Cuma, Temmuz 04, 2008

***ETLİ YAPRAK SARMA***

Arkadaşlar..hayırlı cumalar...tahmin ediyorum ki,dün geceyi layıkıyla yaşadık hepimiz...allah hepimizin dualarını kabul etsin ..yaprak sarmasını eşimin doğum günü için yapmıştm..yayınlamak şimdi kısmet oldu...
250gr.taze asma yaprağı
150gr.az yağlı kıyma
pirinç(gözkararı)
1yk domates salçası
1 soğan
3-4diş sarımsak
1tk karabiber
1tk tuz
***iç malzemelerimiz hazırlayıp,sıcak suya batırıp çıkarılmış,yapraklarımızla sarıyoruz.tencereye dizip,üzerine tuz serpiyoruz.tencerenin büyüklüğüne göre ağzına bir tabak yerleştirip,üzerine çıkana kadar su ekliyoruz.kaynayınca altını kısıp pişiriyoruz.AFİYET OLSUN..(pdçse26)

8 yorum:

Huriye dedi ki...

canim fatosum sagol balim etkinlige tekrardan katildigin için çok tesekkur ediyorum çok mutlu oldum sagolasin,13 temmuz da etkinligimiz bitiyor bu zamana kadar baska tariflerlede katilabilirsin,eklerim gulum. Sarmalar harika olmus,ben pek severim ne sevmiyorsam bende)))yiye yiye sisiyom))). Tarifin biraz sonra yayinda olacak. Balim opuyorum seni geçmis kandilini kutlarim allah hepimizin dualarini kabul etsin insallah.


AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

karakazan dedi ki...

Ayyyy!!!Bir baktim Fatoscugum sarma yapmis hemde etli,hemen geldim ve bir tabak aliyorum canim.Eline saglik.

selamlarimla,serap.

EZGi :)) dedi ki...

en sevdiğim lezzetlerdendir çok hoş görünüyor ellerine saglık fatoşcuğum kocaman sevgiler

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım ben geldim.sarma harika görünüyor.ellerine sağlık bir tane değil bir tabak alayım:)

ayca dedi ki...

Mmmmmmm yaprak sarmasına bayılırım.. çok nefis görünüyor... ellerine sağlık...

tugce dedi ki...

Ellerine sağlık canım... yaprak sarması çok güzel olmuş, sarma şekline bayıldım doğrusu... hepsi aynı boyda....
sevgiler....

ayca dedi ki...

Fatoşcummmm şimdi gördüm bizi linklerine eklemişsin... bende hemen sayfama seni ekliyorum... Tugce (Güneş çiçeği) benim ikiz kardeşim eger onun sayfasınıda begenirsen orayada linkini eklerim canım... sevgiler......

akasyakokusu dedi ki...

Ayy Fatoş'cum ellerine sağlık.kokusu taa buraya geldi..
bir saat emek bir tabak yemek:)))