sure buralarda yokum..
sana da seslenmek ıstedım..
cok opuyorum canımmmmm..
senı de cok ozleyecem.
dualarını eksık etme..
kendıne ıyı bak:)


fatostuncay.blogcu.com

pelincelezzetler dedi ki...

Bencede çok güzel olmuş,çayın yanına nefis olur.

Ellerine sağlık..

zarpandit_gokche dedi ki...

datlummmmm hoşgeldin bende bugun eminönünü altına ustune getirdim bileme karsılastıkmı gormedim :)
cayada beklerim kuzum..
arabam olsa alır gezerdim senle valla:)

EZGi :)) dedi ki...

canım fatoşum harika görünüyor tuzlular :) zaten bu tarz tuzluları mahlepsiz düşünemiyorum gerçekten çok yakışıyor kocaman öptm canımcım kocaman sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM BENIM COK TATLI AY PARDON TUZLU :)) OLMUSLAR, ELLERINE SAGLIK...

elif dedi ki...

nasıl canım çekiyo bu tuzlulardan anlatamam. ama sırf yememek için yapmıyorum.. burda görünce gene aklıma düştü. ellerine sağlık.

HÜLYA dedi ki...

Tarifin yayında canım.. Ellerine sağlık. Sevgilerimi ve teşekkürlerimi bırakıyorum.Kabul buyur olurmu. Sevgiyle kal.

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR FATOŞCUM HARİKA OLMUŞ 25. Ev sahibemiz olan HÜLYANIN MUTFAGI arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
Sevgilerimle SEVİL SAHİN