Pazartesi, Haziran 02, 2008

***VANİLYALI-KAKAOLU DONDURMA***VE PDÇSE 24

Eveett...yoğun ve yorucu geçen 8 günün sonunda bloguma döndüm...tüm geçmiş olsun dileklerini ileten arkadaşlarıma yürekten teşekkürler ediyorum...eşim çook çokk iyi Allah'a şükürler olsun...hastalık faslı bitti..ama 10gün evde izinli..vay halime..bi nazlı bi nazlı:))aman iyi olsun da nazını da -bi yere kadar - çekeriz....neyse...gelelim tarifimize...mis gibi ,çok lezzetli,hijyeninden emin olacağınız 10 numara bir dondurma...tarif için canım komşum..sevgili arkadaşımm asiyeme çok teşekkür ediyorumm..(http://www.bereketlimutfak.blogspot.com/) bu tarifimle bu ayki pdçse 24 e katılıyorum...sevgili tuğba ya davetinden dolayı teşekkür ediyorum ve kolaylıklar diliyorum..(http://www.keyiflimutfagim.com/) işte tarif:
3 yumurta
1 paket sade kremşanti
1 su bardağı süt
yarımsu bard. pudra şekeri
1 vanilya
***krem şanti ile süt,yumurtanın sarısıyla şeker,yumurtanın beyazıyla vanilya ayrı ayrı çırpılır.hepsi birlikte tekrar çırpılır.istenirse bir kısmına kakao eklenir.1-2 saat dondurucuda bekletilir.***damak zevkinize göre meyveli ya da kuruyemişli hazırlıyabilirsiniz...AFİYETLE:))
Posted by Picasa

23 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor dondurmalar...


sevgiler...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum
Canımmmmm
Ellerine sağlık.Dondurman nefis görünüyor.Canım mesajımı aldınmı?
ev telaşımız olur,artık izinlerden sonra görüşürüz.Eşine tekrar geçmiş olsun
sevgiyle kal

fatostuncay dedi ki...

canım ellerıne kollarına saglık.. hıc denemedım dondurma ama denemeyı cok ısterım.. valla senınkı de hazır gıbı olmus. masallah sana.. ellerın ert gormesın..
ıyı haftalar fatosum..
cok opuyorum senı..
sevgıler.)

http://fatostuncay.blogcu.com/

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım.dondurman harika görünüyor.evde yapılmış dondurmanın tadını hiçbirşey tutamaz,helede yaz geldi nerede nasıl yapılıyor insan emin bile olamıyor.ellerine sağlık canım

disal dedi ki...

canım erkekler böyle işte....biz hastalığımızı çok acilleşmedikçe dile getirmeyiz..onlar grip olsa ameliyat olmuş gibi davranır...

tabii yinede hiç hasta olmasınlar...

ellerine sağlık..dondurman nefis görünüyor......

öptüm canım...

akasyakokusu dedi ki...

FATOŞCUM DONDURMA HARİKA OLMUŞ.EŞİNEDE GEÇMİLER OLSUN..
SEVGİLERİMLE.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım çok sevindim eşinin iyi olmasına.. Dondurma çok pratik, çok da güzel sunmuşsun.. Canım çekti,mmm..

pelincelezzetler dedi ki...

Yaz - Kış bayılırım dondurmaya,ellerine sağlık...

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim selam
dondurma hic kendim yapmadim ama belki bende yaparim bir ara esin icin tekrar gecmis olsun sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, tekrar esine gecmis olsun, aman aman bende eslerin hastalanmasini hiiic istemem, pek nazli olurlar. Allah sihat afiyet versin.
Canim dondurma harika ellerine saglik, biz kücükken annem cok dondurma yapardi karistirmasi bize düserdi aksam o dondurmayi buz gibi yiyecegiz diye zevkle karistirirdik, annem sahlepde katardi,sevgiler...

Hobi Sepeti dedi ki...

Merhaba.Sitenizi yeni keşfediyorum ve çok beğendim.Sıcak yaz günlerinde içimizi serinletecek bir tarif.Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ellerine sağlık canım komşum.çok güzel görünüyor.kolaylıklar diliyorum.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canimcim
dondurmalar cok harikaaaa bu sicaklarda ne iyi giderdi:))
size afyiet olsun
sevgiler....


www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'um eşine tekrar geçmiş olsun, iyi olmasına sevindim.sana da kolaylıklar diliyorum canım gerçekten erkeğin hasta olması çok zor ama yeter ki sağlıkları olsun...
Canım dondurmalar da çok güzel görünüyor, yazın en güzel tadlarından ama bizde nerdeyse yaz kış tüketiliyor, ellerine sağlık güzelim tabii tarif için de sevgili Asiye'ye teşekkürler, afiyetler olsun sizlere...
Sevgilerimle öptüm...

Hatice dedi ki...

eşine geçmiş olsun, en kısa zamanda eski sağlığına kavuşması dileğiyle...
sıcak yaz günlerinin en iyi eşlikçisi dondurmalar, ellerine sağlık...
sevgiler...

sarımutfak dedi ki...

eeee dondurma zamanı geldi tabiiii
ellerine sağlık nefis olmuş
öptüm canım

anemon dedi ki...

merhaba

"PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ 2-ET YEMEKLERİ

http://porselendemlik.blogcu.com

http://selmahlc.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin ikinci ev sahibesi www.anemonunmutfagi.blogcu.com olarak 10/6/2008 ile 10/07/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:ET YEMEKLERİ



anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…

sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…

eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız

yapmanız gereken şey;

hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek

örnek:

isim:adana kebabı

yöre adı:doğu akdeniz/adana

buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…

iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.anemonunmutfagi.blogcu.com

unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

buluşmamıza geliyorsun degilmi tatlım lütfen bana ulaş mail adresim ve msn adresim birdemliksohbet@hotmail.com

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Canim benim,ellerine saglik dondurman sahane gozukuyo,olsada kasikla hemencecik bitiri versem,offf,harika,opuyorum seni.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 24. Ev sahibemiz olan KEYİFLİ MUTFAGIM TUGBA. arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK )
Ayrıca 8 HAZİRANDA BULUŞMAMIZ VAR SENİDE ARAMIZDA GÖRMEK İSTERİZ
Sevgilerimle SEVİL

Tuğba dedi ki...

Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
Yarın etkinlikte son gün,yeni bir tarifle daha etkinliğe katılırsan
çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler :)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz
ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını
istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı
gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer
almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen
yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Tuğba dedi ki...

Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
Yarın etkinlikte son gün,yeni bir tarifle daha etkinliğe katılırsan
çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler :)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz
ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını
istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı
gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer
almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen
yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

capankizimutfakta dedi ki...

canim bayilirim dondurmaya, harika olmus. bu sicak gunlerdede nasil gider ama...