Salı, Temmuz 08, 2008

PATATESLİ-SOSİSLİ KEK

çok sevdiğim tuzlulardan biridir...ben tuzlu kekleri ince seviyorum;sanki içini daha çok çekiyomuş gibi geliyor bana...
2 patates
1 kurusoğan
3-4dal maydonoz ve dereotu
3 sosis
1 yeşil biber
1 kibrit kutusu kadar kaşar peyniri
3 yk yoğurt
1,5 su bard.un
1 su bard.sıvıyağ
2 yumurta(birinin sarısı üzerine)
1 kabartma tozu
tuz-k.biber-pulbiber
***patatesi,soğanı,biberi,kaşarı,yeşillikleri küçük küçük doğruyoruz.kalan malzemeyi ekleyip karıştırıyoruz.yağlanmış fırın kabına döküp üzerine yumurta sarısı sürüp,çörek otu serpiyoruz.180c de pişiriyoruz..AFİYETLE..SEVGİYLE..YORGUNUMM..

15 yorum:

Huriye dedi ki...

Canimsin fatosum sagolasin,boyle tarifleri gorunce çok tesekkur ediyorum valla çok mutlu oluyorum,sagol bir tanem benimm,hiç yanliz birakmiyorsun,hep destekçisin sagol sagol. Ellerine de saglik tuzlu kek sahane ustelik patatesli eee sosis'te var off daha ne olsun sahane))balim tarifin sonra yayinda olur kocaman optum seni sekerrrr. Iyi aksamlar dilerim.


AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik canim,harika bir görüntü.Sizlere afiyetler olsun.
Güzel günler diliyorum,sevgiler..

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'um harika bir kek olmuş, ben de çok severim tuzlu kekleri,çok güzel görünüyor kekin, ellerine sağlık güzelim, öptüm, sevgilerimle...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım ellerine sağlık, patates ve sosis çok yakışmış ve nefis bir tat vermiştir.. Afiyet olsun..

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık nefis olmuş kekin.Tavada bile yapıyorum bazen bende..
Afiyetler olsun.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA Canımcım; 26. Ev sahibemiz olan HURİYE (KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

ayca dedi ki...

Fatoşcum benim hiç hayır diyemeyecegim tarifler bunlar..denenecekler listesine aldım bile.... ellerine sağlık

tugce dedi ki...

Şimdiye kadar patatesli ve sosisli keki duymadım desen inan...tarifini aldık yapacagız görünümünden ne kadar nefis oldugu belli....Ellerine sağlık olsun...

iremlemekanlar dedi ki...

Ellerinize saglık inanılmaz güzel gözüküyor sitenizi görünce yorum yazmadan geçemedim bundan sonra tiryakiniz olacam ankaradan sevgilerle iremlemekanlar

capankizimutfakta dedi ki...

PATATESLI KEK YEDIM AMA SOSISLISINI HIC YEMEISTIM, ILGINC ... DENEMEK LAZIM, ELLERINE SAGLIK CANIK...

capankizimutfakta dedi ki...

PATATESLI KEK YEDIM AMA SOSISLISINI HIC YEMEISTIM, ILGINC ... DENEMEK LAZIM, ELLERINE SAGLIK CANIK...

sihirlimutfak dedi ki...

fatoşcum ellerine sağlık harika görünüyor eminim tadıda öyledir sana sevgilerimi bırakıyorum

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, güzel dileklerin icin cok tesekkür ediyorum.
Patatesli sosisli kekin harika olmus ellerine saglik, sevgiler....

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

Tüm duaların kabul olması dileğiyle.. Hayırlı cumalar.. iyi haftasonları...

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Hafta sonları kahvaltıya değişik ne yapsam diye düşünürüm hep.İyi bir alternatif.Çok hoşuma gitti. Deneyeceğim ilk fırsatta.Ellerinize sağlık.