Çarşamba, Eylül 17, 2008

ELİFNAZIM İYİ Kİ DOĞDUN MELEĞİM...VE BAHAR PİLAVI:))

Öncelikle tüm içten dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlarım..yüreğinize sağlık...bugün bir kutlama daha var...canımıniçinin taaa içi,her şeyim,gül yüzlüm elifnazımın doğum günü..elifnaz teyzemin kızı...ben elifimi çook severim,herkesten çok...onun sesini duymadan bir gün asla geçiremem..bugün 4 yaşına bastı minik meleğim....ben onun TATAsıyım:)elifim bana tata der..öyle dilimize yerleşti ki bu ad,herkes bana tata diye sesleniyor artık...ben elifimii çook severim,herkesten çok..o benim can damarım....eniştem hep der ki,senin çocuğun olduğunda elifi bu kadar sevmezsin...ama asla böyle bir şey olmayacak..evet,evlat sevgisi nasıl bir şey daha tatmadım ama eminim elife olan sevgimden,aşkımdan bi gıdım bile fazla değildir...benim çocuğum=ELİFNAZ:)))
Hangi bahardan aldın kokunu?hangi masal anlatır seni?hangi ilk heyecanlandırır o gülüşün kadar beni.....Mutlu yıllar zeytingözlüm..melek yüzlüm..tatasının tatlısı,her şeyi..canının canı..seni çoook seviyorumm...!!!

gelelim pilavımıza..hepimizin bildiği çook lezzetli bir pilav...
1 su bardağı pirinç
1 çay bard. haşlanmış bezelye
yarım çay bard. haşlanmmış havuç
tuz-sıvıyağ
2 su bard.sıcak su
***iyice yıkayıp,suyunu süzdüğümüz pirinci sıvıyağda şeffaflaşana kadar kavuruyoruz.bezelye ve havucu koyup,suyunu ve tuzunu ekliyoruz.kaynadıktan sonra altını kısıp pişiriyoruz...AFİYETLE...HAYIRLI İFTARLAR


20 yorum:

benimyemeklerim dedi ki...

günaydınlar canım öncelikle elifin doğum günü kutlu olsun canım.ALLAH sevdiklerine bağışlasın sağlıklı hayırlı bir uzun ömür versin.inşallah sanada bir elif naz gibi güzel bebiş versin canım:)
pilavda herzaman ki gibi harika olmuş canım.ellerine sağlık hayırlı ramazanlar

fatostuncay dedi ki...

canım oncelıkle elifnazın dogum gununu kutluyorum..
bende o güzel yanaklarından opuyorum:)
gelelım tatanın yaptıgı pilava:))))
o da super olmus..
ellerıne saglık canım..
opuyorum..

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'cum Elifnaz'ın doğumgününü kutluyorum.
Allah c.c. anasına babasına ve tabiki tatasına bağışlasın..amiin...
Pilavda çok nefis ellerine sağlık.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

İyi ki doğdun Elifnaz :) Umarım hep sevdikleriyle bir arada olur. Sağlıklı ve hayırlı bir ömrü olur inşallah.

capankizimutfakta dedi ki...

canim masallah elifnazda pek bir guzelmis, allah uzun omur versin. yardimin icinde sagol, sablonumu yukledim, sahane oldu... sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Nice yıllara Elifnaz

pilavda nefis görünüyor.Ellerine sağlık

sevgiyle kal

iremlemekanlar dedi ki...

NİCE NİCE güzel yıllara olsun saglıklı mutlu huzurlu bir ömür yaşasın iyiki dogmuşun iyiki varmışın ELİFNAZ Pilav tek kelimeyle nefisss ellerine saglık sevgilerleee

SOFRAM dedi ki...

Canım, Elifnaz'a daha nice mutlu yıllar diliyorum,allah sağlıklı uzun ömürler versin...
Bu arada bahar pilavın da öylesine güzel görünüyor ki, bol renkli, nefis, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle öpüyorum...

hdidem95 dedi ki...

elifnazın doğum günü kutlu olsun canım pilavda çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

günaydınlar fatoş

elifnazın yeni yaşı kutlu olsun her zaman mutlu ve umut dolu olsun
hayırlı cumalar canım

benimyemeklerim dedi ki...

üzerine güneşin doğduğu en güzel gün cuma günüdür.hayırlı cumalar

yasaminkiyisindan dedi ki...

Canım sayfana uğramayalı epey zaman olmuş sanırım..Kusura bakma..Öncelikle evlilik yıldönümünü kutlarım canım nice yıllara inşallah..Elinazada uzun upuzun sağlıklı yıllar dilerim..Pilava gelince harika ellerine sağlık canım..hayırlı cumalar sevgiler..

gonuldeneledokulenler dedi ki...

Mutlu,sağlıklı,sevgi dolu gunler dilerim arkadasim,yüzün hep gülsün..hayırlı bereketli cumalar olsun.
güzel elifnaza hayırlı ömürler olsunn...

Aysultan... dedi ki...

Elifnaz'a nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yaşlar dilerim :))bu pilavı bende sık sık yaparım ellerinize sağlık...

kizilciksurubu dedi ki...

Elifnaz'in dogum günü kutlu olsun, daha nice güzel senelere insallah.

pelin dedi ki...

Fatoş hem evlilik yıldönümün kutlu olsun ,hemde güzeller güzeli kızının yeni yaşı kutlu olsun..Nice mutlu senelere...

Pilavda çok güzel,ellerine sağlık..

Sevgiler..

banu gökşin dedi ki...

canım nıce senelere saglık mutlulukla.
ellerıne saglık nefıs sevgıler..

sofraozlemi dedi ki...

pilavın rengi harika.. görüntü çok güzel olmuş canım..ellerine sağlık..

elifnazın doğumgünü kutlu mutlu olsun..allah ayırmasın sizi:)

sevgilerimle

şengül dedi ki...

fatoşum canım elif nazın doğum günü kulu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara senin ellerine sağlık canım pilav çok güzel gözüküyor

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim elifnazin dogum gününü bende candan kutluyorum, saglikli ve basarili nice yillara insallah, pilavda harika olmus, sevgiler...