Çarşamba, Ağustos 27, 2008

***KEPEKLİ KREP***

daha hafif ve lezzetli bir kahvaltı için küçük bir öneri:)) eğer sizde benim gibi krebin yumurta kokusundan rahatsız oluyorsanız bunu denemelisiniz....
2 fincan kepekli un(neskafe fincanı)
yarım fincan beyaz un
2 yumurta
yaklaşık 1,5 su bardağı süt
1 çay k. kekik
yarım çay k.tuz-karabiber
1 çay k. karbonat
***un,karbonat,baharatlar ve yumurta karıştırılır.sonra yavaşça süt ilave edilip,pürüzsüz ve akışkan bir kıvam elde edilir.30dk buzdolabında dinlenirilip,teflon tavaya 1er kepçe dökerek,arkalı önlü pişirilir...ben arasına kıyılmış maydonoz ve peynir kattım.siz damak tadınıza göre içleyip yiyebilirsiziniz...AFİYETLE...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

skerim bitanem ilk once seda ablamiz gibi kokulu kokulu öpücükler benden sana:)))

harika mamalar yapmisin yine ellerine saglik
yiyen herkeze afiyet bal seker olsun
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

sevca dedi ki...

RAMAZAN ÖZEL;
YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-5 SÜTLÜ TATLILAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://selmahlc.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin yeni sahibesi www.sevca.blogcu.com olarak 01/9/2008 ile 01/10/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:sütlü tatlılar

anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…
sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…
eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız
yapmanız gereken şey;
hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek:
isim:muhallebili kadayıf
yöre adı:istanbul
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…
iletişim: kadininmutfagi@hotmail.com yada www.kadininmutfagi.blogcu.com. Veya sevca@live.nl yada www.sevca.blogcu.com adresine ulastirabilirsiniz.
unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır.

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, krepler harika, en sevdiğimiz şeylerdendir, çay yanında çeşit çeşit dürüm nefis oluyor, ellerine sağlık canım, afiyet şeker olsun, öptüm sevgilerimle...

benimyemeklerim.com dedi ki...

merhaba canım kreplerin harika olmuş ellerine sağlık.krepte yumurta kokusunu bende sevmiyorum.mutlaka denemeliyim.sevgilerimle

Admin dedi ki...

Sevgili Fatos
bu kadar genc yasta bu kadar guzel bir mutfak deneyimi, kutlarim seni.
sitenden ayrilmak gercekten zor. ayrica kizkardesine ve esine bir omur boyu mutluluklar dilerim.
Canim ziyaretin icin cok cok tesekkurler.
Sitenin mudavimi olacagim kesin belli:)))
sevgiyle...

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlııııım,
Döndüm artık..Baktım ki oy oy Fatoş um hiç görmediğim memleketime gitmiş, tatiller düğünler yapmış güzel kardeşine(kardeş de ayyyyynı abla:), gelmiş katıklı eklmekler krepler yapmış ellerine sağlık güzelim,
görüşürüz inşalllahhhhhhhh:) sevgiler bıraktım sana

sefertasi.blogcu.com

karabiberinmutfagi dedi ki...

himmmmmmmm ne güzelde gider valla ellerine saglik canim bende yeni geldim tatilden ins görüsmek üzere öpüldün...

benimyemeklerim.com dedi ki...

merhabalar yine ben geldim:)
canım hayırlı cumalar ve iyi haftasonları dilerim sevgilerimle öptüm

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

canımcım,
hala bir c box koyamadın yaaaaa...bu yorum sayfası çok zaman alıyor datlııım yaaaa..bir selam vewreyim diyorsun,özledim diyorsun bak onayla dur...!!!
muck:)

sefertasi.blogcu.com

neslihan dedi ki...

Kperler nefis,eline sağlık.

hdidem95 dedi ki...

hayırlı ramazanlar sevgiler canım

Adsız dedi ki...

selam
ellerine sağlık krepler harika olmuş
ramazanınız mubarek olsun allah tekrarını nasip etsin inşallah

sofrakeyfi.blogcu.com