Pazar, Eylül 21, 2008

BUYRUN ZAMAN YOLCULUĞUNA:)))

sevgili zuhal ablanın blogunu ziyaret ettiğimde değişik yıllardaki fotolarını gördüm..meğerse www.yearbookyourself.com dan yapmış bu fotoları..çok eğlenceli..işte 1990 da ben:))
1980de ben..yüzümün tombişliğine bakın:))

1970te ben:))



1964te ben:))çok asortik çıkmışım:=))


1962de ben..çok güldük buna:))





1960ta ben...:))





veeee 1952de ben..mutlaka bu linki tıklayın..belkide yaşamadığınız o yılların keyfini çıkarın..KEYİFLE:))





9 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

İyi geceler canım yaa hayli ilginçmiş gerçekten..Bende bakayım bir..
sevgiler.

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

hemen gidiyorum linke
bende encok 1962 deki haline bayildim saclar kus yuvasi gibi :))
sevgiler iyi pazarlar canim

anneminkiziyim dedi ki...

merhabalar canim, gercektende harika harika foto lar oytaya cikmis, paylasimin icin tesekkürler, sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fotos'cugum blogunu ziyaretine gelmistim linki gorunce yorum yazmayi unutmusum canim ne harika biseymis bu cok hosuma giiti :)))))
cokta eglenceli
resimlerin muthis cikmis:)

keske o devirlerde olsaydik:))

album hazirliyorum:)))

opuyorum canim .sevgiler.

birdutmasali dedi ki...

sevgili fatoşş merhabalar :))
çok keyifli bir çalışma,
zuhalde çok şekerdi :))
sizde zaman tünelinde gibi olmuşsunuz :))
acaba bende bir zaman tüneline dalsammı :))) ???
çok svglrrrr.

elif kıza baht açıklığı diliyorumm.ömrü uzun şansı açık olsun....

Aysultan... dedi ki...

ço hoş bişey bu denemem lazım çok gülerim heralde kendime
sevgiler hsayırlı iftarlar:))

capankizimutfakta dedi ki...

sen cok yasa emi kiz :)) cok komik cikmislar, en cok 1970'le 1964'e bayildim ben o yuzler cok gercekci olmus. bende denicem elbette...

karabiberinmutfagi dedi ki...

VARLIGI EBEDI OLAN, MERHAMET SAHIBI, ADALETLI YUCE ALLAH KENDISINE DUA EDENLERI GERI CEVIRMEZ. DUALARINIZIN RABBIN YUCE KATINA ILETILMESINE VESILE OLAN RAMAZAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN. BU DEGERLI RAMAZAN BAYRAMI.NDA, KAINATIN YARATICISI VE ALEMLERIN RABBI BAGISLAYICI VE ACIYICI YUCE ALLAH TUM DUALARINIZI KABUL ETSIN.

benimyemeklerim dedi ki...

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.