Salı, Eylül 16, 2008

16 EYLÜL 2006 ...

Bugün 16 eylül 2008 salı...bugün evlilik yıl dönümümüz..2 yıl ne çabuk geçti...halbuki,evlememize daha 1000 gün var diye hesap yapıyorduk...ömür nasılda hızlı akıyor..1000 geçti,biz evlendik ve 2 yıl bitti...iyi ki varsın yol arkadaşım...8 yıldır hayatımda olduğun için...her zaman,her koşulda yanımda olduğun için...yüzümde hüzne hiç yer vermediğin için...beni hep ilklerin arasında gördüğün için...her gün büyük bir heyecanla işten gelmeni beklmemi hissetirdiğin için...geceleri sen yokken uyuyamadığım için...beni her halimle sevdiğin için...çok sevdiğin için..hep seveceğin için...sana çok teşekkür ederim...bende seni çook seviyorum..sonuna kadar,sonsuza kadar....İYİ Kİ VARSIN CANÖZÜM....Allah ağzımızın tadını hiç bozmasın....bir ömür...

19 yorum:

fatostuncay dedi ki...

Canım Allah sizi hep boyle bı ömür mutlu etsın ınsallah..
Daha nıce yıllara dılıyorum..
sablonun da harıka olmus bayıldım..
gule gule kullan..
opuyorum cok fatosum..
kendıne ıyı bak:)

birdutmasali dedi ki...

SEVGİLİ FATOŞ,
allah ömürlük etsin canım.
tebrik ediyor gönlünüzce geçen birliktelik dolu yıllar temenni, ediyorum..
SVGLRRR...... nUnU

Gelibolu17 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ
http://porselendemlik.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

İftar yemekleri
Sahur sofraları
Tatlılar
Çorbalar
Salatalar
Hamur İşleri
Yörenize ait bir cesit yemek


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

15 eylul 2008 (pazartesi) -21 eylul 2008 (pazar) tarihleri arasında İftar Bereketi Etkinliğini 3.haftanın Ev Sahibeliğini http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. beni yanlız bırakmayın olurmu:(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler

Gülcan..

akasyakokusu dedi ki...

Seni tebrik ediyorum canım..Allah c.c. bir ömür sağlık mutluluk versin size.
Sevgiler.

sihirlimutfak dedi ki...

fatoşcum sağlık mutlulukla ve sevdiginle bir ömür geçirmen dilğiyle nice yıllara..

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoş'um daha nice mutlu yıllara beraberce , elele...Mutluluğunuz daim olsun...
Öpüyorum güzelim, sevgilerimle...

benimyemeklerim.com dedi ki...

canım daha uzuuuuuun yıllara diliyorum bir yastılta kocayın inşallah :)

iremlemekanlar dedi ki...

Fotoşcum nice güzel senelere inşallah bir ömür boyu eşinizle.... mutluluklar dilerim. sevgilerle

iremlemekanlar dedi ki...

Fotoşcum nice güzel senelere inşallah bir ömür boyu eşinizle.... mutluluklar dilerim. sevgilerle

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIM BENİMMM
Beraberce daha nice huzurlu yıllarınız olur inş.
Rabbim mutluluğunuzu adim ettirsin

sevgiyle kal

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

sayfan çok cici olmuş bu arada güle güle kullan

capankizimutfakta dedi ki...

ilk once evlilik yildonumunu kurtlarim. allah sizi hic ayirmasin. ve benim sablonumda geldi yuppiii :)))) senin o nazik mi nazik arkadasin benim yorumu okuyunca dayanamayip hemen banada suppper bir sablon yapmis. sayende canikom...sanada cok tesekkur ederim...

capankizimutfakta dedi ki...

kiz nasil yayinlamam gerektigini bilmiyorum ki ????

capankizimutfakta dedi ki...

canim diyorum ya iste nasil kaydedecegimi bilmiyorum yardimci olursan sevinirim.

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlımmm ,
2 değil 22, 42 yıllarınızı bu duygularla kutlayın inşallah..Allah güzelliğinizi devam ettirsin canım benim..
Banner İn de çooook güzel olmuş, güle güle kullan tatlım, öpüyorum seni kocaman..
**
Beklerim iftara da lafı bile olmaz datlım, aşkolsun:))

sefertasi.blogcu.com

Neşeli Sesler dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Allah birlikteliğinizi hiç bozmasın nazarlardan saklasın
Servgilerimle

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoşcum Allah mutluluğunuzu hep daim etsin. Bende bazen inanamıyorum 5 sene o kadar çabuk geçti ki... Hep mutlu hep huzurlu olmanız dileklerimle...
Sevgiler...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Mutluluğun ömürboyu sürsün... Allah sizi hiç ayırmasın... Bu mutluluk minik bir bebişle daha da artsın inşallah... Şablonun da çok hoş olmuş... Güle güle kullan ve kullanalım :)

Sevgiler...

Pastanı Seç dedi ki...

ay seninde mi bizim de 16 eylül evlilik yıldönümümüz ktluyorum

sevgiler