Çarşamba, Ağustos 20, 2008

TANDIRDA KATIKLI EKMEK..***EVDEYİM***


merhaba arkadaşlar..25 günlük bir tatilden sonra tekrar İstanbul'dayım...canımm Antakyamı bırakıp geldim buralara:))ama kısmetse ramazan bayramında da memleketteyiz...neler yaptığımı az çok biliyosunuz..düğün hazırlıkları..çarşılar..çeyiz telaşı..kına..düğün..düğün sonrası tebrik derken geçti günler...2 gün oldu döneli..eve geldiğimde,evimi savaştan çıkmış olarak buldum..hala temizliyorum ama bitiremiyorum..siz siz olun,eşinizi uzun süreli evde bırakıp bir yerlere gitmeyin..zira ben faturasını ağır ödüyorum:))ama her şey bir tarafa insanın evi gibisi de yok..anlaıyacağınız ne yardan ne serden geçiliyor...böyle işte....gelelim tandır katıklımıza..sevgili kayınvaldemin ellerinden çıkan süper bir lezzet..her ne kadar yaparken biraz müdahaleler olsada biz takmadık kimseyi...yok efendim şehrin ortasında tandır mı olurmuş...bak..bak...bak...valla biz yaptık oldu..kimseyi rahatsız etmedik ki.....zaten sonradan öğrendik ki her şeyde ortalığı bozan biriymiş...ekmeklerimizi,ayranımızı yaptık yedik ,içtik...AFİYETLE...

23 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ne kadar değişik bir pişirme tekniği.. Tadı nefis olmalı, ellerinize sağlık.. Bu arada evine hoşgeldin Fatoş, temizlikte kolaylıklar diliyorum :)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

cnm ya kayınvalidenin ellerine saglık inan dehset guzel gözüküyor zaten açım şimdi olsa nasılda yenirdi :=))
canım benim allaha emanet ol

zarpandit_gokche dedi ki...

canım gemziş görmüş yemişm içmişsin yarasın!:)

lezzetli fotograflar yuzunden karnım acıktı biline:)

yasaminkiyisindan dedi ki...

off harikaya kayınvalidenin eline sağlık sizlerede afiyet olsun canım şimdiden hayırlı cumalar dilerim

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın hayırlı cumalar. Oldumu ama şimdi sabah sabah çayımı içerken karşımda bu güzellikler , gerçekten tandırda yapılanın tadı başka ah nasıl da özlemişim, bak şimdi benim de yapasım geldi gerçi ona benzemese de artık idare ediyoruz, kayınvalidenin ellerine sağlık güzelim, tabii sizlere de afiyetler olsun, öptüm canım, sevgilerimle...

capankizimutfakta dedi ki...

allahim allahim bunlar yenmezde ne yapilir yarabbim .......

hdidem95 dedi ki...

canım ne güzel görüntü kayınvaldeninde seninde ellerine sağlık ayrıca evet eşler evde yalnız bırakılmamalı ev evlikten kesinlikle çıkıo:))) sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum evine hos geldin.
canim katikli pideler cok nefis gorunuyor ellerinize saglik sizlerede afiyetler olsun.
kucak dolusu selam ve sevgilerr.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hoşgeldin canım. Her tatil dönüşü olduğu gibi evde işlere kalındığı yerden devam :) Kolaylıklar diliyorum canım.
Sevgiler

birdutmasali dedi ki...

hoşgeldiniz..
antakyaya ve antakya mutfağından vazgeçemeyenlerdenim.
iyiki oğlum İSKENDERUN da askerlik yaptı ve biz iyiki sonbahar-kış dönemine gelen tüm lezzetleri tatık.. :)
kayınvalidenizin ellerine sağlık.. ne kadar güzeller..
svglr NuNu

DİLEK dedi ki...

Fatoşum hoşgeldinnnn
Kayınvalidenindeellerine sağlık.haraika görünüyor.
sevgiyle kal

iremlemekanlar dedi ki...

İnan o kadar güzel gözüküyor ki... ellerinize sağlık antakya sizi hiç bırakmıyacak bayramdada yolunuz orasıymış ne mutlu sana ...

neseersoy dedi ki...

selamm,
tadının harika olduğuna eminim , ayrıca bir önceki yazındaki bahar dükkanlarına bayıldım , ne kadar şanslısın bu kadar güzel tadın bir arada olduğu bir memleketin var.
kardeşine ömür boyu mutluluklar dilerim.
sevgilerimle

ab-ı hayat dedi ki...

Öncelikle evine hoş geldin...Kayınvalidenin ellerine sağlık nefis görünüyor,eminim çok lezzetlidir.


sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Evine hoşgeldin,
Hani demişsin ya, eşinizi uzun süreli evde bırakmayın,her tarafı dağıtıyorlar.
Eskiden eşim İstanbul'da kalır,ben 1 aylığına memlekete giderdim,bir gelirdim ki evin altı üstüne gelmiş,topluyorken canım çıkardı.
Şimdi 2-3 haftalığına beraber gidiyoruz,evi bıraktığım gibi bulmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Bu arada kayınvalidenin ve senin ellerinize sağlık,tandır ekmeğin nefis görünüyor.

pelin'ce dedi ki...

Offki ne offf bu katıklı ekmek şahane,bayramda bende mi gelsem seninle ne yapsam:))
Ellerinize sağlık..

Sevgiler..

yasaminkiyisindan dedi ki...

canım günaydın sevgiler..

karakazan dedi ki...

Fatoscugum,Istnbulun ortasinda yaptiysaniz acaba Almanyada da olurmu?yapsak ne derler bize,herhalde yurt disi yaparlar:)Ekmekler nefis görünüyorlar ellerinize saglik canim.

Sevgilerimle,serap.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

BALIM NASILSIN BUGUN BEN NASİBİME GİDİYORUM BAKALIM BANA NASIL BİR SOFRA HAZIRLICAK :=)) HADİ ÖPTÜM BİRAZDAN GİDİCEM MERAK ETME SENDENDE SELAM SÖYLERİM :=))
ALLAHA EMANET OL CNM
KIZ AKLIMA GELDİ BEBİŞ FALAN VAR MI BİLİYON MU KADININDÜNYASİ AYSEGÜL VAR YA 3 AYLIK HAMİLE MMMLEZİZ DE 3 AYLIK HAMİLE DARISI SANA İNŞ. ÖPTÜM BİRTANEM

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

fatoşum balım gül yüzlüm üzülme olur daha çok gençsin eminim harika bir anne olucaksın demekki bebek için biraz beklemen gerek hayırlısı olsun
bu arada bir gun mutlaka sanada gelicem sen merak etme cnm dur birazdan işten çıkıp gidicem nasibime bakalım neler hazırlamış:=))

DİLEK dedi ki...

canım
Nerelerdesin
msn yi hiç açmıyonnn

Buğra ve Arda'nın dedi ki...

Antakyanın insanı büyüleyen bir dokusu var.Tarihi yemekleri insanları yaşayan mozaik bir kent.Antakyaya 1999 yılında gitmiştim ancak rüzgarından hasta olduğum için sadece Antakya parkını gezmekle sınırlı kalmıştım.Bu ekmeğe bayıldım.Lezzetini kokusunu burdan hissedebiliyorum..

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim sen istanbula tandırmı götürdün gerçekten , eğer öyleyse valla helal olsun sana bende çok istiyorum olduğum yere getirmek ama burası üstelik kırsal bir yer yer olarak çok müsait ama başıma iş almış olurum .sendeki büyük cesaret. bravvo...