Cumartesi, Temmuz 12, 2008

YÖRESEL LEZZETLER-3 VE ZETİNYAĞLI KABAK

www.yapraksarmayapraksarma.blogspot.com arkadaşımız yöresel lezzetler-zeytinyağlıların ev sahibeliğini yapıyor..canımm davetin için teşekkürler...bende zeytinyağlı kabağımla etkinliğe katılıyorum..
4 kabak
1 kuru soğan
2 diş sarımsak
3 domates-2 yeşil biber
yarım çay bard.zeytinyağı
tuz-pulbiber
***soğan,sarımsan ve biberi yemeklik doğrayıp zeytinyağıyla soteliyoruz.daha sonra baharatları ve verevlemesine doğradığımız kabakları ekliyoruz,karıştırıyoruz.üzerine doğradığımız domatesleri döküyoruz ve yaklaşık 1 çay bard.su ekliyoruz.(karıştırmıyoruz)suyunu çekene kadar pişiriyoruz..AFİYETLE:))

18 yorum:

yapraksarma dedi ki...

selam canım.ellerine sağlık.yemek nefis duruyor itiraf etmeliyimki.hemen alıyorum yemeğini çok teşekkür ederim canım

yapraksarma dedi ki...

canım yemeğin yöresi antakya yazdım ama lütfen yanlışsa beni uyar oldumu.sevgilerimle

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


Ellerinize sağlık nefis görünüyor...



Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...


sevgiler

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum ellerine sağlık,ben de annemin yaptığı bir zeytinyağlı kabak tarifi var onu bu etkinlik için yapmayı düşünüyordum bir türlü fırsat olmadı ancak dün yapabildim ama daha blogda yayınlayamadım.Pişti olacağız ama benim tarifim biraz daha farklı pirinç ve taze nane de var içinde.Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.
sevgiler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık, akşama bizde de zeytinyağlı kabak var.. Ben yeşilbiber koymuyordum, bir de öyle deneyeyim :) Afiyetler olsun..

Adsız dedi ki...

selam
kabağın her çeşit yemeğini severim
ellerine sağlık senin yemeğinde harika olmuş
iyi pazarlar canım

sofrakeyfi.blogcu.com

EZGi :)) dedi ki...

fatoşcum kabak yemeği harika görünüyor canım.tam yazlık bir lezzet olmuş. ellerine saglık canım kocaman kocaman sevgiler

diyalogyemekleri dedi ki...

NE KADAR HAFİF VE LEZZETLİ BİR YEMEĞE BENZİYOR..ELLERİNE SAĞILK.SLMLAR

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'um günaydın, benim de aklımdan geçiyordu bugün yapmak, çok severiz bu yemeği, sende çok güzel yapmışsın, ellerine sağlık güzelim...
Canım seni heyecan sarmıştır, Antakya'ya kavuşmana az kaldı, sağlıkla gidip dönmeyi nasıl etsin allah. Çok teşekkür ediyorum canım,biz bu sene gidemeyeceğiz sanırım, batı tarafına gitmeyi düşünüyoruz sonra dönüşte de uğramak zor oluyor, sen sadece bizim yerimize de güzel yemeklerinden yiyip güzelce gez, özelliklede uzunçarşıda ben çok seviyorum orada gezmeyi, hiçbirşey almasam da o baharatların kokusu bile yetiyor...
Canım güzel bir hafta diliyorum, öptüm...Sevgilerimle...

yemekoloji dedi ki...

canım kabak bence çok hoş olmuş çok da severim inadına mı yaptın yoksa :)))ellerin dert görmesin canımcım

sarımutfak dedi ki...

MRB
çok severek yerim ellerine sağlık güzel olmuş cnm
iyi bir hafta dilerim
sevgiler

Papatya Prenses dedi ki...

ben de çok sık yaparım zeytinyağlı kabak. ama hep yuvarlak doğrardım:) bir kezde böyle uzun uzun deniycem inşallah..
ellerine sağlık canım,sevgiler...

yasaminkiyisindan dedi ki...

canım eline sağlık iyi haftalar dilerim sevgiler..

karakazan dedi ki...

Bende kabagi cok sevenlerdenim,tam yazlik bir yemek olmus.eline sagli canim.

sevgilerimle,serap.

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik canim,tam yaz yemeyi olmus.Afiyetler olsun.
Sevgiyle..

Melek* dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyor çok da acıkmıştım:)

iremlemekanlar dedi ki...

Ellerine saglık fatoş hanım kabak inanılmaz güzel gözüküyor hemde çok kolay bana göree:) sevgiler ankaradan

akasyakokusu dedi ki...

Eline sağlık nefis görünüyor..Tam yazlık bir tat olmuş.