Pazar, Temmuz 06, 2008

***BÜSKÜVİLİ PASTA***


Merhaba arkadaşlar...nasıl geçti haftasonunuz..benimki çok güzeldi..c.tesi günü heybeli adadaydık..gezdik,yüzdük,yemek yedik....eşimle harika birgün geçirdik..akşamda komşumuzun oğlunun kınası vardı komşularla oraya gittik..biraz olaylı oldu ama güzeldi yine de...22.30 gibi eve geldim ama yorgunluktan pilim bitmişti..hemen uyumuşum..sabah(daha doğrusu öğlen)uyandığımda her yerim ağırıyodu..doğru düzgün iş yapamadım,bugün hep yattım nerdeyse...öğleden sonra canım tatlı bişeyler istedi.düşündüm..taşındım...aklıma hemen yapılabilecek bu pasta geldi..Ya Allah deyip kalktım,yapıverdim...
1 paket sade petibör
1 paket kakaolu petibör
2 paket kakaolu puding
1lt süt
***pudingleri 1lt sütle pişiriyoruz.biraz ılıdıktan sonra büsküvilerimizi içine batırıp,çıkarıp bir tepsiye dik olarak diziyoruz.bir sade...bir kakaolu....bitene kadar..kalan pudingi üzerine sürüp dolapta soğutuyoruz.verevlemesine kesip servis yapıyoruz..AFİYETLE...MUTLU HAFTALAR:))

21 yorum:

sweepstake lotto dedi ki...

Interesting topics could give you more visitors to your site. So Keep up the good work.

akasyakokusu dedi ki...

Ellerine sağlık..Nefis görünüyor..
Sanada mutlu haftalar..

LaMa dedi ki...

ya cok hos gorunuyor biskuvili pasta bu haliyle,bir denemek lazim.
Ellerine saglik!

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık, çok pratikmiş.. İyi haftalar dilerim..

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

selam canım çok pratik ve de lezzetli bir pastadır.ben bayılırım
acil misafirlerimde de kurtarıcı oluyor.iyi bir hafta geçirmen dileğiyle öptüm

SOFRAM dedi ki...

Canım yorucu ve güzel bir hafta sonu geçirmişsin, ama ne güzel denize de girmişsin.Bizim de bu hafta sonumuz bir hayli yoğundu, kızımın gönül köprüsünden arkadaşları vardı, Erzurum'dan gelmişlerdi. Bize de değişiklik oldu, güzel bir hafta sonu geçirdik.
Canım pastan da harika görünüyor, hele de aşağıdaki sarma da çok güzel ellerine sağlık canım, güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle öptüm...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, ne güzel gezmisin, kinada olayli diyorsun, üzüldüm, ama pastan harika olmus, ellerine saglik, sevgiler....

Adsız dedi ki...

selam canım
çok güzel olmuş pastan ellerine sağlık fatoşcum

sofrakeyfi.blogcu.com

pelin'ce dedi ki...

Canım ohhh ne iyi yapmışsınız,keyifli bir hafta sonu olmuş..
Pastada nefis,bir dilim almalıyım mutlaka.Ellerine sağlık..

Huriye dedi ki...

Canimin içi sagolasin fatosum beni hiç yalniz birakmadin allah razi olsun,seni çok seviyorum,çok sagolasin. Tarifin de harika hiç denememistim ama mutlaka denicem çok pratik,bu hafta etkinligimiz son buluyor yine beklerim olurmuu,seni kocaman optum balim,iyi dinlenmeler)))ve guzel bir hafta senle olsun.

AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

zarpandit_gokche dedi ki...

bir dilim almak istiyorum ama elim en aşağı 2 dilimle doyar gibi :)

karabiberinmutfagi dedi ki...

ellerine saglik canimcim bu aralar pek kimseye yorum yazamadim affetin malum blogcu ama artik bende blogstopa tasindim beklerim eee diger tüm yorumlar blogcuda kaldi artik burasida yorumlanir insallah öpüldün canimin ici

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlııııım,
Bir günlüğüne geldim , sabah dönüyorum yazlığa...
Ellerine sağlık pastlaar yemekler bir harika...Allah eşine de sağlıklı ömür versin,komşu oğluna da mutluluklar öpüyorum kocaman sevgiler güzel bir yaz dilerimmm

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA Canımcım; 26. Ev sahibemiz olan HURİYE (KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

ayca dedi ki...

Pastanın şekli ne kadar güzel olmuş.. ben düz olarak diziyordum..
bir dahaki sefere senin tarifini deneyecegim... ellerine sağlık...

tugce dedi ki...

Ellerine sağlık pasta çok nefis olmuş...tatlı krizine pratik çözüm bence...:)))

gaye dedi ki...

çok güzel olmuş, nefis gözüküyor..Ellerinize sağlık..sevgiler

gaye dedi ki...

çok güzel olmuş, nefis gözüküyor..Ellerinize sağlık..sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

birazdan çay içmek istiyorum ama çayın yanına böyel güzel hiçbirşey yok:(
olsa ne güzel olurdu

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum bayılırım ben bu pastaya,hem pratik hem de çok lezzetli ellerine sağlık canım.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

cok guzel gorünüyo ellerınıze saglık cok guzel tarıler tesekür ederım